![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe nou is even wat minder hysterisch, labieltje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Banneling
|
![]() Hysterisch zei u ?
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Banneling
|
![]() Vroeg ik mij net af of deze man over jou bezig was :
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Banneling
|
![]() En nu terug on topic : Nietzsche, zeg ons eens, vermits je plotseling zeer present bent in deze draad : loop jij graag naakt op het strand ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, naaktheid moet een functie hebben. Kan mij naaktheid eigenlijk alleen voorstellen tijden de seks, douchen (en er vlak voor en na) enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- uw geslachtsdelen verluchten, en wat van de zon laten genieten -ze tentoonstellen aan personen van het andere geslacht , in een poging deze aan te zetten tot paren ( daar verdenkt bembem mij van ![]() Ik vind eerder dat kleren een functie hebben : je beschermen tegen kou, hitte, regen, wind, je lichaamsgebreken verstoppen enz Naaktheid is normaal. Je komt zo op de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn waardeoordelen, gemaakt door de mens. Ik ben gewoonweg van mening dat naaktheid op het strand voor mij geen "nut" heeft. Maar mensen die daar anders over denken, moeten lekker hun ding doen. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 5 augustus 2015 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals men zou kunnen zeggen dat een aap met een smoking aan abnormaal is. Kleren hebben nut als ze ons beschutten tegen weersomstandigheden, of om ons mooier te laten uitzien als we in werkelijkheid zijn. Naakt zijn hoeft geen nut te hebben, dat is uw natuurlijke toestand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Niets moet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2.maar je mag je aankleden als je wil, dat kan nuttig zijn soms. Je normale toestand echter is naakt zijn : zo word je geschapen. Of ben jij met kleren �*�*n geboren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eenmaal naakt is een mens plots kwetsbaarder ...en meer één met zijn medemens...je voelt je vrijer en zeker meer één met de natuur. Het kost enige moeite om de eerste schroom te overwinnen maar éénmaal naturist altijd naturist. Mensen die nooit aan naturisme hebben gedaan kunnen dat niet vatten. Ook is de sfeer en de mentaliteit bij naturisten heel anders....de debiele voetbalhooligan ....de flodders ....de ibiza brulapen....de dronkelappen..de bendes marginale lawaaierige jongeren..zijn er in heel wat mindere mate aanwezig. De terreinen in Zuid Frankrijk zijn ook meestal gelegen op de mooiste plekjes voorhande. Bij mij is het door omstandigheden hele tijd geleden maar ik hou er hele goede herinneringen aan over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 augustus 2015 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had u in ditzelfde draadje geen opmerkingen over mijn kinderen en mijn ex geplaatst? U bent in hetzelfde bedje ziek!
![]() |
#518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spock
![]() Edit : Dit is een reactie op de post van X maar de afbeelding kwam niet mee ![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 5 augustus 2015 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebruik "natuurlijke toestand" of hij blijft ouwehoeren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |