![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Eén om in te kaderen. Bent u echt zo wereldvreemd? Heb je geen vrienden in de privé? Ik begin eerlijk te denken dat je hier maar wat onnozel komt trollen. U kan toch echt niet zo debiel zijn, ofwel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo debiel ben ik niet hoor ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar niet véél personeel werkt in drie ploegen, in het weekend en op feestdagen.
Maar ik heb mijn licht eens opgestoken en ik kan binnenkort bij pensioen aan dezelfde voorwaarden als toen ik begonnen ben.(75% pensioen van mijn loon nu) Dus ga ik lekker op pensioen en kom nog dikwijls eens kijken op het forum van politics.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, hoe wordt een zieken- of bejaardentehuis dan wel draaiend gehouden? Worden bejaarden in het weekend soms in een soort koelkast gestopt? Of de zieken 's nachts overgelaten aan zichzelf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Was op onze favoriete staker.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik leef in de echte wereld, ik werk en ik werk dikwijls maar niet lang meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staken is een recht, maar het is pas effectief als het pas als laatste redmiddel wordt gebruikt en als je een draagvlak hebt buiten je bedrijf. Bij de NMBS is geen van de 2 voorwaarden voldaan, maw die stakingen doen op einde van het verhaal maar 1 partij pijn: de vakbonden zelf. Dat in de hoop dat ook niet de gewone werkmensen van de NMBS meegetrokken worden in de val natuurlijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop dat het een héél heet najaar word en ik hoop dat ze héél de maand september staken.
De boel plat gooien en de boel in brand steken. Ik durf voor mijn mening uitkomen maar sommige bazen durven dit niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Probeer eerst een eigen mening te creëren voordat u deze uit. Dat komt beter over.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en welke boel ga je in brand steken?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het al: u ben een van die amokmakers die staken om te staken gewoonweg leuk vindt. Ergens een viscerale afwijking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De haven van Antwerpen nog eens platgooien en een hele hoop banden in brand steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dit zo lees is staken een doel op zich geworden. Men staakt niet meer voor een reden, men zoekt een reden om te staken. Het is als een drug. Ik heb mijn stakingsfix nodig.