![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Lange carrieres kunnen nog dit jaar vroeger gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Hebt u ooit al eens gerenoveerd ? De ondernemer doet echt niet onder voor de ambtenaar hoor als het gaat om traagheid, stommiteiten en kafkaiaanse toestanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan daar een boek over schrijven... ze kunnen zich echter geknoei permitteren, het orderboekje zit toch vol... Problemen gehad met de ruwbouw, het houtwerk, de sanitaire aansluitingen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 augustus 2015 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Europees Commissaris
|
![]() Of hij nu een punt heeft of indien hij zich laat leiden door partijpolitieke spelletjes, (hij gaat gewoon wat vroeger op pensioen, had hij ontslag genomen en zich aan de VDAB moeten inschrijven (even wat overdrijving om mijn punt te maken) om een nieuwe job te vinden had het toch net wat meer indruk gemaakt), hij had toch beter gezwegen tot hij effectief opgestapt was. Al was het maar uit deontologie en loyauliteit jegens de werkgever.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat Van Melkebeke vervroegd vertrekt betekent dat hij het ofwel hartsgrondig beu is, ofwel werd gepusht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Wie heeft dat gezegd? Het is een normale gang van zaken dat er meer werklozen zullen zijn bij een voortgaande technologische revolutie (die eigenlijk nog maar pas gestart is). Politiek blijkt dat maar niet te willen vatten waardoor ze zichzelf met problemen opzadelen, en daarmee ook de bevolking misleiden. Een muisklik verder en we lezen waarom dat zo is.
Laatst gewijzigd door tandem : 7 augustus 2015 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() in de vorige legislatuur werd dat op Vlaams vlak de "kaasschijfmethode" genoemd. Iedere entiteit (ongeacht het werk dat ze doen) diende eerst lineair 5% op het personeelsbestand te besparen, uiteindelijk kwam men op bijna 8% uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De archtitect dacht dat ook. Voor je die ondernemers voor de rechtbank krijgt, knoeien ze rustig verder onder een andere naam. Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 augustus 2015 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kent toch de huidige tactiek, geleerd van Di Rupo: nu twee jaren fors besparen, dan wat temporiseren, en het laatste jaar voor de verkiezingen de juiste cadeautjes uitdelen. Jouw x zal een flink getal worden (hoop ik dan maar). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Dat is wat er nu gebeurt, mensen moeten zich met vanalles bezighouden, de meest zinloze dingen. Heb zelf nogal wat reorganisaties gedaan, ik schat dat je makkelijk 50% kan ontslaan en dat is een zachte prognose.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kaasschaafmethode. Zo'n schaaf waarmee ze zo'n schelleke kaas afschrapen ... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Een kaasschijf kan je bij de frituur bestellen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |