Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 7 augustus 2015, 16:06   #581
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Onvoorstelbare domme praat.
Je verdiend een golden handicap IQ beker met een win for life uitkering.
VerdienT he Mambo'ke!
NieuwNoors is offline  
Oud 7 augustus 2015, 16:11   #582
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
3000 € stookkosten voor een arbeiderswoninkje?
Tijd om te isoleren!
mmm...Beetje overdreven...
Ik betaal ongeveer 100 euros per maand voor de hele santekraam ( electriciteit, water en gas ).
De woning is volledig gerestaureerd & geïsoleerd.
griezel is offline  
Oud 7 augustus 2015, 16:12   #583
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Ik zou in jouw plaats ook niet meer gerust zijn.
Bedreig je mij, ventje ?
griezel is offline  
Oud 7 augustus 2015, 16:13   #584
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Zoals ik hiervoor al vertelde, in het appartement waar mijn dochter een half jaar woonde, konden geen ramen open!
In die hoogbouwen is het risico op zelfmoord en ongevallen te hoog en daarom gaan die ramen gewoonweg niet open! Degelijk verluchten in zo een appartementen is een illusie ...
Ruiten kapotslagen é Marie !
Wat is dat nu ?!
griezel is offline  
Oud 7 augustus 2015, 16:14   #585
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
OMG!!!!
Zou wel grappig zijn hé ?
griezel is offline  
Oud 7 augustus 2015, 17:22   #586
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Zou wel grappig zijn hé ?
Indien dat waar is.......
NieuwNoors is offline  
Oud 7 augustus 2015, 17:25   #587
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
We zijn niet allemaal technisch onderlegd, Mambo! We hebben niet allemaal uw ervaring en kennis. Dat moet u toch kunnen begrijpen.
Ik gooi gewoon de ramen open.
Maar als dat nu geen optie was, dan zou ik uw oplossing kunnen proberen.
- Zitten er ontluchtingsbuizen in mijn plafond? Ook in dit gebouw dat 50 jaar oud is?
- Dat gat is dat dat roostertje?
- Hoe steek ik daar een afzuigventilator in? Waar haal ik die afzuigventilator? Hoe sluit ik die aan op de elektriciteit of werkt dat zonder elektriciteit? Ik moet dan ook nog even een ladder gaan kopen. Hoe krijg ik die ladder thuis op mijn fietsje? Wat me eraan doet denken, kan ik die afzuigventilator vervoeren op mijn fiets?
- Is er veel kracht nodig om die ventilator in te duwen nadat de tjoep eraf getrokken is? Net onder het roostertje hangt de boiler en daaronder staat mijn wasmachine, dus niet eenvoudig om die rooster te bereiken.
Oh, en nog een punt ... U had het specifiek over verluchting bij de douche. Wel het verluchtingsroostertje in mijn badkamer is dicht. En dat blijft dicht! Dat gaat immers met een buis naar boven naar het dak. Daarboven is dat slecht afgesloten. Met als gevolg dat er voortdurend gruis, vuil van vogels, ja zelfs steentjes in die buis komen en recht mijn badkamer in! Die rooster blijft dus dicht, want vroeger stond hij altijd open en ik kon het gewoon niet bijhouden met het kuisen van de vloer daar. Dat probleem is ook voor rekening van de huisbazin en die heeft al enkele keren een klusjesman op het dak gestuurd die dat even in orde brengt maar na 2 weken begint de miserie weer. Om bepaalde redenen o.a. haar hoge leeftijd wil ik de huisbazin er niet meer mee lastig vallen. Dus het rooster blijft dicht en als ik douche staat de deur van de badkamer open (een raam is er daar niet).
Niet klagen als je schimmel hebt he....
Tavek is offline  
Oud 7 augustus 2015, 17:41   #588
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En ? Al gek verklaard ?
Henri1 is offline  
Oud 7 augustus 2015, 18:09   #589
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
En ? Al gek verklaard ?
Ja. Ze is officieel mentaal gehandicapt.

Grappig, ik ken zo iemand die 1300 euro netto verdient in een beschutte werkplaats. En die is niet in staat om hier leute te komen maken op het forum of zelfstandig naar Nederland te karren.
Tavek is offline  
Oud 7 augustus 2015, 18:40   #590
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ja. Ze is officieel mentaal gehandicapt.

Grappig, ik ken zo iemand die 1300 euro netto verdient in een beschutte werkplaats. En die is niet in staat om hier leute te komen maken op het forum of zelfstandig naar Nederland te karren.
Je gelooft dat toch niet hoop ik, ze kan zich verplaatsen, ze kan zich wassen, ze kan koken, ze kan alleen eten, ze kan haar eigen strop afvegen, no way dat die erkent is.
Ze wil gewoon terug in de belangstelling staan, het was de laatste tijd nogal stil rond haar toen ze partij voor den eilandbewoner koos in ruil voor zijn kwakske, maar tja de transport kosten lagen wat hoog.
Oud 7 augustus 2015, 19:54   #591
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Indien dat waar is.......
Het is niet waar natuurlijk, maar ik vind het wel enorm grappig dat daar twijfel over is.
Stel je voor dat je " beste vriendin " hier niet eens een vrouw zou zijn, niet eens bestond !!!
Een construct dat u voor de zot gehouden heeft sinds ik weet niet hoelang !

Hoomer heeft hier gezegd dat hij twijfel zou zaaien daaromtrent, jij begint precies al na te denken...
griezel is offline  
Oud 7 augustus 2015, 19:56   #592
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Je gelooft dat toch niet hoop ik, ze kan zich verplaatsen, ze kan zich wassen, ze kan koken, ze kan alleen eten, ze kan haar eigen strop afvegen, no way dat die erkent is.
Ze wil gewoon terug in de belangstelling staan, het was de laatste tijd nogal stil rond haar toen ze partij voor den eilandbewoner koos in ruil voor zijn kwakske, maar tja de transport kosten lagen wat hoog.
Ik zou ze niet te eten willen geven, al de zotten die zulke dingen kunnen doen...
Maar hetgeen je stoort, is dat die nu niet meer moet gaan werken, en dat jij mee bij moet leggen voor haar uitkering, nietwaar ?

Laatst gewijzigd door griezel : 7 augustus 2015 om 19:57.
griezel is offline  
Oud 7 augustus 2015, 20:49   #593
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou ze niet te eten willen geven, al de zotten die zulke dingen kunnen doen...
Maar hetgeen je stoort, is dat die nu niet meer moet gaan werken, en dat jij mee bij moet leggen voor haar uitkering, nietwaar ?
Nee dat stoort me helemaal niet, ik ben zelf gestopt met werken hoor nee mijn broodje is gebakken. Maar ze is niet zot verklaard, nee zeer zeker niet, je kan borderliner worden na drie maanden PAAZ en dan op ziekenkas gaan staan dat wel maar als je leefloon trekt kan je niet op ziekenkas, dus die weg is voor haar gesloten.
Om erkend zot te worden verklaard moet je wel een en ander ondergaan opname tot collocatie enzovoort, vroeger was men na 1 of 2 jaar ziekenkas automatisch erkend invalide maar die tijd is voorbij de staat wil zo weinig als mogelijk erkennen om kosten te besparen.
Een vriendin van mij werkt op het controlecentrum in Antwerpen aan het station en geloof me tijdens een etentje tussen pot en pint heeft ze me eens toevertrouwd dat ze er eigenlijk geen meer mogen erkennen tenzij je bijna uiteen hangt.
Dus Bembem erkend invalide = no way.
Oud 7 augustus 2015, 23:26   #594
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

nou Hoomer ik ben dus wel recentelijk gehandicapt verklaard .. en euh een mentale handicap laat bepaalde personen nog wel toe van te functioneren - al zij het het in mindere/optimale mate - op vlak van zich aankleden, wassen etc. .. mede daarom ook dat het om een mentale aandoening gaat hé ....... trouwens genialiteit en al dan niet gaga zijn grenzen aan elkaar .... niet dat ik geniaal ben, maar een debieltje evenmin, snappie ....
bembem is offline  
Oud 7 augustus 2015, 23:32   #595
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
nou Hoomer ik ben dus wel recentelijk gehandicapt verklaard .. en euh een mentale handicap laat bepaalde personen nog wel toe van te functioneren - al zij het het in mindere/optimale mate - op vlak van zich aankleden, wassen etc. .. mede daarom ook dat het om een mentale aandoening gaat hé ....... trouwens genialiteit en al dan niet gaga zijn grenzen aan elkaar .... niet dat ik geniaal ben, maar een debieltje evenmin, snappie ....
Je bent al helemaal op 1 lijn met je nieuw verworven status.
Zelfs genialiteit flirt al met waanzin.
Nu dat komt pas na 160iq.
Oud 7 augustus 2015, 23:32   #596
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Moest het aan mij liggen , ik sloot je direct op in het zothuis, met dwangbuis en al hé. En flink wat spuiten straffe kalmeermiddelen in uw kont, dat ge den ezel niet uithangt !
Een jaar of 2, 3 in observatie , en daarna zou je dan misschien een pensioen kunnen krijgen...
griezel is offline  
Oud 7 augustus 2015, 23:39   #597
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Je bent al helemaal op 1 lijn met je nieuw verworven status.
Zelfs genialiteit flirt al met waanzin.
Nu dat komt pas na 160iq.
dat was om aan te tonen dat het niet enkel debieltjes zijn ivm. mentaal gehandicapt zijn ... snappie

nee 160iq heb ik niet .... lol
bembem is offline  
Oud 7 augustus 2015, 23:41   #598
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moest het aan mij liggen , ik sloot je direct op in het zothuis, met dwangbuis en al hé. En flink wat spuiten straffe kalmeermiddelen in uw kont, dat ge den ezel niet uithangt !
Een jaar of 2, 3 in observatie , en daarna zou je dan misschien een pensioen kunnen krijgen...
nou too bad dat het niet aan jou ligt, je zou wel willen hé
bembem is offline  
Oud 7 augustus 2015, 23:44   #599
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
nou too bad dat het niet aan jou ligt, je zou wel willen hé
In mijn gedacht zijn de zothuizen eigenlijk speciaal voor jou gebouwd.
griezel is offline  
Oud 8 augustus 2015, 00:29   #600
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In mijn gedacht zijn de zothuizen eigenlijk speciaal voor jou gebouwd.
bembem is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be