![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem. Een presidentskandidaat lijkt me altijd een PR man. Politiek an sich is vrij ondergeschikt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#265 |
Europees Commissaris
|
![]() En bovenal, waarom lijk je toch steeds te denken dat een blanke kiezer waardevoller zou zijn dan een latino?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
zeldzamer betekent niet altijd waardevoller ![]()
![]() |
![]() |
#268 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Europees Commissaris
|
![]() Uw geliefde Donald is 2 jaar ouder dan dat bejaard omaatje.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trump maakt geen enkele kans. Echt geen enkele. Net zoals Ron Paul in 2008 en 2012 geen enkele kans maakte (maar om een heel andere reden). Ik steunde Ron Paul, maar ik besefte genoeg dat hij te radicaal was om de middelste kiezer binnen te halen. Trump is te onbeschoft en te inhoudsloos om diezelfde middelste kiezer te kunnen overtuigen. Hij heeft zijn publiek, maar dat publiek zal nooit een meerderheid van de stemmers uitmaken.
![]() |
![]() |
#273 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij heeft daarnaast veel Amerikanen kennis laten maken met een waarheid als een koe: "I believe the very heart and soul of conservatism is libertarianism."
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat ook van mike huckabee of sarah palin ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie dan? je gaat mij toch niet beweren dat je serieus graag zou willen dat Trump president gaat worden he? Ik vind Trump een geweldige vent, maar in de context van een cabaretvoorstelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sarah Palin ken ik alleen van quasi geile foto's, jagen en af en toe wat dubieuze opmerkingen.
En mike huckabee heeft een hoofd die irrationele agressie bij mij oproept, dus over hem kan ik niet objectief oordelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom sleur je er altijd de meest extreme bij ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 augustus 2015 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |