![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger moest men zelfs niets op de verpakking schrijven ,
incluis de versheidsdatum .... Het lijkt mij wel logisch de inhoud + datum te noteren !! En nogmaals , dat men halal verkoopt , nou en .... Men maakt er zoveel tamtam rond .... waarom ?? Zouden zij er mee kunnen leven dat andere niet-halal eten ?? Waarom niet , waarom wel ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen enkele reden u te storen aan een miniscuul logootje dat ergens op de verpakking zal staan. Het staart bijvoorbeeld op de dozen van Kellogg's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat men plots ALLES halal maakt , ondanks een grote minderheid ,
hoe staat u daar tegenover ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De allergenen en dergelijke. Allemaal nuttige (soms zelfs levensreddende) informatie voor de consument. (zoals de waarschuwing op een pakje/zakje pinda's dat het sporen van noten en pinda's kan bevatten ![]() Echter de goedkeuring van een sprookjesfiguur moet je niet willen. Flipje is al een grensgeval.
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 11 augustus 2015 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou een producent zijn aanbod zo laten verschralen? De meerderheid in dit land is nu eenmaal niet-islamitisch, dus heeft een producent er nog altijd belang bij zaken op de markt te brengen die bij die meerderheid passen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertrouw NOOIT een politieker !!
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hetzelfde met de lijst van 'kosher' voer. Ook door een sprookjesfiguur gegeven. Er is nog nooit iemand dood gegaan door het eten van niet-halal of niet-kosher voer. Sterker nog, een Muzzel mag zelfs in uitzondering, een niet halal stukje vlees verorberen (geen idee hoe dat bij de joden zit). En al die bepalingen komen uit tijden dat men nog niets wist over microorganismen, voedselhygiëne en het bereiden van voedsel. Maar dan gekaapt door sprookjesfiguren. Maar iemand met een pindaallergie kan wel zijn laatste adem uitblazen door het verkeerde te eten. (0,7% van de wereldbevolking)
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 12 augustus 2015 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat halal certificaat hebben ze niet "gekregen", maar aardig wat voor betaald.
Dat geld dient om de mohamedanerij te steunen, daar werk ik dus niet aan mee. Hopelijk koopt geen enkele Waal (of 'n ander) die siroop nog en gaat dat bedrijf bankroet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 12 augustus 2015 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt misschien ook de link eens lezen om te trachten te verstaan waarom er zoveel commotie over is, ginder in Walenland. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bedreiging gaat uit van de mohamedanerij die totaal haaks staat op onze westerse waarden en normen.
Misschien willen katholieken wel meedrijven op de slippen van de mohamedanerij, maar geloof me, als puntje bij paaltje komt ben je als christen evenmin veilig voor de ideologie des doods die geen concurrentie duldt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De beste manier van protest is ze het in hun portemonnee laten voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |