![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En dat is nu net het punt : als wij het ook verbieden, zullen er nog volgen. De evolutie is ingezet, de anderen zullen volgen. Langzaam de mazen in het net dichten. Citaat:
-jacht : andere materie, waar het vraagstuk 'verdoving' om evidente redenen niet bij komt te kijken. Trouwens, denk je dat jagers een everzwijn met een mes zitten de strot over te snijden ? ![]() -productie van bont : als de slacht met verdoving is, zie ik het probleem niet. Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 14 augustus 2015 om 10:53. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Het problem is dat muzelmensen simpelweg intellectueel niet in staat zijn om de begrippen "vrijheid van religie" en "scheiding van kerk en staat" te interpreteren. Vooral dan de fundamentalisten, die mijn inziens, niet helemaal recht sporen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens van het grootste belang voor de overheid om een verbod enkel uit te vaardigen vanuit diervriendelijke motieven, en zich ver weg te houden van enige religieuze context. Het mag geen discours overheid versus joden en moslims worden. Gewoon een algemeen slachtverbod zonder verdoving instellen. Punt aan de lijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoi Groene Michel, mijn jaarlijks aanbod om samen naar de onverdoofde schapenslachtpartij in Molenbeek te gaan staat nog altijd. Al voldoende moed verzamelt? Ja,ja. Ik weet dat journalisten daar niet binnen mogen en de politie daar op toe ziet (hoe wettelijk zou dat zijn?) maar toch... Eigenlijk is het front van uw (zogenaamde) strijd wel daar hé?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Nochtans is 'Boke' Haram erg in trek bij fundamentalistische moslims.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() Het enige wat hier geïllustreerd wordt is de kracht van het kapitaal van de Joodse gemeenschap en het platvloerse populisme van de N-VA.
Gaat er iets veranderen (?)..natuurlijk niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik weet nochtans niet dat Ben van gedacht veranderd is. Ik zie de traditionele partijen en Groen zich in onmogelijke bochten wringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beest staat na de verdoving recht zonder fysieke schade. Het is een hele kloof overbruggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet men zelf weten !! Maar wat bij hongersnood ??
Wat met moslims die op cafe bier drinken of naar frituur gaan , en die zijn er , zelfs overdag tijdens de ramadan !!!! Ik lieg er niet over , ik hoorde het zeer duidelijk !! Ik zat 1 meter van hen ; Ok , ik moei me niet met hen !! Ze zoeken het maar uit , 't Kan me zelfs niet schelen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hij kan samen met Groen en Sossen er iets van maken, maar hij kiest om zich terug te trekken in zijn kerktoren voor een gezellige polonaise met een wit konijnenoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Groen is dat niet de partij van de natuur en de beestjes en zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Godsdienstvrijheid reikt volgens mij niet zover dat ze de bestaande wetten mogen overtreden. Of mogen we ons binnenkort ook verwachten aan vrouwelijke besnijdenissen? (ik vind trouwens jongensbesnijdenis uit religieuze overwegingen ook ontoelaatbaar).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, dan hebt u natuurlijk gelijk: een duidelijke wetgeving laat geen achterpoortjes. Neen is dan neen. Dialoog is dan niet gepast. Wel opvolging van de wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat met schijnheilige ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |