![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
http://www.aboujahjah.org/articles-a...-belgische-oog Zelden eens met die asielbedrieger, maar hier ben ik het van begin tot eind mee eens. De belgicistjes hebben met het Congolese volk gedaan zoals de Duitsers met de joden: waardigheid afgenomen, uitbuiting, verkrachting en andere gruwelijkheden. De belgicistjes hebben zich daar als een stel uitgehonderde leeuwen gedragen en of we nu willen of niet, daar horen we nu een prijs voor te betalen. Mijn voorstel: 1. Alle straten, pleinen, gebouwen, standbeelden genoemd naar Leopold 2, de slachter van Congo, onmiddellijk veranderen. 2. Net zoals de holocaust in elke middelbare school uitgebreid wordt aangeleerd (wat goed is) dient hetzelfde te gebeuren met de eigen genocide veroorzaakt door de belgicistjes. 3. In plaats van talrijke gelukszoekers van overal ter wereld papieren en paspoorten te geven, moet België de 500.000 - 1.000.000 armste Congolezen hierheen halen. 4. Elke Belg, van CEO tot beroepsdopper, dient 20% van zijn loon af te geven om terug te geven aan Congo en dit voor onbepaalde tijd. Daar gaan we heus niet van sterven en zo helpen we een heel volk vooruit. Laatst gewijzigd door Drukazz : 17 augustus 2015 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb je al eens gevraagd of je het goed vind als mijn "goede God" zegt dat jouw huis van mij is en ik je de straat op jaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leopold 2 was/is een historisch figuur. 2: Mee eens. Maar doet men dat dan niet? ik heb veel geleerd over de genocide in Congo (in Nederland) 3: ![]() Want dat zijn geen gelukszoekers? 4: Waarom? Is die 20 % minder belangrijk dan het Congolese volk? Hoe beargumenteer/onderbouw jij deze arbitraire grens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door tandem : 17 augustus 2015 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Hitler is ook een historisch figuur. Het waren beide duivels die hun eigen ras superieur achten aan een ander. 2. Veeeeel minder dan de holocaust 3. Jawel, maar daar hebben we een band mee. 4. Ik begrijp jou niet. Laatst gewijzigd door Drukazz : 17 augustus 2015 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In 1948 was Amerika nog geen bondgenoot van Israël jouw goede God wordt niet erkend door de overheid. Jodendom en Christendom wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Bron? 3: Ahja? De Belgische kolonisatie heeft van hen geen Belgen gemaakt, hoor. 4: Want? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Vraag ik ook niet. Maar zie je al pleinen en gebouwen in Duitsland naar Hitler vernoemd worden? SCHANDE !! 2. Eigen schoolervaring 3. Klopt , maar het is onze historische schuld 4. Ik vraag gewoon dat iedereen 20 % van z'n loon afgeeft en jij begint daarop iets onverstaanbaars te praten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Tja... daar kan niemand wat mee. 3: Dus? Er zijn vrijwel geen landen met enkel en alleen een rooskleurige historie. 4: Wat was er precies onverstaanbaar? Maar goed, nogmaals mijn "onverstaanbare" vraag: waarom is die 20 % van iemand zijn loon minder belangrijk dan Congo (als land)? Waarom zou een individu 20 % van zijn loon moeten afstaan? waarom zou je de hedendaagse Belg willen straffen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() De bezette gebieden, gestolen, en het gaat nog iedere dag verder met landje pik.
Hoe noemen ze die ook alweer, o ja de kolonisten in de nederzettingen in Palestijns gebied. Daarom zouden de Palestijnen jullie willen verjagen en ik vind dat ze het volste recht hebben dat de doen. Onder Hitler had je jammer genoeg de Joodse Holocaust, nu bedrijven de Israëli de Palestijnse holocaust. Iedereen in Israël die daarmee akkoord gaat is geen haar beter dan de nazi's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |