![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je moet eens leren om een artikel effectief te lezen voor je er commentaar op geeft, Porche. Zij klaagt op geen enkel moment over het feit dat ze haar handbagage moest afgeven, wél over het feit dat ze ze nooit teruggekregen heeft én dat Ryanair geen poot lijkt uit te steken om die terug te vinden of haar iets meer te vertellen over wat er gebeurd is. Laat staan om haar te vergoeden. En daar heeft ze gewoon gelijk in, punt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Dat heeft niks te maken met 'niet gelabeled'. Die wordt niet op de bagageband gezet, die wordt aan de deur van het vliegtuig teruggegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Geloof mij of niet maar dit is geen indianenverhaal. Ken de sector meer dan goed want heb daar jaren interne checks van gezien! Ik krijg nog heel regelmatig mails met zaken die vandaag de dag nog waarheid zijn.
--- had hier nog een soortgelijke zaak van begin deze week geplaatst maar dan zouden bepaalde beveiligingsbedrijven misschien klacht gaan neerleggen --- Nu het is ook madam haar eigen schuld. Wie met lagenkostenmaatschappijen als Ryanair vliegt weet dat ze problemen mogen verwachten. Is hetzelfde als een taxi roepen en dan klagen dat er een stinkende anders gekleurde met een lada aankomt. Maar niet voor een mercedes willen betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 20 augustus 2015 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij weigeren het af te geven ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Dat mogen ze? Staat dat ergens in kleine lettertjes op je ticket ofzo?
Nou, ik zou mijn handbagage onder de stoel voor me stoppen of anders éisen dat ze plaats maken voor mijn handbagage boven de passagierszetel. Maar ik vlieg dan ook zelden, zeker niet low cost of met tonnen bagage in de hand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een relatief korte vlucht is er niets mis met Ryanair (eigen ervaring).
Men moet natuurlijk de algemene voorwaarden (begrijpend) kunnen lezen en online (naar uw keuze) boeken. http://www.ryanair.com/nl-be/goedkop...tbestemmingen/ Handbagage: http://www.ryanair.com/nl-be/reisvoo...-cabinbaggage/
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 21 augustus 2015 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Ryanair is gewoon voor het gepeupel. Mensen die elke euro tien keer moeten omdraaien. Zo simpel is het. Ryanair weet dat ook en maakt gebruik van hun lage IQ om te zeggen wat wel en niet mag. Past het niet in Ryanair hun kraam dan passen ze ter plaatse wel even de regels aan. Is hetzelfde als iemand die een basis BMW rijdt zonder opties. geen geld voor opties, nog amper geld om deftig te eten maar ze rijden wel met een BMW. Meer woorden zijn er niet aan vuil te maken.
Laatst gewijzigd door PORSCHE : 21 augustus 2015 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Veel geld betekent duidelijk niet altijd een hoog IQ, maar voornamelijk gebrek aan scrupules.
![]() |
#34 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
In kleinere toestellen is de ruimte voor handbagage soms beperkt of onbestaande. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Wapper : 21 augustus 2015 om 19:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je zeker dat jij het leuk zou vinden als jij dat ding in een noodgeval ineens nodig hebt en mémé achter u heeft er haar oversized sacoche op gelegd? Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 augustus 2015 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar weigeren mee te werken en eisen dat: vooral eens doen. Laat ons weten hoe dat verlopen is, en hoe lang het duurde voor je ofwel inbond ofwel onder begeleiding van de lieve mensen met blaffers het toestel terug verliet. En plaats maken? Juist ja. Enne, HOE stel je dan precies voor dat ze dat doen? Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 21 augustus 2015 om 19:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Is Rode Tanghe al dood?
Conservatives say that guns are for sport, hunting, and self defense because that’s what they use them for. Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 21 augustus 2015 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt niks te ruttentutten , regels zijn regels , niet (willen) naleven , dan blijf je maar achter !! https://www.ryanair.com/nl-be/reisvoorwaarden/article1 Andere mogelijke oplossing: Koop/huur u een prive jet , en probleem opgelost !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft het recht een BMW te kopen , honger of geen honger !! Op 1 punt geef ik u gelijk , ligt het boven uw budget , dan is't aangeraden het niet te kopen , maar 't is niet verboden !! Zo kan rijke tiest ook met low-budget vliegen , indien gewenst , want 't is niet verboden , dus ....
|
![]() |
![]() |