![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() Dat is enkel een privelege voor de blanke? Wie is de oorlog gestart?
Laten we dan vragen dat de juiste hiervoor verantwoordelijkheid opnemen? En dat is helaas ook BE. We vlogen Kobani over en weldra is heel Syrië een kalifaat. Nog dichterbij Europese grenzen. 2020. |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof dat ze de VS nodig hebben om elkaar uit te moorden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun probleem, maar dat ze daar blijven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry - dubbel
Laatst gewijzigd door andev : 21 augustus 2015 om 02:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op dat vlak kan niemand mij verwijten niet consequent te zijn geweest. En daar heb ik nooit over geconstruct, behalve me eens van feiten vergist. Hoewel de kern ervan torenhoog overeind blijft staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Banneling
|
![]() Ik zeg u zelfs dat als Assad valt we een kalifaat VLAK NAAST Europa hebben.
Allemaal door dit kuteuropa en amerika |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je geen illusies; geen enkele die zichzelf moslim noemt, indien wel is ie moslim af.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 augustus 2015 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Migratie zou iets positief moeten zijn, maar is dit niet, wanneer jij dan concludeert dat autochtonen " lucht verspillen en " ons" een slechte naam geven, waarbij je mijn en Circe's gezin even op de eerste rij zet als kanonnenvoer, denk ik dat gezien je mening; het tijd is voor je medicatie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen een correcte vergelijking. Of ben je de fouten van de bruinen (islam) uit het verleden vergeten ? Niet bijster slim de islam via migratie ons land binnen te laten.
![]() |
#434 |
Minister-President
|
![]() Omdat het perfect mogelijk is om een beschaving om zeep te helpen door massale immigratie toe te laten.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn excuses . Positieve migratie is relatief. In dit geval mag je het mij eens benoemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel wij zetten een heel ijzeren gordijn rond Europa, laten niemand er meer in... Wat zou de toekomst brengen? We zitten met een dik probleem. Met of zonder nieuwe migranten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het mes snijdt langs 2 kanten hedendaags. En degene die werkelijk vluchten van een kalifaat kunnen er ook niets aan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is inderdaad het onthutsende aan de hele zaak. Je moet weten dat thans 50% van de asielzoekers een verblijfsvergunning krijgt omdat ze uit "oorlogsgebied" komen. Kortom deze mensen worden gewoon toegelaten ongeacht hun achtergrond of competenties. Als je weet dat Afrika tegen het einde van de eeuw zowat 4.2 miljard mensen zal tellen ( Europa heeft thans ongeveer 500 miljoen inwoners ) en gezien de instabiliteit van het continent mede door fenomenen als global warming, dan kan je niet anders dan vaststellen dat de huidige strategie van Europa je reinste zelfmoord is. Ze zetten de deuren wagenwijd open met catastrofale gevolgen voor de toekomstige generaties.
![]() |
#440 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volg jij Mohammed ? Beschouw jij vrouwen en dochters als je eigendom ? Eet je graag spek ? Mogen de homo's in je kamer verblijven in het asielcentrum ? De antwoorden geven aan welke vis je in de kuip hebt , sharia-voorstanders , of anderen . Ik vind dat we de anderen moeten steunen . |
|
![]() |
![]() |