![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U had een levenslange benoeming! Toch besliste U vrijwillig om 14 jaar voor uw pensionering aan de kant te gaan staan met behoud van 80% van uw uitkering, noem het voor mijn part loon en behoud van vol en dubbel pensioen. U bent de hangmatter, de uierhanger, de leegloper, de profiteur. U zou beter in een hoekje kruipen en zwijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn (sic) partij is voor het elimineren van het profitariaat en voor het steunen van hen die het echt nodig hebben. Blijkbaar ben jij daar volledig mee akkoord. (Zie vette zinsnede in de quoot). Ben jij werkelijk zo in paniek en radeloos dat je de eerste de beste rode propaganda gelooft? Je weet toch dat KP als zelfverklaarde sociale waakhond in de regering zit. Ik heb KP hier nog niets van horen zeggen. integendeel. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 25 augustus 2015 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Het is juist dat systeem dat door N-VA op de helling wordt gezet. Daartegen zie ik u demonen fulmineren. Het cliëntelisme is al decennia in de wortels van de traditionele partijen verweven. Hoog tijd dat demonen niet meer meehuilt met de wolven in het bos, als zijn verontwaardiging oprecht is tenminste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die Schoof besliste vrijwillig om 14 jaar voor zijn pensionering aan de kant te gaan staan met behoud van 80% van zijn uitkering, noem het voor mijn part loon en behoud van vol en dubbel pensioen. Dat volk is het profitariaat! De levenslang benoemde uierhanger waar de nva-top er vol van zit. En den deze is nog maar een militantje die afiches gaat plakken. Bent U statutair? Laatst gewijzigd door demonen : 25 augustus 2015 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Om dat probleem aan te pakken moeten eerst de vakbonden verzwakt worden. Ik vind dat deze regering op dat gebied toch stappen probeert te zetten. Het zijn kleinere stappen als ik zou willen, maar dat gaat niet met ACW in de regering he.
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel nu ook weer vast dat je denkt dat elke negativiteit aan jou persoonlijk gericht is. Relativeren is beter: demonen is het centrum van de wereld niet. Je zit duidelijk met een probleem of heb je last van een schuldgevoel? Trouwens, de titels van al je topics zijn walgelijk tendentieus. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 25 augustus 2015 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Als je ziet dat een groot deel van de mensen die hun werkloosheids-uitkering kwijt geraakten op ziekte staan nu, dan is het logisch dat dat de volgende plek is om het profitariaat eruit te halen. 1 augiasstal met een keer.
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ken persoonlijk een aantal mensen die werkloos blijven omdat ze 'ziek' zijn. Mij stoort het dat een aantal van deze mensen die werkloosheidsuitkering gebruiken om hun luxeleven nog wat luxueuzer te maken. Dit is wraakroepend als tegelijkertijd mensen die het echt nodig hebben in problemen komen omdat de overheid niet voldoende geld heeft om hun nood te lenigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook N-VA gestemd? ![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 25 augustus 2015 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In geen enkele tak van de SZ is er een absoluut alleenbeslissingsrecht voor één arts. Noch in de ziektekostenverzekering, niet in beroepsziekten en niet in de arbeidsongevallenverzekering. Er zijn altijd checks and balances voorzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij komt maar zeven jaar universiteit te kort daarvoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Klopt, maar met het issue dat ik schetste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U spreekt van luxueus leventje. Het beschikbaar inkomen van een werkloze alleenstaande die moet huren bedraagt 80 Euro/maand. Hij was de zwaarst belaste wn vd wereld en krijgt de laagste uitkering vd Oeso. Van die 80 Euro moet hij eten kopen en kleding. Hoezo luxueus? U bent gek!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |