![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() ça, menier Verrastenhoven!
Avec ç! |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 augustus 2015 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen enkele belofte van die aard gehoord. Anders verneem ik graag de bron waarin de N-VA dit belooft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wordt naar buiten geborsteld in de praatbarak. Dat is toch democratie waara |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wordt naar buiten geborsteld in de praatbarak. Dat is toch democratie waaraan de sossen jarenlang hebben meegedaan. En nu ze er niet bij zijn moeten vlug vlug bestaande wetten worden aangepast. Ik ben ook voorstander van een aanpassing. Ik ben zelfs overtuigd dat het dringend moet. Maar ik begrijp niet dat iets wat nooit als dringend werd aanzien of behandeld nu opeens niet vlug genoeg meer kan. Is dat de vernieuwing die deze regering ons brengt? Dat hebben we vroeger reeds meegemaakt. Toen beweerde er iemand steeds dat de problemen zullen worden aangepakt als ze zich stellen.(snuf, knor en grom) Spijtig....maar de problemen werden toen reeds pas aangepakt als het reeds vijgen na Pasen geworden waren. Wat niet belet dat ik U gelijk kan geven Pandadinges. Maar als er in het verleden iets was aangepakt moest er nu niks zo dringend gebeuren. ![]() Of durft U soms beweren dat er destijds geen asiel-problematiek en intigratie-problematiek waren. Gelukkig wordt dit land ook gedeeltelijk ontvolkt. Er zijn er die terug naar de overkant trekken omdat het daar minder moeite kost om den boel mee overhoop te zetten. ![]() Maar of dit zal blijven duren is maar de open vraag. Daarbij is er voor sommigen geen probleem. Vlaanderen heeft zelfs de bokkenrijders en voetbranders overleefd. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 25 augustus 2015 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een ellende is er hier toch aan de hand? Driemaal teveel gepost op hetzelfde ogenblik. En dan nog een onvolledige tekst!
Moet ik nu aan het forum of mezelf gaan twijfelen? Ik typ nochtans maar met een vinger! En jicht heb ik goddank nog niet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ne rechtse rakker als De Croo vindt dat we immigranten moeten importeren om genoeg arbeidskrachten te hebben en om voldoende consumptie te hebben, terwijl er zo'n 400.000 werklozen zijn, dan kan je je grote vraagtekens stellen bij het door de overheden gevoerde beleid aangaande vluchtelingen.
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
toegegeven, 1 zat in de oppositie, de andere die het wetsvoorstel indiende zat in de regering....maar enfin, ge begrijpt het wel, wisselmeerderheden zijn mogelijk. Als ze Boudewijn tijdelijk even opzij geplaatst hebben dan zal men dat met Philip ook wel doen.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() Je zou nochtans al gemerkt moeten hebben dat mijn voorgaande commentaar letterlijk uit de mond van De Croo komt, in tegenstelling tot jouw commentaar die uit het niets gefantaseerd is.