![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 27 augustus 2015 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, zij die hier van hun 14 jaar, al dan niet op leercontract, aan de slag zijn en die bovendien dan nog een jaar legerdienst geklopt hebben, daarvoor wordt er geen 3500 euro per gezin gespendeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze naar hier willen komen, dat ze ze dan maar gelijk aan de arbeid zetten in ruil voor hun onderkomen en steun.
Er zijn zaken genoeg die kunnen gedaan worden waar ze nu het geld niet voor hebben. Ik denk bv. aan het zeilschip de Mercator. Ik heb plaatsvervangende schaamte wanneer ik naar Sail keek wat voor pareltjes er daar van andere landen toekwamen terwijl onze eigen Mercator er vleugellam bij ligt te verkommeren in de Mercatordok te Oostende. Het schip kan denk ik niet eens nog onder zei gevaren worden omdat hij rot is op de waterlijn en ze daarom de ballast hebben moeten verwijderen omdat hij hoger in het water zou komen te liggen. Werk genoeg,... zet ze maar allemaal aan de slag, ook onze eigen werklozen die medisch geschikt zijn om te werken hé. Gedaan met liefdadigheid, handen uit de mouwen stekken als ze geld willen krijgen om te vreten. Ge moet er maar eens op letten, 't zijn allemaal arme stakkers maar ze hebben wel geld voor te roken en lopen met de duurste GSM's rond, daar hebben ze allemaal poen voor maar voor de rest houden ze het handje open. Werken voor hunne kost, en dat is overigens de beste manier om snel in te burgeren. Laatst gewijzigd door Garry : 27 augustus 2015 om 01:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Stuur Jan Segers en de rest van het pro-vreemdelingenjournaille met een bootje de Middellandse Zee op en torpedeer het zootje. Vergeet ook hun politieke broodheren en de ngo's niet.
![]()
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De realiteit is dat 1 redder geen 20 mensen kan redden; als ze er alle 20 gaan aanhangen, verdrinken ze alle 21.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde met de Europese NATO kontenkruipers, die absoluut hun "belangen" (lees olie en andere grondstoffen inkomsten) in Lybië en Mali moesten gaan verdedigen. Laat de vervuilers betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zal het hier ook even plaatsen, lijkt me toepasselijk.. “In alle Europese landen zijn ze ervan overtuigd dat 'alle vluchtelingen van de wereld' naar hun land komen. In de media pakt men uit met straffe beelden en koptitels zonder context of cijfers. (…) Een aantal feiten. 86 procent van de vluchtelingen zit in ontwikkelingslanden. Slechts 2,5 procent komt naar Europa, het rijkste deel van de wereld. Ongeveer de helft van de vluchtelingen die Europa binnenkomen, zijn Syriërs. Er zijn 4 miljoen Syrische vluchtelingen, slecht 5,6 procent zit in Europa. Libanon ontvangt tien keer meer Syrische vluchtelingen dan de hele EU.” “Het maakt niet uit hoeveel miljarden in Fort Europa worden gestoken, migratie ga je niet tegenhouden. Het is veel wijzer om die miljarden te investeren in het versterken van de positie van migranten; in het opvangen en begeleiden van de nieuwe migranten die binnenkomen, zodat ze toekomstperspectieven hebben en een positieve bijdrage leveren. En in het zoeken van oplossingen op internationaal niveau, zodat mensen niet gedwongen worden om hun land te verlaten.”
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al die dingen die beschreven staan, hebben we hier geprobeerd. We hebben er eieren onder gelegd, we hebben ze gerust gelaten, we hebben ze een inburgeringscursus opgelegd en toch, nog altijd, is het gros van de migranten geen verrijking voor onze landen. Dat die vluchtelingen meer naar landen als Libanon trekken, lijkt me niet meer dan logisch. Een mens heeft het beter in een omgeving die hem of haar min of meer bekend is. Ze weten dikwijls niet eens van waar de vluchtelingen komen. Het is bekend dat grote groepen dikwijls exact hetzelfde verhaal vertellen aan migratiediensten dus een leugen meer of minder, daar malen zij niet om. Als het miserie is in Afghanistan, zijn het allemaal afghanen; is het miserie in Syrië, het zijn allemaal syriërs. Kijk hé, ik heb gelezen dat asielzoekers tijdens het asielproces vrijwilligerswerk mogen doen; ik heb nog geen enkele vrijwilligerswerk zien doen. Gij wel? Kent gij iemand die zo iemand kent? En nog iets: als je écht in gevaar bent, laat je je vrouw en kinderen niét achter. Reis je niet een heel continent door om proberen Engeland binnen te geraken. Neen, dan ga je met je hele familie naar het eerste land waar jullie allemaal veilig zijn. Tenzij je andere motieven hebt.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraagje: Denkt u ook dat ze bij de verkiezingen al wisten van die 5 miljoen komende Syrische vluchtelingen? Zoja: Over verraad gesproken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wacht tot ze uw familie bommen in de schoot droppen. Kom dan ook nog even langs met barmhartigheid. Profiteurs en criminaliteit zijn des mensen. Maar niet alle mensen. Het is geen wij/zij verhaal. Vandaag lijkt mij 'vluchtelingen' immigratie meer gerechtvaardigd dan pakweg 20 jaar geleden, daar kan ik het eens zijn met iemand als Hypochonder.
oerbelg Laatst gewijzigd door Matonge : 27 augustus 2015 om 07:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net de situatie van de aborigines moet voor ons een les zijn! Wij zijn de aborigines hier. Nogmaals: dat mensen weggaan uit die situatie is normaal, ik zou het ook doen. Maar. MAAR! Ik zou mijn familie NIET achterlaten. Ik zou niet verwachten dat mijn nieuw land, dat zo goed is om mij binnen te laten, mijn hele leven financiert en dat ik op mijn luie kont kan zitten totdat ik doodval. Ik zou niet de halve wereld doorreizen om naar een land te trekken waar mijn profitariaatsinstelling meer dan waarschijnlijk nooit in gevaar zal komen. D�*t, beste, is het grote verschil.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 27 augustus 2015 om 07:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() What a load of crap op mensen hun nuchtere maag presenteren Matogne!!!!!
Het is begonnen toen Amerika ons voor OLD Europe versleet en wij blind gaapten op hun informatie oorlog tegen Irak. Men vertrok, Saddam viel, Amerika pakte te biezen (behalve bij de olievelden uiteraard) en een kalifaat was geboren. Ik vermeld hier nog bij dat ik live op de TV kon volgen hoe Saddam opgehangen werd. Europa (Frankrijk) begon te lallen dat Libiërs een democratie verlangden en dat Khadaffi een dictator was. Enige tijd wat sensatie op TV en boem, via de lucht en het bewapenen van milities is dat daar onleefbaar geworden. Gratis onderwijs viel weg, protestanten neergemaaid met Europese wapens. Khadaffi's dood wordt ons in geuren en kleuren en ondertiteld getoond op tv. Assad is nu 2 belangrijke bondgenoten kwijt en zijn land begint steeds instabieler te worden. Europa wil binnenvallen, maar Rusland fluit hen terug, dus bewapend Europa het FSA. Gevolg? Massa migratie. Het begon ergens bij WO2? Load of crap! |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |