![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Voor het overige bent u vanzelfsprekend vrij om onwetendheid en gebrek aan cultuur als uw na te streven norm te zien, maar verwacht niet dat anderen zo gek zijn om u in dergelijke domheid te volgen." niet even herhalen. ze is u waarschijnlijk zo precieus dat u ze graag herhaalt. Heeft u er lang over gedaan om ze te schrijven, of heeft iemand ze voor u geschreven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En indien u het inderdaad niet zou weten dan zou ik toch niet zo hoog oplopen met uw aangeleerde kultuur... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en als u de tekst of de lijn van het verhaal niet goed begrijpt, hetgeen goed kan als verfranste vlaminge, kom daar voor uit ipv van rookgordijnen op te trekken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U had meer pech kunnen hebben en in boerenhol Vlaanderen geboren te worden zoals ik. Maar mijn vader was een Parisien die met een Vlaamse is getrouwd. Gelukkig waren ze beiden er over akkoord dat dit hier een boerenhol is en heb ik mijn studies volledig in het Frans gedaan. Ik mag er niet aan denken dat ik hier in een boerenlullen school mijn opleiding zou gekregen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat doe je dan op een Vlaams forum? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 |
Minister-President
|
![]() Neen, ik begrijp uw verhaal niet van een Vlaamse die iemands broek afdoet en wat dit in voorkomend geval met Parijs te maken heeft : in mijn cultuur komt dergelijk verhaal niet voor, vandaar. Maar u bent vrij om het mij vanuit uw cultuur uit te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het heeft niet veel gescheeld of Vlaanderen was Franstalig, hetgeen zeker de natte droom van franstalig belgie was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, het is uiteindelijk niet noodzakelijk de Franse taal te beheersen op een werkbaar niveau om te kunnen genieten van de Franse cultuur in meerdere aspecten. Of moet u ook vloeiend Grieks spreken om te kunnen genieten van Griekse muziek, dans, literatuur, bouw- en schilderkunst? De vraag blijft dan ook onbeantwoord of de Franse taal sociologisch nog enige raakvlakken heeft met onze jeugd, ja, ook de studerende en opgeleide jeugd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pijn ? Gwylan heeft wel 100% gelijk. Het gewauwel van Marie is ergerlijk en waar ze het uithaalt om op zaken kritiek te geven waar ze overduidelijk geen bal van af weet en geen enkel inzicht in heeft is me totaal niet duidelijk.
Ze leeft vrijwillig verstoken van alle ernstige informatie en 'denkt zelf na' om dan de werkelijkheid volgens haar geestelijke fratsen in te kleuren. En als het effe te moeilijk gaat worden, gaat ze ersatz-info bijeen sprokkelen op de meest obscure blogs en die dan copy/pasten met een nietszeggend zinnetje erbij met haar eeuwige verontwaardiging als rode lijn. Verontwaardiging die zijn oorzaak enkel kan vinden in een blattante onwetendheid en een tot kunst verheven gebrek aan inzicht in de sociale structuur van een gemeenschap en vooral een staat. De mentale opstand van een dolende ziel tegen een trein die te snel gaat, die in een richting gaat welke ze niet kan volgen en een eindbestemming heeft die ze niet kent, noch de weg daar naar toe begrijpt. ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 27 augustus 2015 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ben ik partijlid noch sympathisant van de N-VA, toch moet ik u tegenspreken. Tijdens de verkiezingen heeft die partij er geen geheim van gemaakt: men streefde een sociaal-economische herstelregering na. De communautaire agenda kon blijkbaar wachten. Mist werd er niet gespuid.
|
![]() |
![]() |