![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Daar heb ik het niet over gehad. Ik zeg gewoon dat het logisch is dat mensen zich aan de omgeving aanpassen waar ze terechtkomen. Is dat nu zo moeilijk om dat te doen? Of is het beter om dikkoppig jezelf als het centrum van het heelal te beschouwen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Niet willen, niet kunnen of niet durven, Si?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Lees gewoon het topic er eens op na, AJ! Je competenties stroken niet met je ambities, man.
Wel tof dat je erkent dat het trolvragen zijn. Wat juist is, moet erkend worden. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 2 september 2015 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien je mijn vraag beantwoordt, mogen we toch stellen dat het geen trolvraag was.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 september 2015 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog de laatste stap : beseffen dat mensen vrij zijn te doen wat ze willen, binnen de perimeter van de wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Niet zeveren, Panda. Ik had het erover dat ik jou dat niet zie aanklagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evident : ik ga geen zaken aanklagen die behoren tot de persoonlijke vrijheid van andere burgers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben er dagenlang ziek van geweest... Die vanzelfsprekendheid die heel de omgeving uitstraalde dat de Vlamingen daar niets, maar dan ook niets te zoeken hebben... Brussel is van ons franstaligen... Franstalige openheid wordt dat genoemd... Laatst gewijzigd door marie daenen : 2 september 2015 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pronken met de veren en het zweet van een ander en blijven klagen dat het niet genoeg is en dat het nog meer moet zijn en elke aanklacht tegen hun zuiver anti-Vlaamse en racistische houding afdoen als een aanklacht tegen hun zogezegde francofone rechten terwijl zijzelf altijd en overal de Vlaamse rechten als kakpapier misbruiken??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet iemand het komen zingen misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Uw expertise inzake Bruxelles is nu wel echt bewezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat heeft de francofonie, 100% actief en passief en op alle mogelijke wijze gesteund door het Belgische établissement, wel degelijk gedaan; nl. zijn eigen waarden en gewoontens, zijn eigen taal opgedrongen aan de natives; hen zelfs uitgelachen en hun taal belachelijk gemaakt... En toen Vlaanderen dan mondiger werd heeft la Belgique, steeds weer actief gesteund door heel de Belgische francofonie, elke poging van Vlaanderen om die franstalige opdringerigheid tegen te gaan en in te dijken afgedaan als racisme, bekrompenheid, schaden van de elementaire rechten van de franstaligen..., terwijl ze nooit of te nimmer ook maar eens is tussengekomen waar de francofonie zelf, vooral in Brussel en nu in de rand wel degelijk de Vlamingen uitsloot en kleineerden en hun elementaire rechten schond. Ze heeft altijd de hele gemeenschap alleen maar éénzijdig en als enige juiste de francofone spiegel voorgehouden en ze heeft Vlaanderen en Vlaanderens wensen en rechten steeds verdonkermaand. Een incident in Vlaanderen tegen de franstalige werd stees weer opgeschroefd en uitvergroot tot in het oneindige, de jaren dertig werden er steeds gul bijgehaald en waar de francofonie over de schreef ging, windstilte, geen woord en als Vlamingen er toch mee afkwamen dan waren het zogezegd maar toevallige kleine incidenten, waar men eens om kon lachen en moesten de Vlamingen ophouden met de callimero te spelen... Maar ondertussen zijn de Vlamingen verbannen uit Brussel, is de Vlaamse rand in versneld tempo aan het verfransen en hebben ze hun pijlen al tot ver in Vlaams Brabant verschoven; geen gebenedijt woord dan dat de Vlamingen dagelijks verweten worden dat ze racistisch zijn, op hun centen zitten, egoïstisch zijn... En volgens jou is dat allemaal normaal en heel goed uit te leggen en zoeken de Vlamingen spijkers op laag water... En in Brussel moet iedere Vlaming maar op zijn achterste poten gaan staan, want Vlaanderen heeft het recht niet zijn eigen bevolking in zijn eigen hoofdstad bij te staan; dat recht is een alleenrecht van de francofonie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, dat is mijn probleem niet en daarmee kan ik jou niet helpen... |
|
![]() |
![]() |