![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
Ofwel vallen we Syrie binnen, schieten we de hele boel overhoop, en zorgen dat het gebied "zuiver" is van militanten, van welke partij dan ook (Assad, IS, rebellen...) en zorgen we dat de vluchtelingen een veilige thuis hebben.
Ofwel zullen we ze moeten opvangen. |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
Citaat:
Ik zou geen links politicus of journalist willen zijn als hier straks de pleuris uitbreekt. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die foto van dat kind verkoopt goed, punt. Dat mensen die dat zien daardoor plots de ernst van de situatie gaan inzien toont enkel aan hoe dom die mensen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Gek dan dat de slachtoffers van multicul en immigratie niet half zoveel aandacht krijgen in diezelfde media.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Het doet mij eerlijk gezegd niet veel. Het verdriet van de nabestaanden, ja, dat kan mij iets doen, maar een dood jongetje, een kind dan nog maar? Nee, voor mijn part ligt daar een dooie zeehond.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Blijkbaar hebben veel mensen een foto nodig om empathisch te kunnen zijn, want cijfers en feiten doen hen blijkbaar niets. Mij doet die foto helemaal niks, eerlijk gezegd. Ik lees elke dag over de gruweldaden van IS, over slachtoffers op de Middellandse Zee, dus ik heb al een hard gevel gekweekt ten aanzien van dat soort gruwel. Maar de emomensjes schieten pas wakker wanneer ze een foto zien. Ze moesten zich doodschamen!!! |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En iemand die daar écht van kapot is, zou beter eens aan gewetensonderzoek beginnen doen, want die heeft een compleet gebrek aan empathie. Iemand die een beetje de actualiteit volgt is dat soort zaken allang gewoon. En blijkbaar doen kindjes het ook beter dan volwassenen ... want als het een volwassene was die daar lag, ze zouden hem niet op de voorpagina zetten hé. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klopt, een deel van mijn familie is tijdens WWII uit Polen gaan vluchten na dat onze USSR-bondgenoten daar twee kwart van de familie had vermoord.
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
Citaat:
Dat gaat blijkbaar ook. Waarom moeten die Syrische vluchtelingen naar een ander continent als het in hun buurlanden veilig is? En wat doen al die zwarte Afrikanen tussen die vluchtelingen? Voor welke oorlog vluchten die? |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
http://www.geenstijl.nl/ In ons politiek correct gewurgde medialandschap is geenstijl voor mij een ware verademing.
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
allemaal heel normaal omdat de tijden nu gestoorde tijden zijn.... ziet u , de vest is gedraaid met de voering langs buiten.. ik ben het al ergens gewoon aan het worden...kwestie van er een weg in te vinden..
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|