Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2015, 19:22   #261
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De eerste 2 - 3 jaar zijn de ergste. De allerergste periode is waarschijnlijk tussen 9 maanden en anderhalfjaar. Dan begint ge inderdaad van die overwegingen te maken hoeveel jaar brommen ge er voor over hebt om daar direct een eind aan te maken. Nadien (na 3 jaar) is het elk jaar plezanter. En tegen dat GIJ het echt plezant begint te vinden, is uwe kleine ervan door...
Ik wenste dat ik u kon tegenspreken...
Oud 6 september 2015, 19:26   #262
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Bij mij is het ni zomaar vogelenschijt. Ik heb een gegronde reden om te denken dat ik niet geschikt ben voor het vaderschap. En die reden is: alle mensen die mij kennen bevestigen het!
En dan nu het tweede luik: wat ge niet door hebt, is dat vanaf nu, uw autonoom bestaan ophoudt. Vanaf nu gaat gij in elk geval toch doen wat uw madam zegt, gaat ze nooit content zijn, en gaat ge in de paniekerige zekerheid leven dat ge toch op uwen donder gaat krijgen wat er ook gebeurt. Maw, ge gaat onder de sloef liggen, tot diene kleine zijn eerste communie heeft gedaan op zijn minste, en tot hij zijn rijbewijs heeft in het normale geval.
Of gij dus geschikt zijt om vader te zijn of niet heeft geen enkel belang, want uw madam gaat U van 's morgens tot 's avonds zeggen wat ge moet doen en laten. Gij gaat nu gewoon een zombie zijn die gaat gehoorzamen. Waar gij zelf dus voor geschikt zijt of niet, heeft niet het minste belang, want ge gaat toch niks te zeggen hebben.
Zoals ge over komt, zal het trouwens niet tot zijn eerste communie, of tot zijn rijbewijs zijn, maar tot aan het pensioen van uwe kleine dat ge onder de sloef gaat liggen
Oud 6 september 2015, 19:30   #263
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
En dan nu het tweede luik: wat ge niet door hebt, is dat vanaf nu, uw autonoom bestaan ophoudt. Vanaf nu gaat gij in elk geval toch doen wat uw madam zegt, gaat ze nooit content zijn, en gaat ge in de paniekerige zekerheid leven dat ge toch op uwen donder gaat krijgen wat er ook gebeurt. Maw, ge gaat onder de sloef liggen, tot diene kleine zijn eerste communie heeft gedaan op zijn minste, en tot hij zijn rijbewijs heeft in het normale geval.
Of gij dus geschikt zijt om vader te zijn of niet heeft geen enkel belang, want uw madam gaat U van 's morgens tot 's avonds zeggen wat ge moet doen en laten. Gij gaat nu gewoon een zombie zijn die gaat gehoorzamen. Waar gij zelf dus voor geschikt zijt of niet, heeft niet het minste belang, want ge gaat toch niks te zeggen hebben.
Zoals ge over komt, zal het trouwens niet tot zijn eerste communie, of tot zijn rijbewijs zijn, maar tot aan het pensioen van uwe kleine dat ge onder de sloef gaat liggen
Nu zijt ge ook zwaar aan het overdrijven. Ik zit trouwens ook niet zozeer in met mijn eigen welzijn. Ik wil best wel uit mijn bed komen voor pampers te verversen en weet ik veel. Als ik er kan kopen tenminste. Ik denk vooraal aan het welzijn van die kleine omdat ik nu al weet dat ik het toch niet ga kunnen volhouden. Er zullen spanningen komen tussen ons. Ruzie, marginale toestanden, etc...

Laatst gewijzigd door Lance : 6 september 2015 om 19:31.
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 19:32   #264
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu zijt ge ook zwaar aan het overdrijven. Ik zit trouwens ook niet zozeer in met mijn eigen welzijn. Ik wil best wel uit mijn bed komen voor pampers te verversen en weet ik veel. Als ik er kan kopen tenminste. Ik denk vooraal aan het welzijn van die kleine omdat ik nu al weet dat ik het toch niet ga kunnen volhouden. Er zullen spanningen komen tussen ons. Ruzie, marginale toestanden, etc...
Vindt gij uzelf nu genereus of zo ?
Oud 6 september 2015, 19:34   #265
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Vindt gij uzelf nu genereus of zo ?
Ja, want dat is voor mij écht moeilijk! Gij zijt misschien een brok vol energie, maar als mijn slaap wordt onderbroken ben ik een wrak, mentaal én fysiek.
Oud 6 september 2015, 19:37   #266
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, want dat is voor mij écht moeilijk! Gij zijt misschien een brok vol energie, maar als mijn slaap wordt onderbroken ben ik een wrak, mentaal én fysiek.
Als ge dat niet over het voor uw kind kunt ge best gewoon alleen wonen en iedere maand wat centen storten naar uw ex.

Venten die zich zo gedragen zijn lapzwanzen en verdienen het vaderschap niet.

Ik slaap nu geen enkele nacht door omdat ik moet zorgen voor mijn pasgeboren kind, maar ik doe het met plezier. En als we er nog een krijgen, doe ik dat alweer met plezier.

Laatst gewijzigd door Tavek : 6 september 2015 om 19:38.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 19:40   #267
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als ge dat niet over het voor uw kind kunt ge best gewoon alleen wonen en iedere maand wat centen storten naar uw ex.

Venten die zich zo gedragen zijn lapzwanzen en verdienen het vaderschap niet.
Ik wil dat wel doen, maar ik weet nu al dat ik grandioos ga falen. En mijn vriendin zal op mij vertrouwen terwijl zij werkt overdag, en ik slaap overdag omdat ik 's nachts werk. Alee zeg, dat is toch geen hogere wiskunde om te snappen dat dit compleet mis zal gaan? En als ik op de duur mijn werk ook niet meer presteer verlies ik dat misschien ook wel. Dan zijn we meteen alles kwijt.
Oud 6 september 2015, 19:56   #268
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar ne kleine hebben maakt van elke vent een wrak, mentaal en fysiek he. Dat hoort erbij. Na een paar jaar herpakt ge U.
Oud 6 september 2015, 19:58   #269
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik slaap nu geen enkele nacht door omdat ik moet zorgen voor mijn pasgeboren kind, maar ik doe het met plezier. En als we er nog een krijgen, doe ik dat alweer met plezier.

Dat "met plezier" moet ge nu ook niet overdrijven he. Als zo een joenk U voor de derde keer uit uw bed bleit, dan moet ge toch alle wilskracht van de wereld aanwenden om dat niet bij zijne groten teen tegen de muur in stukken te spetsen he.
Oud 6 september 2015, 20:06   #270
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Superstaaf hoert en tamboert, beft en baft door de ganse europese unie.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 20:06   #271
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat "met plezier" moet ge nu ook niet overdrijven he. Als zo een joenk U voor de derde keer uit uw bed bleit, dan moet ge toch alle wilskracht van de wereld aanwenden om dat niet bij zijne groten teen tegen de muur in stukken te spetsen he.

Ik snap wel dat ge mij op deze manier probeert te doen inzien dat ik het allemaal niet zo mag overdrijven en panikeren, ik snap het wel. Maar als heel uw lichaam zegt van: "Neen, het gaat niet!" dan kunt ge dat niet zomaar negeren. Zij denkt niet met haar hersenen, maar met haar hormonen. Haar moederinstinct dat haar plots niet meer in staat stelt om onze huidige situatie objectief te beoordelen. En ik voel mij daarom vrij machteloos, alsof ik tegen een muur praat. Ik zit op internet mijn beklag te doen, want zij wilt het gewoon niet horen.
Oud 6 september 2015, 20:25   #272
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik snap wel dat ge mij op deze manier probeert te doen inzien dat ik het allemaal niet zo mag overdrijven en panikeren, ik snap het wel.
Ik heb U heel eerlijk mijn innerlijke strijd weergegeven die ik meermaals heb moeten leveren tegen mijzelf.
Ik heb meerdere malen echt gedacht van mijne kleine af te maken. Gelukkig heb ik mij altijd kunnen bedwingen.
Oud 6 september 2015, 20:33   #273
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik snap niet echt het probleem, ik zou gewoon een slaapmiddeltje geven .. Er bestaan natuurlijke middeltjes, niet?
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 20:34   #274
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik snap niet echt het probleem, ik zou gewoon een slaapmiddeltje geven .. Er bestaan natuurlijke middeltjes, niet?
Daar wordt ge Mohammedaan van.
Oud 6 september 2015, 20:56   #275
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
U mag kiezen, een tutter gedopt in honinglikeur, of een slokje wietthee.
Oud 6 september 2015, 21:09   #276
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar wordt ge Mohammedaan van.
Dat is ie al ....
Oud 6 september 2015, 21:09   #277
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
U mag kiezen, een tutter gedopt in honinglikeur, of een slokje wietthee.
Een pleister op de mond?
Oud 6 september 2015, 21:14   #278
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is ie al ....
Aaaah. Dat verklaart dus al die onnozelheden. Mijn schuld, ik dacht dat het een normale mens was....
Oud 6 september 2015, 21:23   #279
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aaaah. Dat verklaart dus al die onnozelheden. Mijn schuld, ik dacht dat het een normale mens was....
Oud 6 september 2015, 21:58   #280
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Superstaaf hoert en tamboert, beft en baft door de ganse europese unie.
Ik ga ook luxueus eten, en drink klassewijnen, verfijnde calvados, en grappa van de zusjes nonino.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be