![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Het secularisme niet vergeten he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan het niet nalaten mijn steentje bij te dragen hier ...
![]() * grenzen sluiten * niets meer toelaten * zware grenscontroles, DNA, vingerafdrukken ... (en dan alle dagen maar mogen kijken naar Border Security Australia op TV, het goede voorbeeld?) * Uit de EU gaan. (Waar staat dat eigenlijk voor die EU, hoopje miserie?) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens vraag ik me af waarom de yankees niet in 3de versnelling gaan zoals ze in de tijd met Japan hebben gedaan en een atoombom op heel die IS-nest droppen, dat zou al 1 stap zijn in de goede richting, niet? (Ok, ik weet ook dat dit niet DE oplossing is maar zoals het nu verloopt is dat misschien de enige concrete ... correct me if i'm wrong) Laatst gewijzigd door bembem : 7 september 2015 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK. Ze blijven het best ergens in hun omgeving of naar Saoedi Arabië trekken ? Ze kunnen misschien naar steenrijke landjes in de Golf gaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die sloebers dienen we te boycotten door ons olieverbruik zoveel mogelijk trachten terug te schroeven en alternatieve energiebronnen op punt te stellen ... Dan zijn die sjeiks ineens van hun pied de stal en zullen ze wel een toontje lager zingen ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de (nabije?) toekomst voorspel ik ook opstanden en wie weet een revolutie, want wat daar in Duitsland en parallel al zo'n beetje hier in België aan het afspelen is kan alleen maar tot meer en meer ongenoegen leiden van vooral extreem-rechts en economische armen ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, we zitten middenin een smerig geopolitiek spel waarvan de gewone burger - zowel hier als in het M-O - het gelag van betaalt, niet de vluchtelingen dienen met de vinger gewezen te worden maar zij die achter de schermen aan de touwtjes trekken ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten waarom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nietzsche welke oplossing(en) zie jij vooral?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graaf eens wat dieper met die hersencellen, je kan beter :s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat doen wij door de grenzen te sluiten. Desnoods financieren wij een deel van de opvang in eigen regio. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opvang in eigen regio kan enkel als IS daar de plak niet meer kan zwaaien, daar vluchten die net voor, dompie .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EU zou gewoon haar militaire krachten daar dienen weg te trekken, en dat the USA dat boeltje eens deftig opkuist, desnoods met per direct atoombom te droppen (de regio is toch al zo goed als leeggelopen), hebben ze destijds met de Jappen gedaan en kijk die zijn toch ook weer overeind gekrabbeld nadien ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och dat is iedereen bijna in tijden van oorlog, feit is dat hun land van herkomst geen veilige haven meer biedt ... Het is niet normaal dat een heel volk op de vlucht slaat .... De IS moet stevig aangepakt worden vooraleer ze te sterk zal zijn en net als de Vietcong destijds bijna niet meer te beaten valt ..... !
|
![]() |
![]() |