![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oh, en er zijn ook studies die aangeven dat er meer gelovigen in de bak zitten dan atheïsten (in verhouding tot hun bevolkingsaandeel).
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Is dat echt? Hahaha, da's gewoon schitterend!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 september 2015 om 20:20. |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De grootste idioten zijn de zgn. militante atheïsten, die alles reduceren tot een "chemisch proces" (hoewel ze verder meestal geen fluit inzicht in chemie of andere wetenschappen hebben) of "toeval". De grootste papegaaien, met een existentiële kijk die gereduceerd is tot het stompzinnige, het soort dat zich verlicht waant omdat ze eens een documentaire op National Geographic hebben gezien, en spottend iedere zin voor diepgang bij een ander mens weg joelen. Het spijt me als dit grof klinkt, ik wou u (andev) hiermee niet persoonlijk aanvallen, maar uw uitspraak na een paar andere, soortgelijke, van anderen dreef me toch tot reageren. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 5 september 2015 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() http://www.patheos.com/blogs/friendl...ever-imagined/
Er zijn meerdere studies te vinden maar heb niet direct de links bij de hand
|
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100% OFF-Topic:
Citaat:
En wat met pedofiele priesters ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 september 2015 om 01:41. |
|
![]() |
![]() |
#110 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
En waar zijn uw argumenten? |
|||
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ventje uit de openingspost is het product van decennia lang links wanbeleid in dit land. Hoe komt iemand er anders toe om een land zo te haten.
Anderzijds is het ook tekenend voor de overmoed van die broekventjes, overmoed die hen trouwens wel veel verder brengt dan gelijk wie ooit gedacht heeft. Hoog tijd dat de wereld IS met wortel en tak gaat uitroeien. |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij haat misschien dat er alle dagen 10'000 moslims meer hier zitten dan daar?
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 september 2015 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims haten de westerse wereld vooral omdat ze zichzelf moreel en religieus superieur achten terwijl wij economisch bij de best ter wereld zijn. Zij kunnen dat simpelweg niet verkroppen: je hele leven horen dat je de beste bent en dan beseffen dat je eigenlijk maar een schooier bent in vergelijking met die ongelovige honden zonder enige religie en normen en waarden.
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Ik ben dat moegezegd.
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg is dat niet solide en mist ze samenhorigheid.
![]() |
#119 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We zullen zien hoe ver je komt met spiritueel gedoe als je materiële zaken (ik denk maar aan zuiver water, geneeskunde, deftige behuizing, ...) ontbeert. mensen die dingen zoals u typen zou men eens een tijdje moeten ontdoen van al het materiële. Er zullen er niet te veel zijn die nog beweren dat materiële zaken toch maar betekenisloos zijn.
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vraag het maar omdat ikzelf nooit het geluk heb gehad geschiedenis te studeren |
|
![]() |