![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Ben u voor of tegen de huidige migratie | |||
Ik ben er voor (want) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,67% |
Ik ben er tegen (want) |
![]() ![]() ![]() |
28 | 93,33% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In het journaal kreeg een journaliste in Brussel van een vluchteling te horen dat ie goede dingen gehoord had over Belgie. Vandaar dat ie naar hier was gekomen. Vragen wat die 'goeie dingen' dan wel zijn daar is men niet opgekomen. Waarschijnlijk niet het goede weer.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 9 september 2015 om 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er een bepaalde 'humanitaire' hulp is nog tot daartoe maar dan stel ik mij weer maar eens de vraag: Als de 'problemen' in hun landen van de baan zijn, gaan die dan allemaal braafjes terug of blijven ze in de Europese 'luilekkerlanden' infiltreren op alle mogelijk postjes & diensten zoals dat altijd wel zo geweest is en waar wij allemaal getuige van zijn maar het niet echt willen zien.
Dit is geen asiel of vluchtelingenwerk meer dit is een invasie. Ik ben er tegen dat die hier zomaar blijven binnenvallen. Beste optie is uit die EU gaan. (die landen die er niet aan wilden meedoen liggen nu ver plat van het lachen denk ik met de EU) Van het ogenblik dat ze zich hier wat meer 'thuis' voelen zullen ze ongetwijfeld hun eigen wetten en andere proberen op te dringen. Citaat:
Moskeeën in België Beetje veel al zeker of niet? Citaat:
Citaat:
Soms gaf ik al eens iets aan het Rode Kruis, dit is bij deze gestopt punt ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 september 2015 om 08:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat iedere vluchteling recht heeft op hulp en bescherming.
Maar wel slechts indien je onder de conventie van Geneve valt, dat onderzoek moet gebeuren voordat mensen toegang krijgen en niet zoals nu, nadien. Nu komen massaal veel mensen binnen die helemaal geen recht hebben op dat statuut en shoppen, welk land geeft me het meest? Daar gaan we dan naartoe. Ik vind dat de Wever een punt heeft, wie er binnenkomt, daar is totaal geen zicht meer op, natuurlijk gebruikt een organisatie als IS deze weg om mensen binnen te krijgen, natuurlijk komen er evengoed regelrechte criminelen, dan werkelijke oorlogsvluchtelingen mee met die stroom. Bovendien erger ik me aan het regelrechte gelul van politici. In de sociale zekerheid wordt enkel nog bespaard, natuurlijk hebben grote aantallen nieuwkomers, zoals Maggie de Block al opmerkte invloed op die sociale zekerheid die nu al onder te hoge druk staat. Op de woningmarkt vinden nu al veel mensen, al of niet met met kinderen, bescheiden inkomen( ookal werken ze) geen woning. Dat is niet de schuld van huiseigenaars, die willen gewoon zekerheid dat huur op tijd betaald wordt en je niet met mensen zit, die je via een procedure eruit moet zetten, huurders zijn goed beschermd, wat ook terecht is, maar vaak ervoor zorgt dat mensen ergens maanden kunnen wonen zonder ook maar iets te betalen. Er zijn onvoldoende betaalbare, bewoonbare woningen, er is geen ruimte voor nog een paar duizend meer in die wijken waar nu al teveel gezinnen onder de armoedegrens zitten. Werk? Voor vrouwen gaat dit nog, in de sectoren zoals dienstencheques maar mannen zonder opleidnig, scholing , die de taal niet beheersen vinden nu al geen werk! Die nieuwe stroom verdringt wie hier al is, en dat zal hoe dan ook tot spanningen leiden, |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgen in miserie belanden op straat en moeten toezien hoe , mensen die hier nooit een fluit hebben uitgestoken en dat naar alle waarschijnlijkheid nooit zullen doen , deze woningen inpikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vindt dat een bijzonder naïeve en kortzichtige stelling die bovendien getuigd van onwetendheid? Thans krijgt 60 procent van de asielzoekers een verblijfsvergunning waarna ze onmiddellijk beroep kunnen doen op een leefloon en andere sociale voordelen. Nu mijn vraag aan u; wie gaat dat allemaal betalen en hoeveel moeten we er zo opvangen? Ter illustratie; in Afrika zijn ze tegen het einde van de eeuw met meer dan 4 miljard. Kortom, ik snap niet dat mensen zoals u niet snappen dat dergelijke instelling totaal onrealistisch is. Het is humaan en menselijk het OCMW van de hele wereld te willen spelen, helaas is er ook een praktische kant aan de zaak en moet onder meer alles gefinancierd worden.
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien omdat er totaal niet gecontroleerd wordt, of nog erger, dat men dit wil verzwijgen? Trouwens de meeste 'vluchtelingen' liegen als de pest. Voor mijn part mogen hier alleen nog vluchtelingen binnen, die de islam afzweren. Dan pas zal men het kaf van het koren kunnen scheiden. Misschien voor sommigen harde maatregelen, maar het gaat tenslotte om ONS voortbestaan.
Het is intussen duidelijk geworden dat de linkse kaste onze maatschappij wil vernietigen. Het wordt tijd dat die ter verantwoording worden geroepen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 september 2015 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() De huidige migratiestroom is een onvermijdelijk gevolg van de Westerse buitenlandse politiek in het Midden-Oosten.
Europa blijft ook niet binnen zijn grenzen, dus krijgt dat ook niet-Europeanen over zich heen. Een diepe verontwaardiging of iets dergelijks hieromtrent is gewoon dik hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder westerse inmenging was het daar het aards paradijs en leefden moslims en joden broederlijk naast elkaar. Laatst gewijzigd door Bobke : 9 september 2015 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder Westerse inmenging zou de bevolking van Afrika gedecimeerd zijn de laatste decennia door Ebola en andere pandemieën. Dat zou sowieso een pak minder potentiële bootvluchtelingen betekenen. In die zin heeft het Westen wel mee schuld aan die massale uitstroom van mensen uit Afrika.
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 9 september 2015 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets halen we dus binnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In het Westen mogen de jihadi's vrij rondlopen. De staatsveiligheid kan de overvloed niet eens aan en weet niet waar eerst kijken.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 september 2015 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() er tegen en ferm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huidige migratiestroom is helemaal geen gevolg van Europese politiek, maar wel van de veel hogere welvaartsgraad in Europa omdat ze anders dan de meeste moslimlanden, een solidariteitsprincipe kennen wat voor iedere burger basisnoden garandeert en een bevolking heeft met veel hogere opleidingsgraad. Waar uw islam, verwikkeld in een religieuze oorlog nog in de Middeleeuwen is blijven hangen, staat in Europa rede centraal, wat grote vrijheden geeft in denken en handelen vanuit een humane basis. Wanneer je voorbij Allah komt, gaat het licht aan bij veel mensen, niet voor niets laat islam dit niet toe. Uw levensovertuiging draait om apartheid, onderwerping en vooral uitbuiting, wie zich daar aan overgeeft in een vrij land bouwt zelf de mentale gevangenis, de kans dat u nog ooit de sleutel vindt lijkt me onbestaande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou MdB dan wel gedaan hebben met al die Syrische vluchtelingen? Doorgestuurd naar Duitsland? Of met seakings gedropt boven de Noordzee?
|
![]() |
![]() |