![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar begrijpt u dan niet dat ik met evenveel recht kan zeggen dat mannen ook mee kunnen met de brandweer maar tot op een beperkt niveau. Dit omdat ze over een zwaarder postuur beschikken. Maar wie houdt zich nu bezig met zo'n vergelijkingen? Wie voelt zich daardoor gestoord behalve u? Toch geen normale mens! Vrouwen en mannen vullen elkaar aan, is dat dan zo moeilijk te begrijpen? Ik ken vrouwelijke vuilnis"mannen", vrouwelijke gemeentearbeiders envrouwelijke gaten-in-de-muur-boorders. Ik ken ze niet persoonlijk, maar ik weet dat er vrouwelijke automechaniekers, vrouwelijke fietsenmakers en vrouwelijke loodgieters zijn. Ik weet ook dat er mannelijke kleuter"juffen" zijn en mannelijke verplegers, bejaardenverzorgers en poetsmannen. Ga ik nu proberen te bewijzen dat de éne of de andere zijn werk beter of slechter doet enkel en alleen omdat hij man of vrouw is? Helemaal niet! De enige die daardoor volledig gefrustreerd is, is Fred Vanhove. Waarom begrijp ik niet. Of haat u vrouwen dan toch?
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben blij dat vele van uw vriendinnen zich wel goed voelen in hun vrouwzijn. Waarom trouwens die vreemde omschrijving "wel goed"? Ik voel me helemaal goed in mijn vrouw-zijn. Ik ben blij dat ik een vrouw ben. Ik kan goed overweg met de meeste mannen in mijn leven. Deze middag ga ik weer vrijwilligerswerk doen op een plaats waar de mannen in de meerderheid zijn en daar heb ik geen enkel probleem mee. Ik voel me super als vrouw! Graag gedaan ![]()
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar mannen in verschillen, is dat zij testosteron hebben, soms teveel en dat maakt dat zij meer onbezonnen zouden durven te werk gaan wat soms een voordeel, soms een nadeel zou kunnen zijn; de zalvende kwaliteiten van de vrouwen zouden eveneens een voordeel en dan weer eens een nadeel kunnen zijn. Je denkt teveel in zwart/wit Fred. Zwart owv de beerput?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Minister-President
|
![]() En nog iets, Mr Beerput
![]() In de meeste jobs zou er meer evenwicht tussen de geslachten moeten zijn om zo optimaal de sterke kanten van beide geslachten te benutten. In sommige jobs kan het dat het exclusief mannen of exclusief vrouwen zijn wanneer er nood is aan de specifieke aspecten die we toewijzen aan de man of aan de vrouw.
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen en mannen hebben dezelfde waarde als het gaat over menszijn.Maar waarom wil jij maar niet aanvaarden dat een vrouw anders is dan een man wat zich bijgevolg laat voelen in vele beroepen en of activiteiten...Waarom moet een vrouw precies hetzelfde kunnen als een man ? Vrouwen zijn in bepaalde aspecten van het leven nu éénmaal beperkter dan mannen gewoon opdat we anders gemaakt zijn...opdat dit nu éénmaal zijn nut had om onze soort te laten overleven.Mannen hebben meer spierkracht...beter orientatievermogen....grotere uithouding (longinhoud) en een betere reactiesnelheid.Vrouwen buiten die ene uitzondering zullen nooit echt kunnen hetgeen mannen kunnen gewoon opdat sowieso hun fysiek nu eenmaal anders is. Ik haalde het al aan....zwarte en blanke mensen zijn evenwaardig maar dat neemt niet weg dat een zwarte mens omzeggens altijd een beter loper zal zijn dan een blanke gewoon door de licht andere lichaamstructuur van de zwarte mens.Ik heb daar als blanke dan ook geen moeite mee om dat toe te geven opdat dat nu éénmaal zo is. Omzeggens geen enkel van mijn vriendinnen betwist dat.....die vinden dat zelfs helemaal ok.....trouwens ik weet niet waarom jij een probleem hebt om dat verschil toe te geven. Zoals Maori zegt.....dat kan in vele gevallen zelfs een voordeel zijn in het leven....Niks zo vertederend als een vrouw die aan een man vraagt om het stopsel van een fles te openen.....vrouwtje blij en mannetje gevleit.....Is dat niet veel leuker dan absoluut willen bewijzen dat vrouwen beter als mannen zijn in het openen van een fles ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS Ik ben niet over die beerput begonnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De zwarte medemens is superieur gebouwd in vergelijking met de blanke mens, dat is gewoon een feit. Die hebben dikwijls goddelijke lichamen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve in de absolute schijtstad Brussel natuurlijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag je gerust zeggen. Maar o wee als je zou durven stellen dat het blanke ras intellectueel superieur is aan de Afrikanen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Minister-President
|
![]() Da's juist.
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die werden nochtans veelvuldig gebruikt. Ideaal gelegen tussen de uitgaansbuurt rond de beurs en de kazerne (klein kasteeltje) heb ik daar heel wat liters overtollig vocht gelost. ![]() Wat Brussel als stad betreft hoor ik dat de omgeving van de Chatelain en het Flageyplein tegenwoordig nogal hip is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat hebben mijn vriendin en een andere vriendin gedaan ? Alles gepoetst pistoleekes en beleg gaan halen en gezorgd voor koffie en drankjes. Niks mis mee .....vriendinnen uit de duizend....maar zie je een beetje het verschil ? Denk je dat die vriendin over dit onderwerp hetzelfde denkt als jij ? Als ik het haar vertelde werd ze zelfs wat kwaad en nochtans het is een prachtig vrouwtje.... Maar geen probleem hoor Marie.....Volgend jaar denk ik er ook aan te verhuizen en ik zal dan graag beroep doen op al jouw vriendinnen die dat sowieso allemaal veel beter of op zijn minst evengoed kunnen dan de mannen...Echter ik vrees dat ik serieus op mijn honger zal blijven zitten en als je nu heel eerlijk bent denk ik dat je dat ook wel zal denken ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 september 2015 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kwam redelijk veel voor. Laatst gewijzigd door dalibor : 23 september 2015 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me vergissen maar ik denk niet dat jij al veel in Brussel bent geweest of op zijn minst er op stap bent geweest.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 september 2015 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb hier al 100 keer gezegd dat vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn. U bent degene die pertinent blijft aanhalen dat mannen beter dit kunnen of beter dat kunnen. Ook hier zegt u weer dat vrouwen beperkter zijn, dat is ronduit belachelijk! Dan kan ik met evenveel recht zeggen dat mannen beperkter zijn! Enne ... ik heb geen man nodig om een fles, een pot of wat dan ook te openen. Als dat aan u veelvuldig gevraagd wordt door vrouwen, moet u eens nadenken waarom ze dat steeds weer vragen : u bent altijd aan het verkondigen dat mannen alles zoveel beter kunnen. Wel, als u in mijn huis woonde, zou ik u ook de kans geven om dat doorlopend te bewijzen! Voor mij werk gespaard, en uw neusje kon weer krullen van kinderlijke trots. Een kinderhand is gauw gevuld ...
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |