![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meneer Svennies toch; de bedoeling van zo'n boerkiding is nìet om sexy te zijn, maar om al die westerse psychopaten van verkrachters van die goddelijke muzelvrouwenlijven te houden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vriendin had tampons nodig en dus zijn we zo'n boenjoellenwinkeltje "alimentation générale" binnengetrokken. Toen ze wilde afrekenen, smeet die kamelenbeffer haar geld op de toonbank met een gedegouteerd gezicht alsof ze hem nog had bestolen ook. Ik was klaar om hem daar ter plekke eens te laten zien wat bloeden is, maar mijn vriendin trok me mee. Afgezien daarvan, viel het redelijk mee in A'dam met de islamfundies. Als je dat vergelijkt met hetgeen ik zie in Anderlecht dan toch. Verleden week heb ik nog een volledig gesluierde kopvodterroriste zien lopen langs het kanaal. Spijtig dat daar zoveel volk rondloopt, want ik had ze graag met haar zwarte parachute over de reling geflikkerd. Om dan nog maar te zwijgen over al die wijven die er rondlopen met van die talibanbroeken waarvan het kruis tussen hun knieën hangt en waarmee het lijkt alsof ze in hun broek hebben gescheten. Bah ... Weg mit dieser Scheisse. Kill it with fire. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoelde dat sexy zijn niet in hun geval,maar in het uwe.... Maar tja,als u dat niet als compliment van mijnentwege naar u toe opvat als dusdanig.... Alvast mijn excuses dan mijn beste... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Minister
|
![]() Het is in onze zwembaden verboden, en terecht. Er is hier scheiding van staat en kerk. Wat biedt de boerkini als meerwaarde? Niets. Het kan alleen minder hygiënisch zijn en je zwemcapaciteiten verslechteren (omdat je ellebogen en je knieën in stof zitten). In contrast met one suits (NIET zwempak tenzij je geen engels kan) die vooral gebruikt worden om onder water te "drijven" met zuurstof in een fles (maw je hoeft niet te zwemmen en hebt geen nood aan totale bewegingsvrijheid).
De enige reden om Boerkini's toe te laten is dus Godsdienst te laten primeren op hygiene en veiligheid (want van discriminatie is er geen sprake, voor iedereen verboden). Dan is de wet heel simpel: uw rechten worden beperkt waar die van een ander beginnen. Veiligheid en hygiene primeren op futiliteiten als ingebeelde idolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() nog even over die broeken.... Zou het mogelijk zijn dat dat kruis tussen hun knieën hangt omdat, door het vele werpen, hun vulva al tot halfweg hun bovenbenen bengelt? Laatst gewijzigd door Skobelev : 28 september 2015 om 05:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Minister-President
|
![]() Neen, de islam is in België pakweg de laatste 20 jaar echt niet extremer geworden; het staat altijd goed om te ontkennen dat de zon in het oosten opkomt.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Minister-President
|
![]() De "vrije" keuze opgelegd door een fascistische ideologie.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze winkelcentra zijn 365 dagen/jaar open van 's morgens tot erg laat 's avonds, gelukkig maar want ik zou er nooit binnen stappen al werd ik er voor betaald. Ik sponsor onze eigen ondergang niet. Ook kopvoddenvolk zie ik zelden, enkel tegen de avond zie je ze soms in de supermarkt. Ik denk dat ze dan pas uit hun spelonk mogen van hun eigenaars.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs met karnaval zou ik zoiets niet aantrekken. Daarvoor hebben mijn voorouders te hard gestreden voor rechten en vrijheden, niet om nu terug te keren naar pre middeleeuws obscurantisme met 'n vrouwonvriendelijke, onderdrukkende, mensonterende doodscultus te faciliteren en in te gaan op hun absurde eisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ge uwen avatar zijt tenminste! Laatst gewijzigd door Peche : 28 september 2015 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel begrijp ik niet waarom ''boerkini'' met hoofdletter dient geschreven te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ..."als moslimas opkomen voor hun rechten..."
Welke rechten zijn dat dan? Moeten ze dat niet eerst aan hun eigenaars vragen? In ons westen hebben moslimas dezelfde rechten als wij niet moslimas. Welke extra rechten menen zij dan nog recht op te hebben?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 28 september 2015 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Vrij" en "islam" kunnen niet door één deur.
|
![]() |
![]() |