Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2015, 00:46   #521
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Kom kom,ik durf te wedden dat zelfs dat u sexy zou staan...

Of het dan nog goed zwemmen is ,is wel een heel andere vraag...

Maar daar gaat het niet om...

En dat schijnen zij maar niet te beseffen....
Meneer Svennies toch; de bedoeling van zo'n boerkiding is nìet om sexy te zijn, maar om al die westerse psychopaten van verkrachters van die goddelijke muzelvrouwenlijven te houden.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 01:06   #522
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht

nee,ik, als niet-moslim vrouw, verdedig de rechten van de vrouw. .
Dan heb je nog heel veel werk om op te komen voor de rechten van de vrouw in de islamcultuur.

Citaat:
Nahed Selim is tolk en schrijfster. Haar laatste boek ’Allah houdt niet van vrouwen’ verscheen vorig jaar bij uitgeverij Houtekiet.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 01:20   #523
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Meneer Svennies toch; de bedoeling van zo'n boerkiding is nìet om sexy te zijn, maar om al die westerse psychopaten van verkrachters van die goddelijke muzelvrouwenlijven te houden.
Gisteren liep er tijdens mijn weekendje Amsterdam met de vriendin een Hollandse dhimmie-overloopster met een kopvod rond. Here comes the kicker: ze was terwijl ook lustig aan het trekken van een sigaret. Dat allemaal tijdens het geilige offerfeest, de zotte blaar. Rijp voor het gesticht zoiets ... En wat mij betreft, maken ze van zo'n laffe, hypocriete kalle ook hondenpaté, bloedmeel, knopen of zeep "Judenstiel".

Mijn vriendin had tampons nodig en dus zijn we zo'n boenjoellenwinkeltje "alimentation générale" binnengetrokken. Toen ze wilde afrekenen, smeet die kamelenbeffer haar geld op de toonbank met een gedegouteerd gezicht alsof ze hem nog had bestolen ook. Ik was klaar om hem daar ter plekke eens te laten zien wat bloeden is, maar mijn vriendin trok me mee.

Afgezien daarvan, viel het redelijk mee in A'dam met de islamfundies. Als je dat vergelijkt met hetgeen ik zie in Anderlecht dan toch. Verleden week heb ik nog een volledig gesluierde kopvodterroriste zien lopen langs het kanaal. Spijtig dat daar zoveel volk rondloopt, want ik had ze graag met haar zwarte parachute over de reling geflikkerd. Om dan nog maar te zwijgen over al die wijven die er rondlopen met van die talibanbroeken waarvan het kruis tussen hun knieën hangt en waarmee het lijkt alsof ze in hun broek hebben gescheten.

Bah ... Weg mit dieser Scheisse. Kill it with fire.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 01:41   #524
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik bedoelde dat sexy zijn niet in hun geval,maar in het uwe....

Maar tja,als u dat niet als compliment van mijnentwege naar u toe opvat als dusdanig....

Alvast mijn excuses dan mijn beste...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 02:57   #525
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
jawel, je wilt het hier in onze zwembaden verbieden.
Het is in onze zwembaden verboden, en terecht. Er is hier scheiding van staat en kerk. Wat biedt de boerkini als meerwaarde? Niets. Het kan alleen minder hygiënisch zijn en je zwemcapaciteiten verslechteren (omdat je ellebogen en je knieën in stof zitten). In contrast met one suits (NIET zwempak tenzij je geen engels kan) die vooral gebruikt worden om onder water te "drijven" met zuurstof in een fles (maw je hoeft niet te zwemmen en hebt geen nood aan totale bewegingsvrijheid).

De enige reden om Boerkini's toe te laten is dus Godsdienst te laten primeren op hygiene en veiligheid (want van discriminatie is er geen sprake, voor iedereen verboden). Dan is de wet heel simpel: uw rechten worden beperkt waar die van een ander beginnen. Veiligheid en hygiene primeren op futiliteiten als ingebeelde idolen.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 05:36   #526
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Gisteren liep er tijdens mijn weekendje Amsterdam met de vriendin een Hollandse dhimmie-overloopster met een kopvod rond. Here comes the kicker: ze was terwijl ook lustig aan het trekken van een sigaret. Dat allemaal tijdens het geilige offerfeest, de zotte blaar. Rijp voor het gesticht zoiets ... En wat mij betreft, maken ze van zo'n laffe, hypocriete kalle ook hondenpaté, bloedmeel, knopen of zeep "Judenstiel".

Mijn vriendin had tampons nodig en dus zijn we zo'n boenjoellenwinkeltje "alimentation générale" binnengetrokken. Toen ze wilde afrekenen, smeet die kamelenbeffer haar geld op de toonbank met een gedegouteerd gezicht alsof ze hem nog had bestolen ook. Ik was klaar om hem daar ter plekke eens te laten zien wat bloeden is, maar mijn vriendin trok me mee.

Afgezien daarvan, viel het redelijk mee in A'dam met de islamfundies. Als je dat vergelijkt met hetgeen ik zie in Anderlecht dan toch. Verleden week heb ik nog een volledig gesluierde kopvodterroriste zien lopen langs het kanaal. Spijtig dat daar zoveel volk rondloopt, want ik had ze graag met haar zwarte parachute over de reling geflikkerd. Om dan nog maar te zwijgen over al die wijven die er rondlopen met van die talibanbroeken waarvan het kruis tussen hun knieën hangt en waarmee het lijkt alsof ze in hun broek hebben gescheten.

Dank u van harte, deze morgen om 6:36 heb ik al eens hartelijk mogen lachen.

nog even over die broeken....

Zou het mogelijk zijn dat dat kruis tussen hun knieën hangt omdat, door het vele werpen, hun vulva al tot halfweg hun bovenbenen bengelt?

Laatst gewijzigd door Skobelev : 28 september 2015 om 05:38.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 07:52   #527
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
handig zo een glazen bol. waar heb je die vandaan? ik zou dat ook wel willen, zo te weten wat er zal gebeuren.
Neen, de islam is in België pakweg de laatste 20 jaar echt niet extremer geworden; het staat altijd goed om te ontkennen dat de zon in het oosten opkomt.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 07:53   #528
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee, het gaat over de vrije keuze van de vrouw om haar eigen zwemkledij te bepalen.
De "vrije" keuze opgelegd door een fascistische ideologie.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 28 september 2015, 07:58   #529
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee, het gaat over de vrije keuze van de vrouw om haar eigen zwemkledij te bepalen.
En het zwembad heeft de vrije keuze de zwemkledij te bepalen die mag gedragen worden.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 08:03   #530
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat een mens van zo'n straatbeeld niet vrolijk wordt daarin kan ik je zeker volgen.Voor wie wat last heeft van depressieve gevoelens zal een wandeling aldaar zeker geen gepaste remedie zijn.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 09:30   #531
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat soort winkels zie ik hier niet, denk niet dat 't hier bestaat.
Onze winkelcentra zijn 365 dagen/jaar open van 's morgens tot erg laat 's avonds, gelukkig maar want ik zou er nooit binnen stappen al werd ik er voor betaald.
Ik sponsor onze eigen ondergang niet.

Ook kopvoddenvolk zie ik zelden, enkel tegen de avond zie je ze soms in de supermarkt. Ik denk dat ze dan pas uit hun spelonk mogen van hun eigenaars.
Oud 28 september 2015, 09:36   #532
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat soort winkels zie ik hier niet, denk niet dat 't hier bestaat.
Onze winkelcentra zijn 365 dagen/jaar open van 's morgens tot erg laat 's avonds, gelukkig maar want ik zou er nooit binnen stappen al werd ik er voor betaald.
Ik sponsor onze eigen ondergang niet.

Ook kopvoddenvolk zie ik zelden, enkel tegen de avond zie je ze soms in de supermarkt. Ik denk dat ze dan pas uit hun spelonk mogen van hun eigenaars.
Ratten komen pas uit de riool als het donker is.
Oud 28 september 2015, 09:36   #533
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ik bedoelde dat sexy zijn niet in hun geval,maar in het uwe....

Maar tja,als u dat niet als compliment van mijnentwege naar u toe opvat als dusdanig....

Alvast mijn excuses dan mijn beste...
😊

Zelfs met karnaval zou ik zoiets niet aantrekken.

Daarvoor hebben mijn voorouders te hard gestreden voor rechten en vrijheden, niet om nu terug te keren naar pre middeleeuws obscurantisme met 'n vrouwonvriendelijke, onderdrukkende, mensonterende doodscultus te faciliteren en in te gaan op hun absurde eisen.
Oud 28 september 2015, 09:37   #534
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ratten komen pas uit de riool als het donker is.
Zo is dat.
Oud 28 september 2015, 09:40   #535
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
😊

Zelfs met karnaval zou ik zoiets niet aantrekken.

Daarvoor hebben mijn voorouders te hard gestreden voor rechten en vrijheden, niet om nu terug te keren naar pre middeleeuws obscurantisme met 'n vrouwonvriendelijke, onderdrukkende, mensonterende doodscultus te faciliteren en in te gaan op hun absurde eisen.
Das waar, beter dat gij er met blote clitter bijloopt...
Als ge uwen avatar zijt tenminste!

Laatst gewijzigd door Peche : 28 september 2015 om 09:40.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 09:41   #536
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Het is in onze zwembaden verboden, en terecht. Er is hier scheiding van staat en kerk. Wat biedt de boerkini als meerwaarde? Niets. Het kan alleen minder hygiënisch zijn en je zwemcapaciteiten verslechteren (omdat je ellebogen en je knieën in stof zitten). In contrast met one suits (NIET zwempak tenzij je geen engels kan) die vooral gebruikt worden om onder water te "drijven" met zuurstof in een fles (maw je hoeft niet te zwemmen en hebt geen nood aan totale bewegingsvrijheid).

De enige reden om Boerkini's toe te laten is dus Godsdienst te laten primeren op hygiene en veiligheid (want van discriminatie is er geen sprake, voor iedereen verboden). Dan is de wet heel simpel: uw rechten worden beperkt waar die van een ander beginnen. Veiligheid en hygiene primeren op futiliteiten als ingebeelde idolen.
Perfect verwoord en geen speld tussen te krijgen.

Enkel begrijp ik niet waarom ''boerkini'' met hoofdletter dient geschreven te worden.
Oud 28 september 2015, 10:13   #537
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dank u van harte, deze morgen om 6:36 heb ik al eens hartelijk mogen lachen.

nog even over die broeken....

Zou het mogelijk zijn dat dat kruis tussen hun knieën hangt omdat, door het vele werpen, hun vulva al tot halfweg hun bovenbenen bengelt?
En nu ook nog eens dubbel gelachen , merci en geniet nog van de zon deze week...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 10:25   #538
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
In die zin...
Ja, het gaat inderdaad niet om de boerkini, het gaat over bange blanke mensen die in een zeer ondemocratische kramp schieten als moslima's opkomen voor hun rechten.
wat een racistische uitspraak
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2015, 10:39   #539
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

..."als moslimas opkomen voor hun rechten..."

Welke rechten zijn dat dan?

Moeten ze dat niet eerst aan hun eigenaars vragen?

In ons westen hebben moslimas dezelfde rechten als wij niet moslimas.
Welke extra rechten menen zij dan nog recht op te hebben?

Laatst gewijzigd door SDX : 28 september 2015 om 10:40.
Oud 28 september 2015, 10:49   #540
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
..."als moslimas opkomen voor hun rechten..."

Welke rechten zijn dat dan?

Moeten ze dat niet eerst aan hun eigenaars vragen?

In ons westen hebben moslimas dezelfde rechten als wij niet moslimas.
Welke extra rechten menen zij dan nog recht op te hebben?
Sommige mensen zijn blind voor het feit dat je onder een fascistische ideologie geen vrije keuze hebt. Ik snap niet dat mensen die niet kunnen/willen inzien en dat zij maar blijven doorhameren over het recht op vrije keuze van de islamistenvrouwen.

"Vrij" en "islam" kunnen niet door één deur.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be