![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar krijgen die vrouwen/meisjes niet het recht zomaar alles te dragen en dienen ze verplicht te gaan dragen wat wij hen wensen op te leggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht het niet ... dus iets of wat verbiedt dit al was maar peer pressure Maar ja binnenkort zijn het volgens marie al best twee verboden voor vrouwen Laatst gewijzigd door praha : 28 september 2015 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het tegendeel is waar en uit de openingspost valt op te maken dat het doel is het ding trachten te verbieden no matter what |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 |
Gouverneur
|
![]() Natuurlijk moet de boerkini verboden worden. Gelijkheid tussen man en vrouw is één van de hoekstenen van onze maatschappij. Iedereen wil welvaart en vooruitgang; zonder de vrouwen wordt dit zeer moeilijk. We hebben die nodig.
Als we echt willen dat de moslima’s later ons ‘gat’ gaat afkuisen of doorgroeien naar topposities, dan is er nog veel werk aan de winkel; de kloof moet kleiner worden. Geen schaamtegevoel meer voor het hoofdhaar (weg met de hoofddoek), het geven van een hand aan een man en zwemmen in een gewoon badpak (of naakt in de sauna) zijn noodzakelijke tussenstappen. Ook is het een must dat moslims minder heet worden van het zien van een stukje hoofdhaar, vrouwelijke vormen, of een bloot stukje lichaam. Het contrast tussen onze vrouwen en hun vrouwen is zo groot dat hun hersenen maar 2 vrouwen zien: hoeren en maagden. Die gasten kan je herprogrammeren door ‘gewenning’. Hoe meer ‘bloot/haren’ die zien van alle vrouwen (westerse en moslima’s), hoe minder snel ze een stijve krijgen. Na een tijdje wordt een vrouw veel meer dan een lustobject, maagd of werpmachine. En het zoveel meer zijn van een vrouw in onze maatschappij is iets dat we met hand en tand moeten verdedigen. Mensen die dat niet doen ondergraven een van de belangrijkste fundamenten van onze maatschappij; knettergek ben je dan.
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een maatschappij zijn er wetten en reglementen,en uiteindelijk wordt iedereen op de een of andere manier ergens wel beperkt wat keuzevrijheid betreft,maar dit is nu eenmaal eigen aan ons samenlevingsmodel ,en diegenen die niet akkoord zijn met deze regels hebben een vrije keuze..... Ze uiteindelijk wél volgen,of verkassen naar daar waar hun regels van toepassing zijn... Zo simpel is dat,hier gelden nog altijd onze waarden.... We verplichten niemand om tegen hun zin in dit land te blijven,er is plaats genoeg in de rest van de wereld.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dus niet hetzelfde als regeltjes naleven die wij in speciaal in het leven geroepen hebben omdat iets ons stoorde. Draai of keer hoe je het wilt. De regel is er gekomen ná de intrede van de boerkini en werd mogelijk door een hoop drogredenen inzake hygiëne en veiligheid. De moslima"s ( moslims ) die met die zever begonnen zijn, mijn inziens, dom & achterlijk dat ze zich zo wilden/willen) isoleren, ...niettemin was dat hun perfect recht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe wil jij een regel instellen voor je ooit het onderwerp hebt mogen aanschouwen.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() No comments ![]() ![]() Stel je voor ?? ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 september 2015 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Openbaar zwembad: Wat als de mensen die perse in boerkini willen zwemmen , andere het ook willen verplichten , wat dan ?? Algemeen logisch voorstel om de vrede te bewaren: Iedereen die draagt wat die wil , dus .... naakt & boerkini in hetzelfde zwembad op'tzelfde moment ![]() Niks aparte zwemuurtjes voor wie ook !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 september 2015 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#831 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou met niet verbazen dat dat in de meeste zwembaden inderdaad kan. Ik weet dat het in een hoop Europese landen alleszins geen probleem is (al is het best ongebruikelijk).
![]() |
#832 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() If it walks like a duck, ....
![]() |
#833 |
Banneling
|
![]() Een burkini voor wat hij staat of voor wat hij niet staat is verboden in het zwembad omdat overdreven stof, (ook bermuda, short) verboden zijn in het zwembad, punt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#834 |
Banneling
|
![]() Het is al honderd keer uitgelegd, blijf bij je bekrompen stellingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#835 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag respect voor mijn menszijn als vrouw en sjaals en burkinies zijn symbolen die dat respect niet kunnen opbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#836 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meerderheid in onze westerse samenleving is niet opgezet met hun sharia symbolen en ik zie niet in waarom moslima dan daar tegenin zouden mogen gaan en zeker niet in naam van om het even welke godsdienst die de ondergeschiktheid van de vrouw aan de man tot in de kleinste details regelt en oplegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#837 |
Banneling
|
![]() Die gronden zijn al honderd en één keer aangehaald, maar ze werden steeds weer door de zogezegde nieuwe regels van de democratie weggeveegd en als we dan met de democratie afkwamen dan ging het ineens over de vrijheid van de vrouw en als we met de vrijheid van de vrouw afkomen dan gaat het over de vrijheid van godsdienst... en steeds verleggen ze de discussie naar een ander plan... en ontkennen alles terwijl de enige reden van de zogezegde vrijheid van de vrouw de geboden van de godsdienst zijn..., waar de vrouw gedegradeerd is tot het zuiver bezit van de man...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#838 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#839 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat het openbare leven betreft, geldt de regel van herkenbaarheid op straat al lang voor de komst van de burkini... en zeker niet van erna Wat de symbolen betreft waar de moslims voorstaan, nl volledige (en als ik volledige zeg dan is het ook volledige en speelt dat dramma zich al af van de eerste kinderjaren; kijk ernaar hoe verschillend ze hun meisjes (moeten strikt gehoorzamen) en hun jongens (mag men niets verbieden) opvoeden) ondergeschiktheid van het vrouwelijke aan het zichzelf verheerlijkende mannelijke, waren wij in onze westerse wereld al lang ontgroeit en is er geen enkele maar dan ook geen enkele wens om daar naar terug te keren... Dus geen burkinies en liefst zo weinig mogelijk kopvodden op straat in onze samenleving, binnenhuis dragen ze wat ze willen en gaan ze voor mijn part in burkini het bad in. Kunnen zij daar niet mee leven, niemand houdt hen hier gevangen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#840 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ga uiteraard naar het zwembad van Watermael-Bosvoorde zwemmen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hier zie ik vooral een regelrechte aanval vanuit de overheid op de individuele vrijheid en dit, zonder rechtvaardiging. Of het moet zijn dat de boerkini onveilig en/of onhygiënisch is, maar daar lijkt toch serieuze twijfels over te bestaan. Citaat:
![]() |