![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het erop aankomt is er geen enkele partij perfect of vlekkeloos. Maar voor vele is dit kennelijk heel moeilijk om dat van hun partij gezegd te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we alle niet aanvaardbare toestanden van de sossen hier zouden blijven herhalen was er geen plaats meer over om iets anders te schrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al die tijd al gezegd dat die van een kale rijs zullen terugkomen. Erger is dat de grote meerderheid daarvan zo naïef zijn dat ze zich nog wel eens een keertje gaan laten vangen aan de NVA beloftes (leugens) die die naar eigen zeggen deze keer WEL zullen ten uitvoer brengen. En wederom zullen ze van een kale rijs terug komen. De vraag is, hoe naïef is de meerderheid onder hen en hoe lang gaat het duren alvorens die gesnapt zullen hebben dat ze niet met het NVA bezig zijn maar met de VU die een NVA masker draagt. Laatst gewijzigd door Garry : 4 oktober 2015 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit ontkennen is niet meer dan uw eigen beliegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij hij jouw voorgestelde modus operandi heeft overgenomen : de SZ en bijgevolg de staatsfinanciën laten ineenstorten en zo belgië kapotmaken. Dat zou mooi zijn : den Leider wint verkiezingen met een verhaal over verandering, zijn regering gaat voor consolidatie zonder verandering, zijn minister-manager-hoofdredacteur gaat voor financiële ontsporing en zo kan iedereen uit die ideologische club winnen. Den Leider & zijn gevolg hebben de postjes + wedde en pensioenrechten, belgië ontspoort pas tegen dat zijzelf pensioengerechtigd zijn en de shit is voor de volgende generatie. Tegen dan zijn de laatste VU'ers toch al dood en is niemand nog bezig met dat gelul. Een nieuwe politicus kan dan opstaan, met een boodschap van 'verandering' : na de chaos van BDW gaan we België restaureren ! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De fratsen rond Marie Rose Morel zullen ook niet echt geholpen hebben, daar heeft het VB veel sympathie mee verloren, maar de kiezer vergeet snel, dus ik zie in de toekomst het VB nog wel terug meer stemmen winnen en de N-VA gaat wellicht stemmen verliezen. Ik heb er trouwens geen belang mee om mezelf hierover te beliegen. Wie van ons 2 in deze gelijk heeft kan je gewoon niet weten. Ik kan niet in de hoofden van de mensen kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het niet goed gaat aflopen. En dat is dan gerekend zonder de tweehonderdduizend 'oorlogsvluchtelingen' die onderweg zijn, waar Fils a pap�* Michel nu al van zegt dat we er enorme sommen moeten insteken want anders gaat het ons later nog meer kosten. Er is dus al beslist dat ze hier gaan blijven in plaats van zoals in de andere landen op afzienbare termijn terugkeren. Span de buikriem aan Vlaming, opdat de vreemdelingen grote sier kunnen spelen uw geld. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor de razernij boven komt.
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Er is geen draagvlak voor in Wallonië bedoelt u. In Vlaanderen ben ik nog niet zo zeker. Ik heb geen schrik van een volksraadpleging en ben een voorstander van meer rechtstreekse democratie. Ik begin trouwens het systeem van beroepspolitici steeds meer passé te vinden. Sommige van die gasten moeten dringend eens echt werk gaan zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |