|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  9 oktober 2015, 05:24 | #1 | ||
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |  Rutten: ‘Moeten we ze dan laten verdrinken?’ Bron Detail tekst: Citaat: 
 Vroegen wij dat, dat ze in bootjes gingen klimmen en aan een slim opgezette invasie begonnen, ik dacht het niet. Citaat: 
 In ons land (sommige andere Europese landen) gaat de regel nog altijd op: Alles voor de 'anderen' (lees: vreemdelingen, gangsters, sans papiers, bootvluchtelingen een ellenlange lijst ... ) en niets voor de autochtone bevolking. Met dank aan Mevr. Rutten. Problemen oplossen aan de bron (lees: in eigen land) punt Voor wat was dat 1 miljard € eigenlijk 'vrijgemaakt'? Waarschijnlijk is Mevr Rutten weer zo ééntje die er aan zal verdienen, kassa kassa  zeg maar, met ze maar lukraak te laten infiltreren. 
				__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2015 om 05:40. | ||
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 05:55 | #2 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |   Stof tot nadenken, onthullend. Mee in een trein vol illegale immigranten. Video.   
				__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2015 om 05:58. | 
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 06:02 | #3 | 
| Banneling Geregistreerd:  2 september 2013 
				 |   Mevrouw Rutten, Er verdrinken al meer dan 5 jaar mensen in onze oceaan dat ons verbind met het Oosten. Er zijn al reeds duizenden mannen, vrouwen en kinderen verdronken. Nochtans waren er toen ook politici aan het woord, die geen aandacht kregen. Zij kwamen met meerdere oplossingen die een oversteek minder interessant maakten. Waarom kreeg het toen geen aandacht maar vandaag wel? Namens wie spreekt U als U zegt mensen nodig te hebben? Hebben de bedrijven goedkope werkkrachten nodig? Ja U zal daar niet gelogen hebben. Maar de hypocriete show mag eens stoppen, je komt jaren te laat en laten we nu eens luisteren naar de mensen die altijd al gesproken hebben, maar simpelweg de aandacht niet kregen. | 
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 06:37 | #4 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Laten verdrinken.  Neen.   Aktief naar mogelijke drenkelingen gaan speuren, nah, ook niet. En elke mogelijke drenkeling in huis nemen, al helemaal niet. 
				__________________ De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. | 
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 07:06 | #5 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 26 december 2002 Locatie: Waasland 
				 |   Waarom hebben we nodig? Hebben we werklozen te weinig? Trouwens, als je er een paar nodig hebt schrijft ge gewoon een vacature uit en voert een geschikte kandidaat in. Daar moeten we geen eindeloze stromen vluchtelingen voor opnemen. | 
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 07:24 | #7 | ||
| Banneling Geregistreerd: 30 juni 2014 
				 |   Citaat: 
  | ||
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 07:43 | #8 | |
| Minister-President Geregistreerd:  4 juni 2011 
				 |   Citaat: 

__________________ “How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” | |
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 09:31 | #9 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 juli 2004 
				 |   Die vraag was inderdaad een zeer vuile steek van Rutten, richting Belang. Als ik goed gelezen heb, vroeg de voorzitter van 't Belang letterlijk: "Wie gaat het pensioen van mijn bomma betalen". En daarop antwoordde Rutten dat. Oorlogsvluchtelingen opvangen in hun eigen buurlanden, is niet hetzelfde als ze maar laten verdrinken. Stout dus van Rutten. Harde politiek ... . 
				__________________ Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) | 
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 10:14 | #10 | 
| Staatssecretaris Geregistreerd: 15 oktober 2014 
				 |   't Is ne'n Nederlander dus wie luistert daar nu naar   Mijn antwoord zou zijn JA maar dat is dan weeral mensonwaardig zeker. | 
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 10:23 | #11 | 
| Minister-President Geregistreerd:  8 september 2003 Locatie: Ardennen 
				 |   hela, het gaat over gwendolientje he! | 
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 11:04 | #12 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 10 oktober 2013 
				 |   Wij hebben geen enkele verantwoordelijkheid tegenover mensen die er vrijwillig voor kiezen bepaalde risico's te nemen met gevaar voor eigen leven. Om in veiligheid te raken voor oorlog hoeven ze niet over zee. Buurlanden zijn veilig. Iedereen die over zee 'vlucht' is geen vluchteling maar een economische migrant of jihadistische veroveraar. | 
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 11:17 | #13 | |
| Schepen Geregistreerd: 11 mei 2009 
				 |   Citaat: 
 Van Engeltjes praat tot 'succesverhalen' - Positivisme tot en met! Alles gaat steeds goed, in haar probleemloze Wereld. Nooit werkelijke problemen, slechts oplossingen die nog niet werden behandeld. A propos: Wat heeft deze vrouw nu al concreet gepresteerd, ter verbetering van onze 'Autochtone Belgische samenleving' ???  Kiezers het is al ruim te laat , om wakker te worden. Syrische werkers, hebben slechts de verdienste UW WEDDEN naar beneden te trekken en meer van onze mensen naar den DOP te sturen.  | |
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 11:33 | #14 | |
| Banneling Geregistreerd: 17 oktober 2010 
				 |   Citaat: 
 Hangmatters hebben we teveel. | |
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 12:14 | #15 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 april 2008 
				 |   | 
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 12:39 | #16 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 26 december 2002 Locatie: Waasland 
				 |   | 
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 12:43 | #17 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 31 augustus 2014 
				 |   Bs'd Nee. We moeten onze eigen cultuur en economie vermoorden. Dom kalf. | 
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 12:48 | #18 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 10 oktober 2013 
				 |   | 
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 12:49 | #19 | |
| Banneling Geregistreerd:  2 september 2013 
				 |   Citaat: 
 Ik ga niet eens meer stemmen voor Europa. En dat is voor mij "a big deal". | |
|   |   | 
|  9 oktober 2015, 12:55 | #20 | 
| Banneling Geregistreerd: 17 oktober 2010