![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot zover je Belgische cultuur van tolerantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en toen was er ook nog steeds verboden kledij op school !! Ook bv sommige emblemen mochten ook niet , dus .... De polizeikers hebben het Westen doelbewust naar de kloten geholpen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 oktober 2015 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad , protest was zinloos , werd zelfs bestraft !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat 'n beknotting van jullie individuele vrijheid sèg. 😕
Hopelijk geen trauma 's aan overgehouden? Om nog te zwijgen over dat verplicht naar school gaan en soms je haren moeten laten knippen, de horror. Je zou voor minder ongelukken begaan...😡
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 oktober 2015 om 02:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 oktober 2015 om 03:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nello en Patrashe... Wielertoeristen? Wij hebben toch geschiedenis en cultuur? OK dat wij daar weinig aandacht aan besteden.... Wij hebben zelfs het voordeel 2 culturen te hebben, een Waalse en een Vlaamse. Belangrijker is eigenlijk de Europese cultuur te behouden. Doch, is dat vrijheid en zou een verbod op een boerkini eigenlijk niet mogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bad Attila is ook een voorstander van de geïnstitutionaliseerde misogynie.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijkbaar kan jij zelf niet beter vermits ik nog altijd wacht op je commentaar op de geïnstitutionaliseerde misogynie binnen de islam? Kom, laat eens zien hoe sterk jij wel bent. Makkelijk om anderen zwak te noemen wanneer je zelf niet thuisgeeft bij een terechte opmerking. Indien ze niét terecht is, hoor ik het graag van jou en dan vooral waarom ze niet terecht is.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het Westen dan toch. In de zandbaklanden houden ze zich wel netjes aan de kledijvoorschriften.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag hier niet in boerka rondlopen. En de wet zegt ook dat de school bepaalt in welke kledij je wel en in welke kledij je niet de schoolpoort binnen komt. Zo is het ook met die boerkini. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Diezelfde mensen vinden het compleet normaal dat je als westerse kortgerokte vrouw een hele hoop gezever over uw kop krijgt wanneer ze zo over straat loopt in pakweg Marokko, ze vinden het zelfs getuigen van gebrek aan respect.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 9 oktober 2015 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "beschaving" verdient wel enige verdediging. Zo is de boerkini een symbool van onderdrukking van de vrouw, wel de beschaving verdedigt zich door dit kledingstuk te verbieden. Wie daar iets op tegen heeft moet zijn bovenkamer eens laten onderzoeken. Tolerantie ja, maar niet tegenover diegenen die de intoleratie prediken. Ben je toch tolerant dan leidt dat op de duur tot zelfvernietiging en dat kan toch nooit de bedoeling zijn. Ik vind zelfs dat (ondanks verbod) toch pleiten voor de boerkini gelijk staat met verzet tegen het westen en bestraft moet worden met geldboetes en bij volharding met gevangenisstraffen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou ze wel liever financieel straffen. Dop/kindergeld/OCMW-steun afpakken. Geld is hun achillespees dus dat zou moeten werken. Ik versta de verdedigers van de vrijheid om te mogen onderdrukken absoluut niet. Vrijheid is geen absoluut gegeven. Mensen die uit een dictatuur komen, maken deze denkfout wel al eens maar elke weldenkende westerling weet dat ook de vrijheid haar beperkingen kent. Die beperkingen zijn er net om te ervoor te zorgen dat vrijheid een constante kan blijven in onze samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 |
Minister-President
|
![]() Simon knew his shit.
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Burgerschap is geen louter " politiek feit" maar onderdeel van je identiteit, die je deelt met alle andere burgers. Behalve burger bestaat je identiteit ook uit andere factoren waaronder, gender, seksuele geaardheid,nationaliteit, levensovertuiging. Maar burgerschap staat voorop, de samenleving houdt rekening met die andere factoren, en rechten voor burgers zijn, afhankelijk van die factoren bij wet vastgelegd. Daar zit bij u dus al een denkfout, u scheidt burgerschap van identiteit, terwijl de samenleving gebaseerd is op integraal gedeeld burgerschap als basis voor democratie. Dat is trouwens de basis voor integratie, dat gedeeld burgerschap wat rechten, maar ook plichten geeft. Zedig kleden? Wat is er onzedig aan een badpak? Wat is er onzedig aan een blote arm of been? We komen aan de kern van de discussie, namelijk de plaats van vrouwen, en anders dan u vind ik je religieuze identiteit niet boven burgerschap staan, zeker niet binnen een open samenleving met grote individuele vrijheid. Daar heeft ook niemand problemen mee, behalve de groepen moslims die een vorm van politieke islam aanhangen, waarmee voor alle duidelijkheid bedoeld wordt dat de samenleving zich moet aanpassen aan hun overtuiging. ( een proces wat trouwens gesteund wordt met buitenlands geld) U steunt dat proces, beangstigend vind ik dit, ik doe dit zeker niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 |
Minister-President
|
![]() Alice knows her shit too
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |