Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2015, 23:55   #81
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Hangt er vanaf of de sharia actief is of niet.
Da' belooft niet veel goeds !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2015, 12:40   #82
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Kennis heeft zich dus gewoon belachelijk gemaakt. Of was het een opzettelijke poging tot polarisering? Want "verdeel en heers" is zowat het handelsmerk van het Antwerps stadsbestuur.

Zwarte Pieten krijgen in Antwerpen dan toch make-over
Citaat:
“Ze hebben geen aangezette rode lippen, geen oorbellen, geen kroeshaar. Ze zullen zichtbaar blank zijn met roetvegen van de schoorsteen in hun gezicht. En ze dragen sportschoenen”, bevestigt VRT-woordvoerder Hans Van Goethem aan De Standaard.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2015, 12:55   #83
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Kennis heeft zich dus gewoon belachelijk gemaakt. Of was het een opzettelijke poging tot polarisering? Want "verdeel en heers" is zowat het handelsmerk van het Antwerps stadsbestuur.

Zwarte Pieten krijgen in Antwerpen dan toch make-over
Mijn vroegere Rwandese buurman, die vroeger nog voor Zwarte Piet speelde bij de lokale kruidenier, schudt nu meewarig het hoofd bij heel die hetze voor twee keer niks.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2015, 13:05   #84
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[Citaat:
Ze zullen zichtbaar blank zijn met roetvegen van de schoorsteen in hun gezicht. bevestigt VRT-woordvoerder Hans Van Goethem aan De Standaard.
Dus voor de VRT is zwarte piet een blank persoon, moet echt wel discriminerend zijn voor de zwarte kindjes die ook gaan kijken naar de goedheilige man en zijn blanke knechten.

Laatst gewijzigd door alberto : 9 oktober 2015 om 13:07.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2015, 13:09   #85
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Tja, zwarte piet dient zich net zoals deze meid aan te passen aan de normen en waarden van de nieuwkomers. De omgekeerde wereld. Dit is waar misplaatste 'verdraagzaamheid' toe leidt. Onderwerping

"Waarom ben ik diegene die zich moet aanpassen?"
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...anpassen.dhtml

Ondertussen laat men er nog meer van dat soort binnen. Het zijn toch ook mensen meneer ...;

Laatst gewijzigd door smiley : 9 oktober 2015 om 13:14.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2015, 13:15   #86
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Tja, zwarte piet dient zich net zoals deze meid aan te passen aan de normen en waarden van de nieuwkomers. De omgekeerde wereld. Dit is waar misplaatste 'verdraagzaamheid' toe leidt. Onderwerping

"Waarom ben ik diegene die zich moet aanpassen?"

Ondertussen laat men er nog meer van dat soort binnen. Het zijn toch ook mensen meneer ...;
Wat een onnozel gansje:

Citaat:
Noa kon haar oren nauwelijks geloven. "De maatschappij en de stad moeten zorgen voor een veilig gevoel, niet het busje pepperspray dat in mijn handtas zit
Oud 9 oktober 2015, 13:20   #87
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wat een onnozel gansje:
Dit is ontoelaatbaar. Ze zouden die gasten moeten buiten stampen naar het islamparadijs dat op hun buitenlands paspoort staat. En wie daar niet mee akkoord gaat mag ze vervoegen. Primitieven dien je te behandelen als de primitieven die ze zijn. Als men nalaat dit te doen is dit de toekomst.

zachte heelmeesters maken stinkende wonden

How to Beat Jihad
http://www.faithfreedom.org/oped/sina70723.htm

Laatst gewijzigd door smiley : 9 oktober 2015 om 13:30.
Oud 9 oktober 2015, 13:31   #88
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is ontoelaatbaar. Ze zouden die gasten moeten buiten stampen naar het islamparadijs dat op hun buitenlands paspoort staat. En wie daar niet mee akkoord gaat mag ze vervoegen.
Niet in dit land.

Hier zijn holebi's en ongesluierde vrouwen in het straatbeeld niet meer gewenst, dat is één van die voordelen van de door Belgie zo geprezen multiculturele maatschappij.

Ik begrijp de ouders van zo'n onnozel wichtje niet, hebben ze die echt zo opgevoed dat ze denkt dat de politie haar gaat beschermen? Onnozelaars, als er twee Noord-Afrikanen op een combi afstappen dan gaat die rap gaan lopen.
Oud 9 oktober 2015, 13:34   #89
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Niet in dit land.

Hier zijn holebi's en ongesluierde vrouwen in het straatbeeld niet meer gewenst, dat is één van die voordelen van de door Belgie zo geprezen multiculturele maatschappij.

Ik begrijp de ouders van zo'n onnozel wichtje niet, hebben ze die echt zo opgevoed dat ze denkt dat de politie haar gaat beschermen? Onnozelaars, als er twee Noord-Afrikanen op een combi afstappen dan gaat die rap gaan lopen.
Ik kan mij echt niet voorstellen dat de bom, ook in dit land, niet gaat barsten

Laatst gewijzigd door smiley : 9 oktober 2015 om 13:34.
Oud 9 oktober 2015, 13:37   #90
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan mij echt niet voorstellen dat de bom, ook in dit land, niet gaat barsten
Uiteraard gaat de bom ontploffen, daar is ze tenslotte voor gemaakt.
Oud 9 oktober 2015, 14:01   #91
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Smiley, voor je jezelf nog verder belachelijk maakt, lees misschien eens zelf de pagina's waar je naar linkt. Dan had je dit geweten:
Citaat:
vreemde is dat de man die me aanviel gewoon blank was en van hier
En - on topic - het aangepaste uiterlijk van zwarte piet is geen aanpassing aan een andere cultuur (laat staan de islam, het protest tegen zwarte piet kwam dan ook niet uit die richting), maar een logische evolutie in de tijd. Tradities evolueren nu eenmaal. Grappig genoeg zijn de tegenstanders daarvan net degenen die het hardste roepen dat andere culturen niet genoeg geëvolueerd zijn.
Oud 9 oktober 2015, 14:04   #92
smiley

Standaard

Citaat:
Smiley, voor je jezelf nog verder belachelijk maakt, lees misschien eens zelf de pagina's waar je naar linkt. Dan had je dit geweten:

En - on topic - het aangepaste uiterlijk van zwarte piet is geen aanpassing aan een andere cultuur (laat staan de islam, het protest tegen zwarte piet kwam dan ook niet uit die richting), maar een logische evolutie in de tijd. Tradities evolueren nu eenmaal. Grappig genoeg zijn de tegenstanders daarvan net degenen die het hardste roepen dat andere culturen niet genoeg geëvolueerd zijn.
Bestaan er geen blanke moslims Edina ? Die trut die zich in irak was gaan opblazen was een blanke moslima. De islam is nu eenmaal geen ras Edina. het is een kwaadaardige destructieve ideologie.

Het slachtoffer laat duidelijk merken over welke soort het gaat met deze alles zeggende woorden

"Waarom moet ik mij als jonge studente aanpassen aan mensen die zich nooit hebben aangepast aan onze maatschappij?"

Laatst gewijzigd door smiley : 9 oktober 2015 om 14:07.
Oud 9 oktober 2015, 14:04   #93
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Mijn vroegere Rwandese buurman, die vroeger nog voor Zwarte Piet speelde bij de lokale kruidenier, schudt nu meewarig het hoofd bij heel die hetze voor twee keer niks.
De enige die er hier een hetze van probeerde te maken, is Kennis. Ik zie het probleem echt niet. Zwarte piet is zogezegd tot zwart van het roet, waarom mag dat er dan niet ook echt zo uit zien en moet hij er blijven uitzien als het clichébeeld van een zwarte?
Oud 9 oktober 2015, 14:06   #94
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De enige die er hier een hetze van probeerde te maken, is Kennis. Ik zie het probleem echt niet. Zwarte piet is zogezegd tot zwart van het roet, waarom mag dat er dan niet ook echt zo uit zien en moet hij er blijven uitzien als het clichébeeld van een zwarte?
eens temeer :
Bijgevoegde afbeelding(e)

Citaat:
Oud 9 oktober 2015, 14:07   #95
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bestaan er geen blanke moslims Edina ? Die trut die zich in irak was gaan opblazen was een blanke moslima. De islam is nu eenmaal geen ras Edina. het is een kwaadaardige destructieve ideologie.
Bestaan er geen katholieke/atheïstische/hindoeïstische/boedhistische/joodse/... seksisten/verkrachters/vrouwenhaters/geweldenaars/... smiley?

Citaat:
Het slachtoffer laat duidelijk merken over welke soort het gaat met deze alles zeggende woorden

"Waarom moet ik mij als jonge studente aanpassen aan mensen die zich nooit hebben aangepast aan onze maatschappij?"
Hilarisch! Gij denkt ze dat ze het over een nooit aangepaste bekeerde Vlaming heeft? Uw denkbeelden zijn zo scheef dat ge u zelfs niet meer kunt inbeelden dat er ook niet-moslims onaangepast gedrag kunnen vertonen! De zogezegde vechters voor gelijke rechten voor vrouwen bij moslims zijn niet zelden de eersten die overlopen van seksisme of de eerste zijn om te protesteren wanneer het gaat over gelijke rechten voor vrouwen bij ons (denk maar aan de loonverschillen, quota voor vrouwen, de seksistische grapjes over vrouwelijke politici of BV's,...). Er zijn een paar prachtvoorbeelden van op dit forum.

Laatst gewijzigd door Edina : 9 oktober 2015 om 14:20.
Oud 9 oktober 2015, 14:10   #96
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
eens temeer :
Nee hoor, er zullen in Antwerpen gewoon zwarte pieten zijn hoor. En over het feit dat ze er een beetje anders uitzien dan andere jaren zal geen kind zeuren hoor. De enige zeurpieten zullen mogelijk hun conservatieve (groot)ouders zijn.
Oud 9 oktober 2015, 14:10   #97
smiley

Standaard

Citaat:
Bestaan er geen katholieke/atheïstische/hindoeïstische/boedhistische/joodse/... seksisten/verkrachters/vrouwenhaters/geweldenaars/... smiley?
Die handelen niet in groep en houden zich niet aan de sharia, ze zijn bovendien niet zo talrijk

Laatst gewijzigd door smiley : 9 oktober 2015 om 14:13.
Oud 9 oktober 2015, 14:16   #98
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee hoor, er zullen in Antwerpen gewoon zwarte pieten zijn hoor. En over het feit dat ze er een beetje anders uitzien dan andere jaren zal geen kind zeuren hoor. De enige zeurpieten zullen mogelijk hun conservatieve (groot)ouders zijn.
heel die rimram is gewoon overbodig.

Citaat:
Oud 9 oktober 2015, 14:17   #99
smiley

Standaard

Citaat:
(groot)ouders die niet willen dat wij ons dienen aan te passen aan onaangepasten. Jij doet niks anders dan de onderwerping promoten
Oud 9 oktober 2015, 14:38   #100
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hilarisch! Gij denkt ze dat ze het over een nooit aangepaste bekeerde Vlaming heeft? Uw denkbeelden zijn zo scheef dat ge u zelfs niet meer kunt inbeelden dat er ook niet-moslims onaangepast gedrag kunnen vertonen! De zogezegde vechters voor gelijke rechten voor vrouwen bij moslims zijn niet zelden de eersten die overlopen van seksisme of de eerste zijn om te protesteren wanneer het gaat over gelijke rechten voor vrouwen bij ons (denk maar aan de loonverschillen, quota voor vrouwen, de seksistische grapjes over vrouwelijke politici of BV's,...). Er zijn een paar prachtvoorbeelden van op dit forum.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be