![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft die dikke rosse en josje ook volgeschoten.
Nu ja, deze snol wil ik ook wel eens afbeuken: ![]() In Jindra past er ook wel een ferme paal, vooral in der mond. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor U zal het bij uw buurvrouwen blijven.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De buurvrouw is ook blond hoor :
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pandareus en Ronsan31, Dempers buurvrouwen hebben een iets handiger formaat.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gert Versnulst, de dikke klojo die vrouwen aantrekt omdat hij een rijke, bruingebrande kloothommel is. Het soort vrouwen die vunzige kaaspikken afzuigt voor geld en aandacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de zoektocht K3 zoekt K3 zijn er maar een paar meisjes die echt in aanmerking komen en dat zijn:
Marthe, Hanne, Lauren & Klaasje ... Het meisje dat 'afgevallen' is (Laura) dat was totaal niet terecht daar er andere waren (Demi, Nora ...) die al veel eerder huiswaarts moesten gestuurd geweest zijn. K3 zoekt K3 ![]() Dit is voor mij de nieuwe K3 Waarom veranderen ze het niet in K4 Klaasje er ook nog bij eventueel. ![]() ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 oktober 2015 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De combinatie paalvlees en K3 stoorde mij. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 oktober 2015 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen flauw idee. Maar op't moment loopt het uit de hand met zijn buurvrouwen.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk dat hij al alles wat vrouwelijk is binnen de studio 100 groep heeft proberen te berijden, de lijst zal dus wel wat langer zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil die moslima wel eens van de 3 biggetjes zien zingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhulst heeft ruime ervaring.
Die meisjes gaan dus leuke tijden tegemoet. Iedereen gelukkig. Geen probleem. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij neukt gewoon al die lekkere sletten. Laatst gewijzigd door Demper : 18 oktober 2015 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar hoort een woordje uitleg bij jouw post.
Voor mij is de tsjeven-mentaliteit er net een van zo ziekelijk jaloers te zijn op anderen, dat ze via zagen, wetten, ... anderen willen beletten van plezier te hebben zoals zij dat willen. Mijn visie is: leven en laten leven. Dus het omgekeerde van tsjeven. Daarnaast vraag ik me ook af welke ziekte je ontwikkelt. Situeert het zich in de maag of in de darmen ? Of alleen maar koppijn ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is door de jaren heen al heel wat te doen geweest over Gert Verhulst en zijn 'meisjes'. Niet dat ik een groot fan ben van de man himself maar ik geef hem hierbij toch het voordeel van de twijfel.
Stel dat er zo ééntje uit de biecht gaat 'klappen' als er iets van aan zou geweest zijn dat ze op een bepaalde manier aan een werk zou geraakt zijn met eens lief te zijn tegen de grote baas, dan ligt heel zijn imperium overhoop denk ik, of niet? ![]() Ok, ik heb het op een werk zelf meegemaakt dat er ééntje zei, ik moet naar de baas, ik zet alvast mijn blouse wat verder open. Ze vroeg om een dag verlof aan de baas en heeft die ook gekregen ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 oktober 2015 om 15:55. |
![]() |
![]() |