![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Ben jij voor of tegen adoptie door holebi's? | |||
| Ik ben voor |
|
29 | 78,38% |
| Ik ben tegen |
|
8 | 21,62% |
| Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1541 |
|
Minister-President
|
Moeten wij ons echt verlagen tot het niveau van religieuze gekken die holebi's gelijkstellen met pedofielen en necrofielen door zulke uitspraken?
|
|
|
#1542 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1543 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Poland archbishop slammed over sex abuse comments
|
|
|
|
#1544 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Soms moet je afzakken tot het niveau van de opponent. Maar ik weet het: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”
|
|
|
|
|
|
#1545 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Foutje in de ontwikkeling , of behoort tot het pakket van de schepping ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#1546 |
|
Minister-President
|
Ze zijn een onderdeel van het wonderbaarlijk goddelijk plan.
|
|
|
#1547 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#1548 |
|
|
Ja ammehoela! En uw vorige repliek op mijn antwoord op uw eerdere ontkenning van mijn bericht toont aan dat u nog maar eens verstrengeld geraakt bent in uw eigen religieus-fanatieke rechtlijnigheid.
|
|
|
|
|
|
#1549 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 oktober 2015 om 01:16. |
|
|
|
|
|
|
#1550 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er staat inderdaad in dat de toegenomen influx van homoseksuele priesters de hoeveelheid pedofilie in de RKK zou laten dalen. Die twee zaken samen zouden willen zeggen dat de RKK, met veel homoseksuele priesters, uiteindelijk minder pedofiel zou zijn dan andere groepen. Homoseksualiteit is blijkbaar de manier om pedofiel-arme groepen te bouwen. Allemaal dingen die inderdaad ingaan tegen "wat algemeen geweten is". Inderdaad denkt men in 't algemeen dat de RKK een bolwerk is van pedofielen, en dat die pedofilie het gevolg is van onderdrukte al dan niet homoseksuele neigingen, dat alles onder de beschermende blikken van oude kerkvaders die zich ook herinneren dat ze ooit jong geweest zijn. Wat ik wel niet zo snap is de hetse tegen bisschoppen die weet hadden van pedofiele priesters. Voor zover ik weet, is uw chef op uw werk toch niet verantwoordelijk voor uw pedofiele daden he. Ik heb nog nooit gehoord van een diensthoofd dat scheef bekeken werd omdat bleek dat een van de leden van zijn dienst een pedofiel was.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 oktober 2015 om 05:38. |
|
|
|
|
|
|
#1551 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1552 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet speciaal in katholieke scholen. Je vindt pedo's overal waar er kinderen rondlopen in bosjes he.
|
|
|
#1553 |
|
Burger
|
@ Janvdb:
Kunt u even een priester sturen om de stieren in de weide tegenover ons te wijzen op hun afwijkend gedrag? Die boer heeft ze kennelijk nogal geselecteerd, want afgaand op de voorbije maanden zijn ze quasi allemaal homoseksueel. |
|
|
|
|
|
#1554 |
|
Minister-President
|
Sweep under the carpet Doctrine.
|
|
|
#1555 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
als uwen baas/pastoor u beschermt, u helpt zodat gij verder op kinders kunt kruipen, iedereen weet dat gij op kinderen kruipt, uw baas u regelmatig van afdeling verandert (zelfs andere continenten) zodat ge daar kinderen kunt kruipen, uwen baas de ouders vd kinderen waar gij zijt opgekropen onder druk zet om geen klacht in te dienen... ergens en op een bepaald moment kunt ge wel stellen dat de baas medeverantwoordelijk is voor uw verkrachtingen. bij de chiro hebt ge ook leiders die misschien graag op kinderen zouden willen kruipen, maar bij de chiro is er geen structuur of bedrijfsfilosofie om kinderverkrachters te helpen, beschermen, uit de wind te zetten,... wordt ge daar gepakt dan hangt ge werd ge bij de kerk gepakt sturen ze u naar een ander continent of geven ze u diplomatieke onschendbaarheid Laatst gewijzigd door 1207 : 30 oktober 2015 om 07:28. |
|
|
|
|
|
|
#1556 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#1557 | |
|
|
Citaat:
Beter is de vergelijking met een ziekenhuis. Als daar een arts in de fout gaat, zal het ziekenhuis ook alles doen om dat in de doofpot te steken, gewoon om de reputatie en het voortbestaan van de organisatie te verzekeren. Dat is nu éénmaal typisch voor dat soort organisaties. Er is daar ook een persoonlijke egoistische impuls van de top van de hiërarchie die alles zal doen om zijn postje te beschermen. Net hetzelfde ziet men bij het leger. Als een soldaat een heel dorp van onschuldige mensen uitmoordt, dan zal de leger dit met alle verborgen houden, zoals al gebleken is in Irak en Afghanistan. De kerk is niet beter, en niet slechter dan elke andere hiërarchische organisatie. Het is maar de vraag wat u zou doen als u hoog in een hiërarchie zou staan, en 1 van uw ondergeschikten doet iets onwettig. |
|
|
|
|
|
|
#1558 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#1559 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dit is niet zomaar iets illegaals zoals een jointje roken, het is potentieel het leven van een individu verwoesten. |
|
|
|
|
|
|
#1560 | |
|
|
Citaat:
|