![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft ook in niet mis te verstane bewoordingen de stommiteit (zijn woorden) van Merkel's "wir schaffen das" aangeklaagd. Het is ook nooit goed he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BDW: "Assad is een moordenaar", BDW lijkt me dus eerder een onderdeel van het probleem dan een oplossing. Kortom, epic fail.
Verder, een zeer wanordelijk debat, beneden alle peil. Het spijt me dat ik deze zever bekeken heb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Er komen veel teveel asielzoekers naar ons land en de NVA laat dat toe omdat het zo moet. Een maximum stellen van 250 per dag ( wat de enige gedurfde move van Francken is ), is nog steeds veel te ruim. NVA volgt hier de regeltjes die voorgeschreven zijn door Europa , maar daardoor wordt België wel de pineut.
Hoeveel gaat heel dat asielcircus wel niet kosten? Kortom, dit is het stellen van de verkeerde prioriteiten. Denemarken heeft dit onder meer begrepen en zij bieden de asielzoekers onder meer - tegen de regels van Europa - lagere uitkeringen aan. Het resultaat is er dan ook naar. Andere Oostbloklanden zeggen gewoon "nein". NVA zou meer haar op hun tanden moeten hebben, nu volgens ze als schapen de regeltje van Europa waardoor ons land en zijn burgers het mogen bekopen. Met andere partijen als CD&V die in de verste verte geen problemen zien ( ? ) weet ik niet of dit mogelijk is.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar jezelf nader, welke nagels met koppen heeft Bart De Wever volgens jou geslagen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2485244 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze pleit voor de letterlijke interpretatie van de koran. Ons,niet moslims, vervolgen en vermoorden. Vrouwen die verkracht worden stenigen. Handen, voeten en hoofden afhakken, ja dat is echt humanitair. ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 2 november 2015 om 04:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Als u morgen een resolutie indient dat de zon schijnt, dan zal ik die nog niet meestemmen"
Negationisme is hier in B toch verboden? Hopelijk trekken de ex VB-stemmers hier hun conclusies uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA is terug veel stemmen aan het verliezen aan hert VB en als hij er niet was , dan was het verlies nog veel groter. Overigens tegen een Penris of een Annemans krijgt De Wever het ook zeer moeilijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie Bart De Wever 0 spijkers met koppen slagen. Kan je een beetje meer specifiek zijn waar jij juist Bart De Wever spijkers met koppen ziet slagen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart De Wever heeft nog altijd een fanclub die argumentatie ad hominem als sterke argumentatie ziet. Een voorstel van het Vlaams Belang is volgens Bart De Wever slecht omdat Filip De Winter koffie met iemand gaan drinken is. How low can you go ? What's next ? Binnenkort zijn het Vlaams Belang voor Bart De Wever nazi's...
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 2 november 2015 om 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |