Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2011, 01:09   #421
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wie pleit daarvoor Arti? Volgens mij leggen enkel gelovigen dit aan hun zusters op. En zijn het ook gelovigen die nagaan of die hoofddoek wel strak genoeg zit, steeds en overal, protest van jou heb ik daartegen nog nooit gehoord dus ben jij het daar blijkbaar mee eens?
Tja dan behoor JIJ tot de kledingpolitie he?
Citeer je even die post waar JIJ ook protest liet horen tegen de controle die er is of vrouwen hun hoofddoek wel strak genoeg ophebben?
Arti, ik wacht hoor!
Want DAT is kledingpolitie, en DAAR heb jij nooit tegen geprotesteert, je wist niet eens dat die controle er is!
Leer eens lezen wat er staat!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 07:05   #422
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
En hoeveel hebt ge er met hun bivakmuts een winkel zien binnengaan
Honderden.
Er was een snoepwinkeltje vlakbij school waar velen net voor of na de les even binnenwipten voor hun dagelijkse dosis

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
of weigeren om die vivakmuts af te zetten als de politie daar om vroeg ?
Er was regelmatig politie aan de school.
Ik heb in al die jaren geen enkele agent daarom zien vragen.
Oud 17 februari 2011, 07:08   #423
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tinneke Bekijk bericht
Hoe is je vrouwenhaat te verklaren? Leg uit aub.
Hoe is je toevlucht tot leugens te verklaren? Leg uit a.u.b.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 07:13   #424
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Citeer je even die post waar JIJ ook protest liet horen tegen de controle die er is of vrouwen hun hoofddoek wel strak genoeg ophebben?
Arti, ik wacht hoor!
Want DAT is kledingpolitie, en DAAR heb jij nooit tegen geprotesteert, je wist niet eens dat die controle er is!
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=402
Ja, dat is ook kledingpolitie, maar een verbod opleggen is evengoed kledingpolitie.
Citaat:
Leer eens lezen wat er staat!
Zou je dat zelf eens in acht kunnen nemen. Bij voorbaat dank.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 08:50   #425
Tinneke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Hoe is je toevlucht tot leugens te verklaren? Leg uit a.u.b.
Gelieve je haatdiscours te staken.
Tinneke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 11:39   #426
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Honderden.
Er was een snoepwinkeltje vlakbij school waar velen net voor of na de les even binnenwipten voor hun dagelijkse dosis

Er was regelmatig politie aan de school.
Ik heb in al die jaren geen enkele agent daarom zien vragen.
Dat was de vraag niet, de vraag was of ze weigerden om die af te zetten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2015, 08:00   #427
oldfox
Vreemdeling

Standaard Verkleedpartij

Ik heb er niets op tegen dat vrouwen verkleed over straat lopen, al dan niet onder druk van hun man. Maar ik zou niet willen dat onze kinderen die NU geboren worden, over 10 of 15 jaar zullen verplicht worden om ook een voile of een boerka te dragen. En daar gaan we langzaam maar zeker naar toe. In vele openbare plaatsen is het kruisbeeld (ONS kruisbeeld) niet meer toegestaan. Maar met ONZE belastingen worden wél moskeeën gesubsidieerd. Je moet maar eens in één van HUN landen toelating vragen om een kerk of kapelletje te bouwen. Je wordt gegarandeerd op het eerste het beste vliegtuig naar je land van herkomst gezet. En DAT is wat onze (Europese) leiders niet begrijpen. Of beter gezegd: niet WILLEN begrijpen, want iedere vreemdeling die Belg (Europeaan) wordt, wordt ook een kiezer.

Laatst gewijzigd door oldfox : 17 september 2015 om 08:22.
oldfox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2015, 08:14   #428
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oldfox Bekijk bericht
""
oude vos nieuwe streken? Banneling die oude draad bovenhaalt om te zien wie het heeft overleefd?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2015, 09:23   #429
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oldfox Bekijk bericht
Ik heb er niets op tegen dat vrouwen verkleed over straat lopen, al dan niet onder druk van hun man. Maar ik zou niet willen dat onze kinderen die NU geboren worden, over 10 of 15 jaar zullen verplicht worden om ook een voile of een boerka te dragen. En daar gaan we langzaam maar zeker naar toe. In vele openbare plaatsen is het kruisbeeld (ONS kruisbeeld) niet meer toegestaan. Maar met ONZE belastingen worden wél moskeeën gesubsidieerd. Je moet maar eens in één van HUN landen toelating vragen om een kerk of kapelletje te bouwen. Je wordt gegarandeerd op het eerste het beste vliegtuig naar je land van herkomst gezet. En DAT is wat onze (Europese) leiders niet begrijpen. Of beter gezegd: niet WILLEN begrijpen, want iedere vreemdeling die Belg (Europeaan) wordt, wordt ook een kiezer.
het kan niet meer zijn.

Ik begrijp onze leiders niet waarom ze niks doen.
Ik begin mij af te vragen of ze niet omgekocht zijn door Saoedië-Arabië die toch maar wat graag zou investeren in islam & islamisering in Europa.
Zou dit bij de haren getrokken zijn?
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2015, 16:16   #430
Mindset
Minister-President

Standaard

oorsprong van de Burka - dat moet iedereen weten J

klopt dit verhaal?

" Een beetje geschiedenis kan niet schaden …
Het is misschien nuttig dat alle Burka draagsters dit ook eens zouden weten. Misschien zouden ze zich dan wel anders kleden ... of ze zijn zo.
De Burka komt uit de Astarté cultus uit het oude Mesopothamië. Dit was om de godin van de fysieke liefde te eren. Alle vrouwen zonder uitzondering, moesten zich ééns per jaar prostitueren in de heilige bossen die rond de tempel van de godin stonden. Om niet herkend te worden, namen de vrouwen uit hogere rangen de gewoonte om zich volledig te verschuilen achter de voile van de Burka.

Ook goed om te weten is dit: Mustapha Kemal, alias Ataturk, 1e president van Turkije, van 1923 tot 1938, had een goede truc gevonden om de roddelaarster de mond te snoeren. Hij zette een einde aan het dragen van de burka en plaatste hiervoor een eenvoudige wet, met onmiddellijke ingang. Alle turkse vrouwen hebben het recht zich te kleden zoals ze willen. Doch, alle prostituees zijn verplicht om de burka te dragen.
Vanaf de volgende dag zag je geen enkele burka meer in de straten van Turkije.

Dit is tot de dag van vandaag nog steeds van kracht!!! Daarom worden er in Turkije zeer weinig Burka’s gedragen. "
Oud 8 november 2015, 16:17   #431
Mindset
Minister-President

Standaard

klopt dit verhaal?

" Een beetje geschiedenis kan niet schaden …
Het is misschien nuttig dat alle Burka draagsters dit ook eens zouden weten. Misschien zouden ze zich dan wel anders kleden ... of ze zijn zo.
De Burka komt uit de Astarté cultus uit het oude Mesopothamië. Dit was om de godin van de fysieke liefde te eren. Alle vrouwen zonder uitzondering, moesten zich ééns per jaar prostitueren in de heilige bossen die rond de tempel van de godin stonden. Om niet herkend te worden, namen de vrouwen uit hogere rangen de gewoonte om zich volledig te verschuilen achter de voile van de Burka.

Ook goed om te weten is dit: Mustapha Kemal, alias Ataturk, 1e president van Turkije, van 1923 tot 1938, had een goede truc gevonden om de roddelaarster de mond te snoeren. Hij zette een einde aan het dragen van de burka en plaatste hiervoor een eenvoudige wet, met onmiddellijke ingang. Alle turkse vrouwen hebben het recht zich te kleden zoals ze willen. Doch, alle prostituees zijn verplicht om de burka te dragen.
Vanaf de volgende dag zag je geen enkele burka meer in de straten van Turkije.

Dit is tot de dag van vandaag nog steeds van kracht!!! Daarom worden er in Turkije zeer weinig Burka’s gedragen. "
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be