![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marthe is mijn type. Anderzijds zijn die K3 sletjes na een jaar of 10 kapotgebeukt door smeerlap Verhulst. Daarom moesten de vorige ook vervangen worden. Josje was gewoon een kutwijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze leeft nog maar ze is niet meer bij haar moslim (omdat hij haar blijkbaar met "het nodige respect behandelde").
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met die konijnentanden kan ze Gert Verhulst niet zo goed pijpen. Nora zong zo vals als een kat, plus ze lokt een doelgroep die Verhulst kan missen als kiespijn. Je wil geen knokpartijen of bomaanslagen in het publiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik kijk naar de oude K3, zie ik 3 meiden die volledig kapotgeneukt zijn door het management van Studio 100. Vooral die rosse haar foef is volledig uitgerokken, je kan er 2 vuisten in kwijt, dat zie je zo aan haar gezicht. Marthe heeft het sexappeal van een zak patatten, niet verwonderlijk dat zij jouw type is want jij zou effectief seks kunnen hebben met een zak rotte patatten. Klaasje is bloedgeil en zal dan ook veel vaders naar de zalen lokken die keihard fantaseren over al dat lekkers onder haar rokje. Zelfs Gerard HIV Joling zat met haar te tongen. Hoe dan ook, deze 3 meiden zullen alle 3 mogen proeven van de penis van Gert Verhulst en dat meerdere keren per week. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Joling moet forum Politics lezen want ...
![]() Van in het prille begin van de zoektocht naar de nieuwe K3 kon hij al van de kandidates niet afblijven. Ik zei nog tegen mijn ouders ... daar gaat reactie op komen en zo zie je maar ... die scheef aan elkaar geplakte Joling, shame on U!!! Bron ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 november 2015 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() zeg, zijn jullie jaloers op GVH of zo?
of is dat jullie excuus om wat te vuilbekken op dit forum? Als GVH die trienen kan binnen doen, zoveel te beter voor hem. Ga nu niet hypocriet doen hé, jullie zouden net hetzelfde doen: die trienen binnen doen. Of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Erg seksistisch programma. Geen enkele man in de finale.
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb deze circus totaal niet gevolgd. Maar toen ik een iets geleden hoorde dat Hanne, zou de dochter van Koen Wauters zijn, bij de resterende 6 was, was het voor mij duidelijk dat dit doorgestoken kaart is, zeker omdat de reacties online ernaar waren.
.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marthe en Lauren komen, als ik mij niet vergis, wel uit de stal van Studio 100. Het zou maar droevig zijn mochten die niks gepresteerd hebben in deze competitie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de voorspelbare reacties konden niet uitblijven: http://www.demorgen.be/opinie/een-di...-100-b444e82e/
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meiden als Demi en Nora zouden K3 anno 2015 wat meer realiteit hebben gegeven. Foutje juffrouw de studente, die éne (Demi) vol blauwe plekken paste er totaal niet in en spijtig voor haar maar Nora kon niet zingen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |