![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en die lullen hun zeik moeten aanhoren , en ze zullen dan op ons vollen bak schijten , en nadien de grond inrammen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Mogen we hopen dat dit betekent dat u niet in aanmerking voor stemrecht komt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hij wist dan ook als geen ander dat dit een voordeel zou opleveren voor reactionaire of behoudsgezinde krachten die teren op het sociaal weefsel. Zoals, uiteraard, hijzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus , de grond met mij in , ik ben dus geen übermensch , mocht men regel toepassen die jij neerpent in de opening !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als U de grond ik wenst te gaan, laat mij U vooral niet tegenhouden. Ik heb er alvast op geen enkele wijze om gevraagd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 november 2015 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen verstaan we wel iets anders onder een menswaardig bestaan. We hebben al eens geprobeerd wat u voorstelt. Reeds meer dan een eeuw weten we dat dat niet werkt. Dat we als mens tot een betere manier van samenleven in staat zijn. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 november 2015 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Allemaal inhoudsloze termen die niets te maken hebben met mijn voorstel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als ik het over het cijnsstemrecht heb gaat u er niet op in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flink argument.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Algemeen enkelvoudig stemrecht is een 'vulgarisering van het staatsbestel'? Is dat wat u denkt?
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 november 2015 om 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets waar u zich boven verheven voelt blijkbaar. Gelukkig is er geen partij van betekenis waar u met uw voorbijgestreefde visie terecht kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik dan ook stemmen & opkomen , als compromis ??
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ik tuig van de richel , trapt u op mij & mijn invaliditeit ?? Ben ik dus te stom of een klootzak die voor zulke zeikers moet buigen ??
|
![]() |
![]() |