![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bereken hier hoeveel meer je aan belastingen en facturen kwijt bent.
Mij kost deze regering alleen dit jaar al 500 euro volgens de berekening van de ABVV maar ik heb ook het Van Overtveldt programma gedaan en daar kreeg ik maar 130 euro terug terwijl ik volgens ABVV meer dan 500 terug krijg. (het een berekent op het brutoloon, het ander met het nettoloon) Ik zal dus eerder iets van een 800 euro kwijt zijn dit jaar en dan zijn ze nog een aantal dingen vergeten volgens mij en houden ze geen rekening met de inflatie want die lijkt me weer sterk op gang te komen. Ik ben ook al jaren op zoek naar een betaalbare woning en zolang je niet afbetaalt, houden ze daar ook geen rekening mee. Neen, te zeggen dat deze regering aan de macht is gekomen omdat de vorige een belastingregering zou zijn geweest ... en dan hou ik nog geen rekening met langer en meer werken want als ik dat meetel dan heeft deze regering mijn freedom tax day met twee maanden op geschoven en niet naar de kant die ze had beloofd. Ik denk er hard aan om te emigreren of zelfmoord te plegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Emigreren naar de eeuwige jachtvelden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Als die vorige regering zijn werk gedaan had zoals moet dan hadden we deze regering niet die alles moet oplossen door dit te doen, je geraakt niet ver met de sossen hun verhaal, remember ' het kaat goed ', en gratis, daar geraak je niet ver mee! En nu rap en gauw roepen en tieren dat er een belastingregering is, velen kijken niet eens meer terug naar de oorzaak!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Een belastingsregering vervangen door een andere...
Toch moeten we zwijgen van de Brakelaar. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 november 2015 om 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Vijftig jaar op te grote voet leven.
Meer uitgaven dan inkomsten....50 jaar. Zelfs in tijden van hoogconjuctuur. Iemand moet betalen. Mijn buikgevoel zegt me dat het nog erger zal worden. Zie hedendaagse problemen die er aan komen. Kost vergrijzing, gelukzoekers , ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() We lossen het probleem van een belastingsregering op door andere belastingen te heffen, alleen noemen we het shiften en bijdrages...
Is dat een goede samenvatting? Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 november 2015 om 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is het project van de Verandering. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 november 2015 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Je probeert de gewone werkende mens en generaties zo veel mogelijk te verdelen en tegen mekaar uit te spelen door zo veel mogelijk verschillende maatregelen en zoveel mogelijk uitzonderingen hierop in te voeren.
Maak het kluwen aan maatregelen ook zo ingewikkeld mogelijk, zodat niemand echt met zekerheid weet wat hem te wachten staat. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 november 2015 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ja, dat fabeltje ken ik ondertussen wel, het is altijd de fout van iemand anders.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 november 2015 om 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel de kost hiervan, en die stijgt maandelijks. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 november 2015 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Ons gezin verliest iets van een 330 euro per jaar volgens deze calculator.
Eerlijk gezegd zou ik daar vrede mee kunnen nemen. Op voorwaarde dat dit ook resulteert in de afbouw van een aantal problemen die ontstaan zijn in de vorige regeringen: de schuldenberg, de torenhoge lasten op arbeid, werkloosheid... Helaas lijkt daar voorlopig geen sprake van. De schuldenberg wordt er zelfs alleen nog maar groter op en nu duikt ook de Vlaamse regering diep in het rood. Voorlopig dus dik gebuisd, maar ik gun de regering ook nog wel de tijd om alle maatregelen tot hun volle effect te laten komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan spreek ik nog niet over de volksverhuizingen uit de chaos die onze vrienden van Goldman Sachs geschapen hebben. De Satanstaat bij uitstek, de USA word gelukkig niet getroffen door de vloedgolf, die ze veroorzaakt hebben. Goldman Sachs de winst en de onkosten voor de Europese burger. Gelukkig worden we geregeerd door de vazallen van Goldman Sachs en mogen we blijven dokken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U heeft klaarblijkelijk een glazen bol? Hoe kan je nu weten of dat een flutverhaal is? We leven voor zover ik weet nog steeds in een federaal Belgie, een Belgie dat nog ingewikkelder, versnipperder en heterogener qua bevoegdheden is geworden dan voorheen. Iets waar voor gewaarschuwd werd, maar iets wat de traditionele partijen bij het bekokstoven van hun staatshervorming compleet genegeerd hebben. Ik zie Servaes nog altijd breed lachend dit misbaksel voorstellen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we iets niet kennen dan is het wel de echte toplaag... |
|
![]() |
![]() |