![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wordt er volgens jou geheim gehouden ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Uiteraard is dit pure speculatie van mij want ik heb geen flauw idee wat er zich heeft afgespeeld. Misschien was er geen tolk voor handen; aangezien ze van Syrische afkomst is. Kinderrechtencommissariaat: "Op kinderen schiet je niet" Citaat:
Laatst gewijzigd door lupus : 11 november 2015 om 14:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Schepen
|
![]() .
Laatst gewijzigd door lupus : 11 november 2015 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overdreven geweld, dat is het credo van dat team met steun van B.DW.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik ken jou. Hier zit meer achter. Je gaat dat voorvalletje gebruiken om ergere dingen goed te praten. Bv. wanneer er doden gaan vallen door vakbondsacties van de rode criminele vakbond, rechtstreeks of door blokkering van de openbare weg of bedrijven. Jullie hebben er al 2 op je geweten en daar stopt het niet. Reeds in de 80er jaren beval jouw maffia-partij de moord op André Cools en dwong ze Alain Van Der Biest tot zelfmoord. Jij bent maar een meeloper maar de N-VA moet er voor zorgen dat de misdadigers van jouw partij voor de rechtbank verschijnen en hun terechte straf niet ontlopen. Liefst zo vlug als mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je trouwens altijd de reden van agressie zou kunnen wegnemen zie ik geen enkele reden meer om ook maar één politie-interventie nodig te hebben in de geestelijke gezondheidszorg. Als dat hier gekund had dan zijn de zorgverstrekkers hier ernstig in de fout gegaan. Vage verwijzingen naar 'wat men in andere gevallen doet' zijn een zwaktebod. De vraag blijft dus open staan: Wat had men hier concreet in dit geval moeten doen i.p.v. de genomen acties? Concreet dus, in enkele stapjes (meer vraag ik niet).
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() Dit leek me een scenario waar pepperspray meer aangewezen was...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 november 2015 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Gouverneur
|
![]() Is duidelijk aangegeven in de verklaringen dat dat niet ging omdat er gewerkt werd in een eerder beperkte ruimte waar meerdere mensen aanwezig waren. Die optie is dus inderdaad overwogen maar met (voor mij) zeer duidelijke redenen niet weerhouden.
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beweer jij nu echt dat een politie-interventie per definitie met geweld gepaard gaat? Citaat:
Overigens is het helemaal niet zo zeker of het wel enkel om een blauwe plek ging, en al evenmin of ze op het moment dat ze werd beschoten nog wel een stuk glas vast had (bron). Maar het is natuurlijk makkelijk om van achter je bureau en op basis van intern onderzoek bij de politie te besluiten dat alles volgens het boekje is gegaan. Hopelijk komt hier nog een staartje aan! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over welke zeer duidelijke redenen heb je het? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
Door de pijn ben je op zijn minst even verward en kan de aanvaller veel gemakkelijker overmeesterd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() Tussen waar er gemikt wordt en waar de kogel belandt is dikwijls een wereld van verschil...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Gouverneur
|
![]() Het effect wanneer je pepperspray gebruikt in een kleine ruimte (met meerdere mensen) iedereen daar last van krijgt, incluis de persoon die het toepast. Niet echt ideaal dus en bovendien een mogelijke aanzet tot paniek.
![]() |
#237 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als men dat nog niet (voldoende) gedaan had is de instelling zwaar in de fout gegaan. De politie bel je immers inderdaad niet op om geestesgestoorden in een crisis bij te staan of om te praten. Daar zijn andere mensen voor die in principe in zo'n instelling zouden moeten werken. U belt toch ook niet de loodgieter om uw auto te starten als u zelf een garage hebt? Citaat:
De vraag blijft ook hier open staan: wat is concreet de betere methode in dit geval. Citaat:
Laatst gewijzigd door doremi : 11 november 2015 om 15:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind een plastic kogel in een kleine ruimte met meerdere personen veel risicovoller dan tranende ogen overigens... Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 november 2015 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
|
![]() Zouden we de Bottinekes niet stilaan tot de Jeannettekes herdopen. Lijkt me gepaster.
|
![]() |
![]() |