![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke vreemdrassige en dus elke niet-volksgenoot dient echter als GAST beschouwd te worden, die de wetten der gastvrijheid moeten eerbiedigen. Indien zij zich echter niet aan onze voorwaarden onderwerpen en zich ontwikkelen als onze vijanden, zullen ze worden weggevaagd. Voor homo-abnormalen en "andersdenkenden" (een eufemisme voor liberaal en marxistisch rapalje) is uiteraard geen plaats in een bewust geworden en gezonde volksgemeenschap. Laatst gewijzigd door PAJOT : 23 november 2004 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of moet ik me als gast gedragen? Hoe moet ik dat doen, volgens jou? Kunnen gasten ook op gastvrijheid rekenen? In welke vorm? Citaat:
Vooraleer je ervan zou uitgaan dat ik een Belg zou zijn die zich tot de islam heeft bekeerd vertel ik je even dat zulks niet het geval is. Citaat:
Wat wel zeker is, dat is dat veel homo's niet voor die geaardheid gekozen hebben, en dat ze - mochten ze dat wel gekund hebben - er gewoon voor opteerden om "normaal" te zijn. Je stelling dat homo-abnormalen geen plaats hebben in een gezonde volksgemeenschap toont aan dat je de betekenis van de woorden "normaal" en "abnormaal" niet goed begrijpt, en dat je er a priori een waardeoordeel aan toekent als zou alles wat "normaal" is per definitie "goed" zijn en alles wat "abnormaal" is "slecht". Veel succes met het beantwoorden van mijn vragen. Maar voel je niet verplicht, want niet antwoorden houdt óók een antwoord in. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Aha, hier zijn precies een paar mensen bij die ik als 'gast' op mijn dak kreeg vorige week op een ander forum?
Weet je wat er zo opviel? Dat de anonieme jodenhaters zowel uit 'linkse' als uit 'rechtse' hoek kwamen. Raar wordt het helemaal als zelfs een journalist van De Morgen gaat meedoen aan deze racistische aanvallen.
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
EDIT: zelfcensuur kan geen kwaad, laat ons stellen dat ik het zeer zwaar oneens ben met de uitlatingen van radicaal... Laatst gewijzigd door raindog : 23 november 2004 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
voor de goede verstandhouding : u bent hier terechtgekomen aan de zelfkant van de maatschappij.. Hou daar aub rekening mee want soms is het te hallucinant voor woorden.
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ach, "radicaal" is geen discussie waard, en in Europa hoort die niet thuis...Eerder ergens op een onbewoond eiland, in the middle of nowhere...
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2004 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Wat wil je piano, na 3 Duvels doet die radicaal altijd vreemd... paranoîa: de manier die hij uitvond om niet alleen te zijn..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grappigste is hoe die westland eerst een bericht neerpent dat qua idiotie-gehalte niet te onderschatten is , om het daarna te gaan noemen : "het simplisme van burgerlijk rechts".
![]() ![]() ![]() Ik wist al dat er idioten bestonden, maar dat niveau .... Tenzij hij beseft wat hij schrijft en zichzelf als burgerlijk rechts beschouwt. Neen. Onmogelijk . ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet dat ik meer dan ééns niet akkoord ga met jou maar hier sta ik 200% achter! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met jouw discutteren daarentegen is tijdverlies. Vandaar mijn eenmalige post om jou uit te leggen waarom. Ik denk niet dat je het begrijpt, maar kom. Jouw argumentatie ken ik , ze is in een zin samen te vatten : "Ik westland ben rechts conservatief, de rest zijn liberale en burgerlijke judeo-zionistische moslims die de amerikanen hun kont likken. Joepie; wat voel ik mijzelf weer belangrijk met deze intelligente kreten. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Westland New Post : 24 november 2004 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() WNP is duidelijk niet heel stabiel of consequent
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 24 november 2004 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu gaat hij schrijven dat ik typisch als kontlikker der vreemde mogendheden, pro-zionistische moslim en burgelijk rechtse judeo-varken zijn zwaar beargumenteerde en intelligent bericht negeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |