![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien kan Mutti Merkel ze opvangen in naam van de menselijkheid?
Wanneer gaan ze eens snappen dat het dweilen met de kraan open is in Afrika. Je moet eens naar die prognose kijken; 2015 - 1.2 miljard mensen 2050 - 2.5 miljard mensen 2100 - 4.4 miljard mensen Fenomenen als global warming indachtig, zal dit tot enorme volksverhuizingen leiden. Wordt het niet eens tijd dat Europa zich hiertegen wapent en de voorbereidingen treft? Of gaan ze ook deze vluchtelingen opvangen? http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...e-vlucht.dhtml
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Europese leiders zullen hun kop in het zand blijven steken terwijl ze hun riante salarissen incasseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Laat ze maar komen Grietje, wir schaffen das!
![]() |
#4 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.scinexx.de/wissen-aktuell...015-06-02.html ook: Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 11 november 2015 om 18:08. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Niet panikeren: in DECEMBER zal Europa een vergadering beleggen om eens te bespreken wat ze zouden kunnen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 11 november 2015 om 18:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
De neoliberalen wrijven zich in de handjes: goedkope werkkrachten die ze als slaven kunnen gaan uitbuiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 15 miljoen 'vluchtelingen' of gelukszoekers? Ik hoop dat die vergadering er komt en dat men uiteindelijk eens een duidelijk plan gaat opstellen om die invasie een HALT! toe te roepen want dit loopt de spuigaten uit. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat ze enkele jaren geleden een intentieverklaring ondertekenden waarin een streefgetal van 60 miljoen migranten tegen 2050 staat. Alle Vlaamse partijen behalve het VB ondertekenden dat onding |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() It"s your destiny Luke!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allo! Allo!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kan je nog niet eens rendabel aardappelen laten oogsten.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Direct hun eisen stellen klinkt geloofwaardiger. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat wij alles maar laten begaan (lees: er het lef niet voor hebben om ook maar wat te 'eisen/te veranderen') en er nog steeds een 'goed oog' in hebben, in hoe alles verder zal evolueren misschien?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling