![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar tegelijk zijn daar veel uitzonderingen op. Er zijn veel gezinnen waar elke uiting of elk woord over seks verborgen gehouden wordt. Maar tegelijk zijn daar veel uitzonderingen op. Er zijn werknemers die een soort contract hebben om geen seks te hebben in hun privaat leven .... maar die maken daar vaak zelf wel de nodige uitzonderingen op. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar in wat voor één ?? Altijd oppassen dat je zo geen in zichzelf gekeerde pubers creëert, die dan continu het internet "overvallen" met vuile praat over imaginaire buurvrouwen.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondanks Drukazz` verdienstelijke poging om de religieus benepen visie van Eliyahu te doen verder leven, kan ik me niet van de indruk ontdoen dat zelfs hij het niet echt meent.
Dat Thuleander hem steunt is dan weer verrassend, want bij de oermensen was vrije sex de norm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() zo maar durven toegeven dat ge naar Thuis kijkt, sterk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik niet af en toe kijk, dan kan ik hier iemand als Jack nooit begrijpen. Maar aan de andere kant: waarom zou ik iemand als Jack moeten begrijpen? Ik kijk niet meer en drink voortaan een trappist of 2 . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een sterk staaltje van maar 1 ding tegelijk kunnen. TV kijken en een trappist drinken kan echt, Peri.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik mag geen trappist drinken op het WC. Ik zal dus een keuze moeten maken. ![]() Trouwens: zowat iedereen heeft ondertussen met iedereen geneukt, behalve met die burgerlijk ingenieur die rijexamens afneemt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Drukazz de verhaallijn over een homo die nu trans is laat liggen. En de lesbische dokteres.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderen moeten toch geïndoctrineerd worden dat d�*t tegenwoordig de norm is.
Sommige ouders zouden misschien vergeten hun kinderen daarover in te lichten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is gaan vogelen iets typisch neomarxistisch dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rosa gaat er gewoon mee vogelen hoor, er is dus geen enkel gevaar op niet-traditioneel huwelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een blonde Ename zou best smaken nu ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil hem delibereren als hij die Ename effectief gedronken heeft.
Maar, onder mannen nu: één Ename en zo'n wartaal ? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 12 november 2015 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Altijd kritiek op iemand anders. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |