![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Waaraan heb ik mijn koosnaampje verdiend zeg?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Ik heb altijd gehoord dat een goeie moslim een dode moslim was.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Islam, is er (gelukkiglijk) maar EEN en deze is onverdraagzaam. Indien men zich de moeite zou getroosten, om de persgeschiedenis van de voorbije jaren te doorlopen, Zou men vlug merken dat merendeels van de wandaden rechtstreeks toegeschreven werden aan 'moslims'. Moslims hebben geluk dat de 'westerse' publieke opinie, bevolkt is door uiterst vergeeflijke en vergeetachtige mensen. Een bondige analyse, (Aan de hand bv. van de 'Politics.be' archieven), zouden de twijfelachtigsten doen huiveren. Goed nieuws: Islam, en zijn anderhalf miljard BEZETENEN, kan niet meer achteruit. Ten slotte zullen onze politiek 'ON' correcte politici van 'VB' niet meer op de reservebank geschoven worden. Nu (pas) kunnen hun meningen over de 'islam' en de 'moslims' niet meer in twijfel getrokken worden. Een nieuw tijdperk lijkt in de maak. Deze waar het de Westerlingen zullen zijn die hun gedrag en dat van de 'buitenlandse gasten' zullen opdringen. Men zegge het voort.
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Neen toch!
Dat was nen doordenker. Ge ziet me geire, ik voel het ![]()
![]() |
![]() |
#106 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
of deze https://en.wikipedia.org/wiki/Umar_Farouk_Abdulmutallab |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Wat een eenzijdig propaganda filmpje. Als dat de maat wordt dan staan we er goed voor. Goebels is back.
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#110 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Liefde is een gevaarlijk instrument , liefde brengt ook verraad en verdriet ,liefde kan je niet aan iedereen geven , anders ben je een onnozelaar... vriendschap daarin tegen ...kun je uitdelen gratis ,
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De familie als "hoeksteen" van de maatschappij is een achterhaald concept. In de islam gebeuren zulke zaken even goed, maar dat verzwijgen die gewoon. Allemaal happy families, schone schijn dus. En wat is er mis met hedonisme? Wat is dat voor bagger? Eet jij maar elke dag droog brood en wat water; ik zal wel stoofvlees met frieten eten. Blijf jij maar lekker thuis pampers verversen; ik ga wel op café. Neuk jij maar elke dag dezelfde vrouw(saai), ik wissel wel wat af.
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, kweek er maar op los, maar kom dan niet zagen dat je in 1 of ander getto woont zonder kansen.
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 19 november 2015 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe er om de paar dagen nog een aanslag bij uitgevoerd door die achterlijke beesten en het plaatje is compleet! Leve de vreemde invallers! Op weg naar een middeleeuwse barbarenmaatschappij! |
|
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() En die vreemdelingen haten het Westen natuurlijk niet. Deze vluchten voor de gevolgen van de bloederige islam en komen hier dan de gelovige mohammedaan uithangen. Zij komen gewoon naar hier om ons eerst uit te melken en daarna te overheersen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 november 2015 om 17:07. |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "genuanceerde meningen" moeten dienen om in afwachting van de volledige teloorgang van onze landen deze aanstormende barbaren niets in de weg te leggen? Zij spelen de moordenaars, de profiteurs, de lastposten en wij moeten het hebben over het toepassen van hun mensenrechten, hun godsdienstvrijheid enz waar zij op spuwen als het niet over henzelf gaat? Wie heeft het nu nog niet gesnapt? |
|
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bang zijn is beter dan niet beseffen wat er gebeurt. Maar er moet wel gereageerd worden! Al is het met ze naar een andere planeet te bombarderen in hun eigen landen en hier er tienduizenden buiten te gooien tot enkel de aanvaardbaren overblijven.
Europa moet de islam en de moslims buiten en klein houden! Het is dat of het Europa-kalifaat! Laatst gewijzigd door andev : 19 november 2015 om 17:14. |
![]() |