![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
U daar tegenover is wat anders. Maar, U zal wel gelijk hebben: als we dan toch mogen kiezen, laat ons het dan maar liefst al 'lachend' doen. Heb ergens gehoord dat het lachend minder pijn doet, als ze U aan het kelen zijn. (Game off Throne), of zo iet) ![]()
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zich niet als opgefokte beesten gedragen zoals zij doen is een "westerse waarde", juist. Verder hebben zij niets te vertellen over de manier waarop wij hier leven terwijl ze zelf in achterlijke oorlogvoerende strontlanden leven waar de barbarij hoogtij viert! Hun goed recht in hun eigen landen!
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Met zoiets, kan ik moeilijk lachen. ![]()
![]() |
#125 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Met zoiets, kan ik moeilijk lachen. ![]()
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het toch ook niet over genuanceerde meningen ivm de holocaust en zo. Maar de nazi's zelf zullen er genoeg gehad hebben zeker? Indien genuanceerde meningen het excuus moeten zijn om niet in te grijpen waar en wanneer en hoe het moet kunnen we die beter links laten liggen voor een tijdje. Of we gaan ze straks niet meer van doen hebben! |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom doen die zogoed als niets? Laf, schrik, moslim? |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er moeten tienduizenden van die kerels terug Europa worden uitgegooid en de grenzen dicht voor nieuwkomers. Trekken ze maar hun plan met hun eigen oorlogstoestanden in plaats van ze hier te komen importeren! Voor een rooskleurige toekomst moet er nu hard worden ingegrepen en met definitieve oplossingen: buiten en buiten blijven. Als er hier voor hen geen cent meer te rapen valt zullen ze wel wegblijven! |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die evolutie zal zich doorzetten als ze mogen blijven voortdoen zoals ze bezig zijn! |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Politieke correctheid is een vorm van angst. Angst die kundig is ingepakt als redelijkheid en nuance maar in de kern ligt een passiviteit die ingegeven is door vrees voor reactie en repressie. Een soort van massaal Stockholm-syndroom zeg maar.
Als men spreekt van de bange blanke man zou ik in eerste instantie denken aan die politiek correcte bibberaars. |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 november 2015 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 november 2015 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uit lafheid , zoals je zegt. ![]() De tussenkomst van Barbara Pas in de kamer vandaag was daarentegen indrukwekkend en confronterend voor de rest. Laatst gewijzigd door Pericles : 19 november 2015 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets op tegen?
Of zie je liever een schijnheilige moslima thee en koekjes serveren aan naïeve lulletjes-rozewater?
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de verkiezingen waren ze stoer en strijdvaardig. Wat een metamorfose. ![]() Voor geld danst den beer zeker ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Dat het onze ondergang wordt is zeker, tenzij we er iets aan doen.
De vraag is dan ook: Wat, en hoe kunnen we er iets aan doen? De volgende verkiezingen zijn in 2019 dacht ik. En dan nog, ik heb geen vertrouwen in de politiek. Graag jullie voorstellen. |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof maar niet dat het VB die bruine troep ooit zal buitenwerken. Daarvoor zijn ze ook al véél te soft en véél te politiek correct geworden. Sinds de veroordeling van de VZW's van het voormalige Vlaams Blok durven ze ook al niet meer zeggen waar het op staat.
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Lol mindset
Europa is beladen met explosieven en wapens met een netwerk van radicalen en gij denkt aan verkiezingen. Beter is dat ze meer honden opleiden en gedurig zoeken naar explosieven. |
![]() |