Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 19 november 2015, 17:12   #121
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ach wie zegt nu dat wij onderbevolkt zijn en geen kindjes genoeg maken? allemaal larie & apekool zij swanzen om maar gelijk te krijgen en ons te domineren en te kunnen op onze kap leven
Ik zie die 'gasten' zo maar direct NIET zwansen, hoor?

U daar tegenover is wat anders. Maar, U zal wel gelijk hebben: als we dan toch mogen kiezen, laat ons het dan maar liefst al 'lachend' doen. Heb ergens gehoord dat het lachend minder pijn doet, als ze U aan het kelen zijn. (Game off Throne), of zo iet)

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline  
Oud 19 november 2015, 17:16   #122
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het mag een beetje stoppen met de "genuanceerde meningen" die enkel goed zijn om te wachten en niets te doen, toe te zien hoe onze maatschappijen onder druk komen en veranderen richting islam, is het niet goedschiks dan kwaadschiks!
Die "genuanceerde meningen" moeten dienen om in afwachting van de volledige teloorgang van onze landen deze aanstormende barbaren niets in de weg te leggen? Zij spelen de moordenaars, de profiteurs, de lastposten en wij moeten het hebben over het toepassen van hun mensenrechten, hun godsdienstvrijheid enz waar zij op spuwen als het niet over henzelf gaat?
Wie heeft het nu nog niet gesnapt?
Wat is er mis met "genuanceerde meningen"? Te moeilijk voor het plebs?
DucDEnghien is offline  
Oud 19 november 2015, 17:20   #123
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Is zich braafjes laten wegpesten 'n westerse waarde? Ze willen toch allemaal op den buiten in hun veranda zitten koekeloeren, en wonen in de stad is voor de meesten te krap. Arbeiderswoningen en peperdure studiokes.
Zich niet als opgefokte beesten gedragen zoals zij doen is een "westerse waarde", juist. Verder hebben zij niets te vertellen over de manier waarop wij hier leven terwijl ze zelf in achterlijke oorlogvoerende strontlanden leven waar de barbarij hoogtij viert! Hun goed recht in hun eigen landen!
andev is offline  
Oud 19 november 2015, 17:22   #124
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ik heb altijd gehoord dat een goeie moslim een dode moslim was.
Al eens gedacht hoeveel het zou kosten, om al dat volk (1.500.000.000) volgens Westerse normen te begraven. Temeer dat ze zeker allemaal een islamitische uitvaartplechtigheid zullen eisen.

Met zoiets, kan ik moeilijk lachen.

LETSPANIC is offline  
Oud 19 november 2015, 17:23   #125
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ik heb altijd gehoord dat een goeie moslim een dode moslim was.
Al eens gedacht hoeveel het zou kosten, om al dat volk (1.500.000.000) volgens Westerse normen te begraven. Temeer dat ze zeker allemaal een islamitische uitvaartplechtigheid zullen eisen.

Met zoiets, kan ik moeilijk lachen.

LETSPANIC is offline  
Oud 19 november 2015, 17:29   #126
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Wat is er mis met "genuanceerde meningen"? Te moeilijk voor het plebs?
Er is niets mis met genuanceerde meningen, alleen brengen die geen zoden aan de dijk bij bepaalde toestanden en voor bepaalde groepen! Hoe zit het met hun genuanceerde meningen?
We hebben het toch ook niet over genuanceerde meningen ivm de holocaust en zo. Maar de nazi's zelf zullen er genoeg gehad hebben zeker?
Indien genuanceerde meningen het excuus moeten zijn om niet in te grijpen waar en wanneer en hoe het moet kunnen we die beter links laten liggen voor een tijdje. Of we gaan ze straks niet meer van doen hebben!
andev is offline  
Oud 19 november 2015, 17:35   #127
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beweren dat er terroristen en andere gekken tussen kunnen zitten, is 1 ding, maar beweren dat die allemaal achterlijk zijn, is niet juist. Velen onder hen weten maar al te goed dat ze hier meer vrijheden hebben, en beseffen misschien het hardst wat die betekenen.
Moet jij nu eens uitleggen waarom die "sommigen" niet zelf de kanker uitsnijden die onder hen woekert??? Ze moeten toch zelf beseffen dat als die gasten de overwinning behalen ze zelf opgejaagd vee zullen zijn en terug samen met de barbaren op hun manier moeten leven?
Waarom doen die zogoed als niets? Laf, schrik, moslim?
andev is offline  
Oud 19 november 2015, 17:41   #128
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Het is inderdaad maar een minderheid dat radicaal is, maar de enige manier om terrorisme te stoppen is de Islam aanpakken.

De vraag is of dat wenselijk is, dat zou zorgen voor oorlogstoestanden. Het alternatief (wat er nu dus gebeurt) zal toekomstige aanslagen niet voorkomen. Het is dus af en toe een aanslag slikken of oorlog.

Een mooie, rooskleurige toekomst zie ik niet.
Dus volgens jou is de enige keuze die we hebben "oorlogstoestanden" of aanslagen en de rest van hun gedoe zomaar slikken en wachten?
Er moeten tienduizenden van die kerels terug Europa worden uitgegooid en de grenzen dicht voor nieuwkomers. Trekken ze maar hun plan met hun eigen oorlogstoestanden in plaats van ze hier te komen importeren!
Voor een rooskleurige toekomst moet er nu hard worden ingegrepen en met definitieve oplossingen: buiten en buiten blijven. Als er hier voor hen geen cent meer te rapen valt zullen ze wel wegblijven!
andev is offline  
Oud 19 november 2015, 17:49   #129
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Neen, ik vind dat niet duidelijk. Molenbeek is België niet he.
De vele Moslims die in Limburg wonen bv.: ik heb toch de indruk, zeker onder de jongeren, dat de meerderheid ervan qua leefwijze en mentaliteit niet zo heel erg verschilt van niet-moslims.

Dat iedereen met Moslim ouders een potentiële islamist is, ik geloof dat niet.
Ze doen nochtans alles, op wereldschaal, om te bewijzen wat ze zijn en wat ze willen! Mee wachten met de "brave moslims" tot het te laat is?
andev is offline  
Oud 19 november 2015, 17:58   #130
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Adil El Harbi. Die ex imam die gematigd was.
That is the way. Als ze niet willen stuur hen waar ze zo kunnen leven?
Natuurlijk kan je dat niet verwachten van iedereen, maar wel de nieuwere generaties. Dat zeker.
Maar de nieuwere generaties zijn erger en gevaarlijker dan de eersten!
En die evolutie zal zich doorzetten als ze mogen blijven voortdoen zoals ze bezig zijn!
andev is offline  
Oud 19 november 2015, 18:04   #131
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Politieke correctheid is een vorm van angst. Angst die kundig is ingepakt als redelijkheid en nuance maar in de kern ligt een passiviteit die ingegeven is door vrees voor reactie en repressie. Een soort van massaal Stockholm-syndroom zeg maar.

Als men spreekt van de bange blanke man zou ik in eerste instantie denken aan die politiek correcte bibberaars.
Elio di Supo is offline  
Oud 19 november 2015, 18:47   #132
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Moet jij nu eens uitleggen waarom die "sommigen" niet zelf de kanker uitsnijden die onder hen woekert??? Ze moeten toch zelf beseffen dat als die gasten de overwinning behalen ze zelf opgejaagd vee zullen zijn en terug samen met de barbaren op hun manier moeten leven?
Waarom doen die zogoed als niets? Laf, schrik, moslim?
Die mohammedanen komen altijd uit de boom gevallen als in hun buurt een radicaal wordt aangetroffen. Zij wisten dat zogezegd niet. Wie gelooft die leugenaars nog. Zij zouden de eersten moeten zijn die een radicaal kunnen herkennen, tenzij zij natuurlijk heimelijk sympathiseren en in hetzelfde 'bedje' ziek zijn. Trouwens een geloofsgenoot verraden bij de ongelovigen, staat gelijk met afvalligheid. Dus de doodstraf. Dat zij eens stoppen met hun walgelijke komedie.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 november 2015 om 18:50.
Lukkas is offline  
Oud 19 november 2015, 18:52   #133
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Politieke correctheid is een vorm van angst. Angst die kundig is ingepakt als redelijkheid en nuance maar in de kern ligt een passiviteit die ingegeven is door vrees voor reactie en repressie. Een soort van massaal Stockholm-syndroom zeg maar.

Als men spreekt van de bange blanke man zou ik in eerste instantie denken aan die politiek correcte bibberaars.
Inderdaad, de poco's zijn de grootste islamofoben, door steeds de huizenhoge problemen met moslims te ontkennen en hun dikke kop in het zand te steken. Bang voor een opstand van de moslims. Wie bang is krijgt ook klop, die opstand zal er zowieso komen als het zo verder gaat.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 november 2015 om 19:17.
Lukkas is offline  
Oud 19 november 2015, 20:00   #134
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht

Dit klopt. Het is gewoon een manier om de lafheid van een politieke strekking over te dragen aan al wie vatbaar is voor dergelijke boodschappen. Hun strategie heeft enkele decennia lang zeer goed gewerkt maar nu zitten we op een kantelpunt en geloof me, het gaat serieus kantelen.
Hypochonder is offline  
Oud 19 november 2015, 20:23   #135
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dit klopt. Het is gewoon een manier om de lafheid van een politieke strekking over te dragen aan al wie vatbaar is voor dergelijke boodschappen. Hun strategie heeft enkele decennia lang zeer goed gewerkt maar nu zitten we op een kantelpunt en geloof me, het gaat serieus kantelen.
Dat is waar Jambon had het dunnetjes in de broek daarom zei hij maar dat er niets mis is met de inhoud van de koran en om dezelfde reden begon Francken wartaal uit zijn botten te slaan (Marokkanen betekenen als groep een meerwaarde ).
Uit lafheid , zoals je zegt.

De tussenkomst van Barbara Pas in de kamer vandaag was daarentegen indrukwekkend en confronterend voor de rest.

Laatst gewijzigd door Pericles : 19 november 2015 om 20:28.
Pericles is offline  
Oud 19 november 2015, 20:46   #136
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo kunnen we ons wat opladen met veemdelingenhaat.
Iets op tegen?
Of zie je liever een schijnheilige moslima thee en koekjes serveren aan naïeve lulletjes-rozewater?
Oud 19 november 2015, 21:00   #137
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Iets op tegen?
Of zie je liever een schijnheilige moslima thee en koekjes serveren aan naïeve lulletjes-rozewater?
Spijtig dat Francken en Jambon even laf zijn als de rest van de regering.
Voor de verkiezingen waren ze stoer en strijdvaardig.
Wat een metamorfose.
Voor geld danst den beer zeker ?
Pericles is offline  
Oud 19 november 2015, 21:04   #138
Mindset
Minister-President

Standaard

Dat het onze ondergang wordt is zeker, tenzij we er iets aan doen.
De vraag is dan ook: Wat, en hoe kunnen we er iets aan doen?
De volgende verkiezingen zijn in 2019 dacht ik. En dan nog, ik heb geen vertrouwen in de politiek.
Graag jullie voorstellen.
Mindset is offline  
Oud 19 november 2015, 21:07   #139
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Spijtig dat Francken en Jambon even laf zijn als de rest van de regering.
Voor de verkiezingen waren ze stoer en strijdvaardig.
Wat een metamorfose.
Voor geld danst den beer zeker ?
Bega niet dezelfde fout als de N-Va-groupies.
Geloof maar niet dat het VB die bruine troep ooit zal buitenwerken.
Daarvoor zijn ze ook al véél te soft en véél te politiek correct geworden.
Sinds de veroordeling van de VZW's van het voormalige Vlaams Blok durven ze ook al niet meer zeggen waar het op staat.
Oud 19 november 2015, 21:08   #140
Peche
Banneling

Standaard

Lol mindset
Europa is beladen met explosieven en wapens met een netwerk van radicalen en gij denkt aan verkiezingen.
Beter is dat ze meer honden opleiden en gedurig zoeken naar explosieven.
Peche is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be