![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als die in het buitenland enkel zitten om er te profiteren en op tijd en stond ambras te maken, wel, ja. Want dan zou ik mij schamen.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het vuile werk opknappen dat de autochtonen niet willen doen en dat tegen hongerlonen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straffe shit rook jij zeker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welk vuile werk, en tegen welk hongerloon ??? Blijkbaar heb ik iets gemist.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik heb niets gerookt Panda! Wanneer ik dat niet doe komt mijn ziekte aan de oppervlakte en verzin ik scenario's.
Dat is hoe ik normaal omga met de realiteit. If you don't like it, not my problem. Ik heb alle hoop laten varen en aanvaard dat de dood onze steden insluipt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Dat is dan hun eigen schuld. Als na vijftig jaar migratie (hoeveel generaties ???????) nog velen vuilnisman zijn geworden, betekent dat vooral dat ze hun gat vegen aan hun studies. Bidden is in die milieus immers belangrijker dan studeren, en met inteelt-huwelijken maak je uiteraard geen "genieën".
2) Het werk van vuilnismannen is al lang geen echt "vuil werk" meer. (enkel gesloten en gesorteerde plastic zakken op een camion gooien)
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 24 november 2015 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() als de koning van een andere souvereine staat dan de uwe, zeggenschap en invloed heeft bij de migranten tot in de vijfde generatie blijkbaar ... is het dan nog verkeerd om te spreken van een "vijfde kolonne" of is dat eigenlijk gewoon een juistere omschrijving dan 'migranten' in dat geval ?
is het deze boodschap die Filip I ons wilde brengen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En zeg nu zelf. Het is wel leuk om over een godsdienst te beschikken die ge kunt draaien, in de richting, die u het beste uitkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De prijs zal zijn dat Belgie belooft de namenlijsten op de gemeentehuizen netjes te blijven doorspelen. Zoals de afgelopen 53 jaar. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 24 november 2015 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar daar zit dan wel de gekheid. Het loopt hier vol met laaggeschoolde allochtonen (en ook wel wat autochtonen), en als er dan moet gewerkt worden, dan moet men andere allochtonen gaan invoeren, die (nog) wel willen werken. Zo kan men bezig blijven (voor zolang het duurt).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet alle 20% de rest laat hen doen en steunt hen heimelijk...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men heeft toch al eens eerder de Marokkaanse ambassade doen ingrijpen bij relletjes ergens in Brussel, die de Belgische politie niet onder controle kreeg ?
Sommige Brusselse wijken zijn blijkbaar meer Marokkaans dan Belgisch. Misschien moeten we er een huurprijs voor vragen aan Marokko. Dat kan het deficit van de regio ineens wat verkleinen.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien was het kort door de bocht mijn reactie maar ik zag dat anders.
Het kan mij weinig of niets schelen dat de Marokkaanse Koning een vriend aan huis is bij ons Koningspaar maar ik vond dat om hulp gaan janken bij moslims zelf er ver over was en een serieuze slag in het gezicht van die mensen (Politie, leger e.a. ... ) die op huidig ogenblik voor onze veiligheid proberen te zorgen en de straten veilig proberen te houden alsook Ministers en andere die daar met bezig zijn, om alles een 'beetje' in goede banen proberen te leiden, een hele lijdensweg zeg maar. Misschien heb ik mij ook een beetje laten leiden door een filmpje, vorige dagen in een middag nieuwsuitzending waar een moslim vanuit zijn wagen via gsm heftig te keer ging tegen de daders van de aanslagen omdat hij van mening was dat zij het zijn die alle andere moslims, die een andere mening hebben over samenleven, mee slecht maken. (dat is spijtig genoeg maar 1 keer uitgezonden en daarna de vergeethoek ingeschoven) ![]() Graag reactie ![]() p.s. Ik denk ook dat men op huidig ogenblik geen bomaanslagen meer moet verwachten daar de daders van de aanslagen hun slag eigenlijk al thuishaalden: de economie in de EU ligt overhoop.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 november 2015 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (citaat)
Dankzij het beleid van de Marokkaanse regering. Die wil duidelijk haar onderdanen als een soort 'Vijfde colonne' in West-Europa aan zich binden. NIet alleen is het onmogelijk de Marokkaanse nationaliteit op te geven. Alle Marokkanen in België, Frankrijk en Nederland hebben dus ook Marokkaanse nationaliteit. De Marokkaanse overheid heeft een namenlijst die hen dus verplicht namen als Mohamed te nemen. Een Marokkaans gezien kan hun kind niet pakweg 'Piet' noemen. Als je je kind een naam geeft dat niet op die lijst staat doet het Marokkaanse consulaat moeilijk. Dat kan allerlei praktische gevolgen hebben. Als je geen Marokkaans paspoort aanvraagt of dat weigert aan die voorwaarden (de namenlijst) kan het zijn dat je in moeilijkheden komt als je op vakantie gaat in Marokko (wat iedereen in die gemeenschap bijna standaard doet) en kan je niet erven. Gezien de meeste Marokkanen een dubbele nationaliteit hebben moet de naam van beide paspoorten overeenkomen. De facto betekent dat dat de Marokkaanse overheid beslist welke namen onze eigen burgers mogen krijgen. Meestal werkt de Belgische burgerlijke stand daar actief aan mee door te wijzen op de Marokkaanse namenlijst en de moeilijkheden die ze kunnen krijgen als ze een naam kiezen die niet op die lijst staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan zal de Marokkaanse koning die 'vijfde colonne' wel niet als een afront zien ... |
|
![]() |
![]() |