![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zit daar dan een levensgroot verschil in? als ik eens tijd heb, zal ik aan tekstexegese doen en het verschil eruit puren, ok?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Islamisten verwachten dat wij ons assimileren. Wil jij een kort rokje dragen? Mij geen probleem maar ga dat niet in Molenbeek of de Nieuwstraat doen. Wil jij tijdens de ramadam een goeie pint op straat nuttigen? Geen probleem voor mij maar doe dat niet in Borgerhout. Woon jij naast een moskee en ik ben je buur aan de andere kant en wil jij in de zomer een varken aan het spit in je tuin, zichtbaar voor alle buren. Geen probleem voor mij maar ik raad je niet aan het te doen in die antwerpse moskee van waaruit nieuw kanonnenvlees vertrokken is een tijdje terug.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zouden de voornamen klinken van de moslimmulatjes waar Geens grandpère van is?
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke van Geens' twee dochters sloeg een moslimman (niet te verwarren met mosselman wat dat zijn meestal tsjeven) aan de haak? Rien of Lut? Rien is burgerlijk ingenieur. Lut koos (naar eigen zeggen) ooit voor een B-attest en stuurde een kritische open brief naar minister Crevits. Die "na ruggespraak" met de entourage van haar papa niet gepubliceefrd werd.
Ik kan me vergissen natuurlijk, maar ik gok op Lutje. Niet te verwarren met Lotje.
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens vlijmscherp niet zo te zien want hij schreef "Arm Vlaanderen".
![]() |
#112 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het klassieke patroon is nog in de maak: Verliefd, zwanger, slaag, single mom, drankverslaafd. Laatst gewijzigd door Thuleander : 27 november 2015 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan laat je de deur open voor religieuze gekken. Als je laks/vadsig/lui wordt komen er altijd mensen die daar van profiteren.
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat heeft dan weer met immigratiepolitiek te maken. Een heel andere discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch zou het belangrijkste zijn (of moeten zijn) of ze gelukkig is en en gelukkig zal blijven (al dan niet met lange kinderen, zoals in sprookjes ... lol ). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie vechten ze in onze straten, of in de opvangplaatsen hier ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziet ge het zie, dat ge een mol zijt !
Een Blokker gaat nooit van zichzelf zeggen dat hij denkt. Dat ligt buiten zijn leefwereld. Je bent een linkiewinkie die zich hier voordoet als Blokker, om het Blok in een slecht daglicht te stellen. .
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Tiens, hoe weet jij als NVA'er wat een blokker zegt of denkt ?
|
![]() |
![]() |