![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...liegtuig.dhtml
Die Erdogan heeft op de staart vd beer getrapt en zal de gevolgen dragen! |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Echt goed is dit nieuws niet, aangezien wij een bondgenoot zijn van Turkijke.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een pak moslims erbij, kan niet anders dan een verrijking zijn. Met Poetin zijn voeten zullen ze minder moeten spelen dan met de onze. Laatst gewijzigd door andev : 3 december 2015 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eigenlijk reageert Putin veel meer naar mijn goesting op Turkije en IS dan heel de EU en de US samen ... kunnen we die mens niet binnenhalen om de EU te besturen ? |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb Poetin nooit helemaal vertrouwd, maar hier heeft hij wel gelijk :
Allah beroofde het Turkse regime van gezond verstand Wat mij betreft, duidelijk een verwijzing naar de islamisering die in Turkije, onder Erdogan, aan de gang is.
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei, Anna was mij voor
![]()
#8 |
Minister-President
|
![]() Wel straf dat de Russen na hun allesvernietigende bombardementen op 20.000 miljoen commandoposten van IS toch nog ergens een doelwitje over hebben gehouden voor deze situatie
Laatst gewijzigd door Klein Licht : 3 december 2015 om 16:31. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "En als Poetin echt zo zeker is van zijn stuk, dan moet die maar met bewijzen komen, aldus de Turkse president, die bereid is om op te stappen als de handel met ISIS kan worden aangetoond."
http://www.standaard.be/cnt/dmf20151201_01998334 Makkelijk toch? Gewoon bewijzen en hij stapt op. Op zen minst kan je Erdogan voor het feit plaatsen en hem trachten op zen woord te nemen. En indien er geen bewijzen zijn, beter zwijgen ipv nog meer conflict/onrust te veroorzaken. Wat me moeilijk valt is dat de man die onlangs honderden burgers uit de lucht heeft laten schieten, vandaag door sommigen blindelings wordt vertrouwd, enkel en alleen omdat hij Turkije viseert? beetje "te" kort door de bocht nietwaar? Laatst gewijzigd door viaSanctus : 3 december 2015 om 22:33. |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Beiden zijn uitschot!
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 4 december 2015 om 03:13. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Voor zover ik weet zijn er geen bewijzen dat Poetin daar de hand in heeft.
Wel eigenaardig dat ze van de ontploffing boven de Sinaï beelden en een duidelijke lichtflits waarnemen maar van de mh17 zijn er geen beelden op satelliet of een traceerbare baan van de raket te bemerken? Evenals het vliegtuig dat volgens de amerikaanse diensten ergens ver weg zou zijn neer gesort ....geen beelden beschikbaar maar wel brokstukken niet zo verschrikkelijk ver van hun atoomcentrale in Azie...zeer eigenaardig allemaal |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poetin deugt ook niet maar ik heb liever een dictatoriale Rus tegen als een vermomde IS-creatuur. Hopelijk vindt "Europa" zijn verloren vijzen terug als Poetin doet waarmee hij dreigt. Ik ben niet de enige die voor de cholera zal kiezen ipv de pest als er een keuze moet gemaakt worden.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaan wél bewijzen dat Poetin militair huishoudt in dat deel van Oekraine waar de MH17 werd neergehaald.
#17 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop dat Poetin een bom dropt op Turkije en dat Turkije nooit bij de EU gaat komen.
Ge weet op voorhand dat als Turkije bij de EU komt dat dat een hoop miserie en ellende gaat geven maar de Europese politiekers willen dat misschien niet begrijpen of kunnen dat niet begrijpen. Europa is merendeel katholiek en Turkije is islam en als die twee bij elkaar gaan dan is dat op voorhand om moeilijkheden vragen. En nu gaat de EU nog miljarden euro's investeren in Turkije om de asielstroom op te lossen. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd denk ik dat Turkije daar nauwelijks mee bezig is en ook niet van plan is veel te ondernemen om een toetreding te bespoedigen. Eerder zie ik Erdogan de banden met het Midden Oosten aansterken en het niet-treden afschuiven op Europa. Daarom spelen populisten, die vandaag zeer luid schreeuwen tegen een toetreding, volledig in zijn kaarten. |
|
![]() |