![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is me dat weer voor een boerenuitleg.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ballet wordt tegenwoordig wel geassocieerd met vrouwelijke trekken. Misschien was dat bij het ontstaan en in de glorieperiode ervan niet het geval, maar nu wel. Een van mijn dochters volgt ballet en het overgrote deel van de leerlingen zijn meisjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En zeg nu zelf, wat is er meer gay: een tweetal jongens tussen kronkelende meisjeslijven in strakke pakjes of 11 stampers die elkaars geslachtsdelen zitten te beloeren onder de douche?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 7 december 2015 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik spreek dat niet tegen. Maar is het slecht dat kinderen op het hart wordt gedrukt dat ze vooral moeten doen wat ze graag doen en niet gewoon de heersende opinie en verwachtingen nalopen, zoals Drukkaz lijkt te zeggen?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beschouw het niet als "heersende opinie en verwachtingen", maar wel een neiging die eigen is aan jongens en meisjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Nogmaals, ik volg u daarin. De meerderheid volgt het 'klassieke patroon'. Natuurlijk omdat dat patroon van in de wieg wordt opgelegd (en dat bedoel ik niet in slechte zin). Maar ik begrijp nog steeds niet waarom het schadelijk zou zijn als kinderen wordt gezegd dat het ok is om dat gebruikelijke patroon niet te volgen als ze daar zin in hebben.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, daartussen zitten homo's maar onder bouwvakkers ook he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus wanneer u een kind heeft wat de neiging heeft andere dingen te doen dan wat sexegebonden verwacht wordt, denkt u onmiddellijk dat er iets mis is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat mag je niet zeggen want dan krijg je een schoen naar je kop gesmeten.....
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 8 december 2015 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() @ Drukazz Ballet: man & vrouwen , apart of gemengd , en dan ?? Maar stel dat jij een theocratie leidt , wat dan ?? Is ballet dan nog toegelaten voor mannen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vwala , helemaal mee eens !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat de overheid wil zal me worst wezen. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 8 december 2015 om 08:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk. Ik zou het gewoon niet aanraden aan mijn eigen familieleden.
Laatst gewijzigd door Drukazz : 8 december 2015 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Ouders hebben dat recht, de overheid niet. Die moet de verschillen tussen jongens en meisjes respecteren en die niet krampachtig proberen uit te wissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |