![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() t'is erg hedendaags overal waar ge gaat winkelen wekelijkse boodschappen doen gewoon ... staan er schooiers aan de winkelkaren te zagen om het winkelkar geld te vragen , dit is gortig en onbeschoft naar mijn gedacht , ik zou voorstellen dat ze naar de ingang van de Villa van Verhofstad en co gaan staan om te schooien daar zouden ze op hun plaats staan die gast verdiend een dikke vette pree en die kan meer geven ... (trouwens t'zijn de politiekers die verantwoordelijk zijn voor dit soort volk aan te trekken in EU . Alles is aan het veranderen in een derde wereld land ik heb er moeite mee dit te aanvaarden.) naar de afgrond met zijn allen...
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Evenzo met die nog niet zo lang gearriveerde vreemdelingen die aan het rode verkeerslicht briefjes naar binnen willen duwen en daar geld voor vragen. Ik laat mijn venster toe en wuif ze weg. In brussel werd ik belaagd door allochtoontjes÷ruitenwassers, ik deed teken dat ze weg moesten gaan. Ze begonnen toch, toen ik ze kordaat weg stuurde werd mijn voorruit, die half onder het sop zat, terug extra vuil gemaakt ![]() Laatst gewijzigd door Odol : 15 december 2015 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga naar de Colruyt, gene last van...
Bon, op straat in Brussel wel, maar dat bestaat al zo lang dat ik het zelfs niet meer opmerk. ![]()
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik weet het vroeg of laat krijg ik op mijn bakkes van dat krapuul, tot dan laat ik me niet doen ... het is een slechte karaktertrek van mij. Ik laat mij niet graag doen. Laatst gewijzigd door Odol : 15 december 2015 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeggen dat ze het krijgen als ze uw komisjes in de auto zetten. En dan hun wezen bezien als ze teruggaan en merken dat er een plastieken jeton in uw kar zit.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als er treffelijke wijven tussen zitten kan je om orale seks vragen?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() trouwens, naar den ALDI gaan is het zelf zoeken nietwaar.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Maar da's geen goed eten, da's maagvulling zonder inhoud
![]() Da's een valse economie want ze eten daar zoveel meer van dan van kwalitatief betere voeding.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Iemand die naar den Aldi gaat kan die 2 euro zelf wel gebruiken.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |