![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() Waar is de eendracht bij ons naartoe? iedereen wijst iedereen na, wie doet hoe en wat met wie.
Niemand gunt elkaar wat, en dan klagen dat anderen het opvullen. De waanzin voorbij :drama: :dramaqueen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat de eendracht hier weg is ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() Omdat wij verzuurd zijn en elkaar niets meer gunnen.
Zo werden mensen die teveel nadachten door hun ziekte de armoede in gekletterd, of alleenstaande moeders op straat gezet voor 4 jonge mensen. De verzuring haar fout, dat niemand elkaar nog wat gunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als er politieke partijen opstaan die deze eendracht willen verbreken, dan denk ik persoonlijk dat jij je antwoord in die richting moet gaan zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Jaak jouw naam en werk openbaar maakt moet je dat melden. Dat kost hem meer dan de gangbare vier strafpunten voor schelden.
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet toch welke partij werd uitgesloten omdat ze uitgerekend d�*t hardop durfde te zeggen?
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar VB in een cordon sanitaire zat desnoods. Die partij kan mij echt weinig tot niets schelen. Zelfs bij de NVA heb ik nooit zoveel problemen gekend als nu, de sossen lieten mij altijd met rust. En als dank werkte ik dikwijls meer dan 70 uren per week. En ik vond het helemaal niet erg dat wij solidair waren met EIGEN CONTINENT. Heel het Europese volk, ook de moslims die hier al generaties wonen en wiens kinderen nu de dupe worden van salafisme/wahabisme. Ikke blind ?????? Honestly?????? Ik denk dat ik mij al eens blind voor doen, maar algemeen wel weet hoe de lepel door de soep geroerd is, DOOR WIE, en welke ingriëdenten ze er in smeten. Maar weet ge? Ik ben het beu te zien, dus ben ik liever blind. Ik mis mijn oude BE waar het zo simpel als ik vraag het aan was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de "eendracht" die gebleken is tijdens de koningskwestie vorige eeuw? Of de "eendracht" die de grendelgrondwet "noodzakelijk" maakte toen Belgique een federaal land werd? Of de "eendracht" die leidde tot het wereldrecord regeringsvormen? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Menigeen weet dat het enkel "l'union fait la farce" is dat telt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dank aan het cordon en aan de sossen die jou gerust lieten. Zij hebben sinds mei 1988 tot eind 1914, dus na gedurende ongeveer een kwart eeuw onafgebroken aanwezig te zijn geweest in de federale dinges, Belgique gemaakt tot wat het vandaag is. En wat NOOIT meer kan worden teruggedraaid of goed gemaakt. Door NIEMAND.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 december 2015 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of om te trollen op fora zeker.
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog, als ik Jaak zijn echte naam zou kennen dankzij dit forum en constant zou moeten lachen en uitdagen, het zou ook niet erg gewaardeerd worden zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Moest ik ook om opportunistische redenen van partij veranderen, dan zou je mij daar gerust geregeld aan mogen herinneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat zal het zijn
![]() Je bewijst het punt, niks bijbrengen, uitdagen en dan overdragen. Ga fietsen joh.
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom denkt ge dat Europa niet werkt. Om dezelfde redenen. En dan mag men nog zoveel spreuken �* la eendracht maakt macht bovenhalen. Zelfs doorgedreven mediacampagne helpt daar maar zeer matig tegen, als het al niet nefast werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat je om ideologische redenen bent overgestapt, zeker? ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 december 2015 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie weet gaat de vluchteling ooit nog voor mijn basisinkomen werken en later mijn pamper verversen. Refugees welcome. ![]() Iedereen is van de wereld, en de wereld is van iedereen! Uiteraard zijn radicalen die enkel maar hun eigen deel willen opdrukken niet welkom ![]() Het volk heeft de macht, waar is uw eendracht naartoe gevlogen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |