![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Wir sind nur kanonen fleisch.
![]()
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mocht u mijn heksie perfeksie van zoiets beschuldigen, dan zou zij zwaar genoeg beledigd en gesmaad zijn, dat zij u voor de rechtbank zal trekken. Vooropgesteld dat ze u hoger inschat dan een kruipdier. Illustreert dit genoeg ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U verwart "aan racisme doen" met "een racistische uitspraak".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus een mening verkondigen die iemand niet echt ligt, is volgens u "pesten"? Mag ik er dan van uitgaan dat iedere kritiek op de katholieke Kerk gelijk staat met mij, als katholieke gelovige, "pesten"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar we moeten daar zeker niet te preuts in ontwikkelen he. 't Is gewoon een segment in onze maatschappij dat mee voor de verzuring zorgt. Persoonlijk vind ik kritiek op de status "gelovige" niet moreel, maar moet uiteraard wel kunnen. 't is gewoon zoals Jezus zei he Jan, zet uw licht op de kast. Niet uwen duisternis. Dat is te makkelijk, toegeven. Maar diepgang? Orde? Waar moet ik kijken vandaag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer elementen je over iets weet, hoe genuanceerder het eindoordeel is. Door bepaalde feiten onuitgesproken te laten of zelfs het uiten ervan te verbieden, help je het vormen van een accuraat beeld van een bepaalde gebeurtenis niet echt vooruit en het recht op waarheid ook niet. Pas door het uiten van bv de pedofiele praktijken van kerkgeestelijken, kon er een publieke oordeel over worden uitgesproken, daar waar dit onderwerp voordien in de doofpot geborgen bleef. Waarom zouden opgesmukte leugens ea maatschappelijke ‘taboes’ hiervan gespaard moeten blijven ? Citaat:
Racisme wordt steeds beoordeelt steeds vanuit blank naar zwart/anderskleurig toe, terwijl andersom nooit het geval is en het is die éénzijdige poco-visie die m’n peer uithangt, goed wetende dat ook ‘minderheden’ over nare en racistische trekken beschikken, maar daar nooit op aangesproken worden. Dat is ook zonde. Citaat:
Helaas wordt dat niet door iedereen tegelijk zo bekeken en blijven de problemen zich manifesteren, hoeveel goede intenties er ook zijn tussen andersdenkenden onderling. Citaat:
Citaat:
Wie kan d�*�*r nu iets op tegen hebben ? En racisme ? We moeten ook durven erkennen dat dit voorkomt bij elke bevolkingsgroep op aarde, van welke kleur, overtuiging of afkomst dan ook en hoogstens gradueel in uiting en toepasselijkheid van elkaar verschillend. Dat ontkennen is als de bellen in het zeepsop niet willen zien. Citaat:
Citaat:
Storme nog ’s daarover: “In zo’n tijd wordt al wie zich nog met een culturele traditie durft te vereenzelvigen al snel medeplichtig geacht aan allerlei discriminaties waaraan men die traditie schuldig acht.” De link naar boe ba foei nazi-Duitsland wordt via politiek-correcte kanalen al snel gelegd, om elke dreiging van het politieke vriendjes-profitariaat zonder genade de kop in te drukken, trouw aan de oikofobe traditievoorschriften van onze ‘culturele elite’. Maar uiteraard is het waarderen en beleven van bepaalde tradities uit je eigen cultuur niet verboden, dat nog even niet. Citaat:
Hoe dan ook, we gaan zien waar het allemaal op uitdraait, maar afgaande op het verleden ziet de voortgang der dingen er imo niet direct peacefull uit, al blijf ik als geboren optimist geloven in een zodanige dramatische omslag van de huidige toestand, dat van de schok ervan het collectieve denken op één lijn komt te staan en de mensheid haar intrisieke verbondenheid met elkaar en de Aarde ten volle beseft. Pas dan zullen die financieel-politiek-religieuze pickles geen invloed meer hebben op onze bewustzijnsgesteldheid en kan de evolutie der mensheid een hogere fase van geestelijke groei ingaan. ![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Het grootste deel van onze wetgeving berust op meningen. Misschien wel algemeen aanvaarde, maar niettemin meningen.
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is ook wenselijk om mensen die werden gebroodroofd en gevangengezet omwille van hun mening over de 'holocaust' vrij te laten.
Niet binnen twintig jaar maar wel onmiddellijk. Europa heeft wel degelijk politieke gevangenen.
![]() |
#53 |
|
![]() Idioten moeten inderdaad de ruimte krijgen zich oerbelachelijk te maken.
Hopelijk bezondigen er veel racisten zich dan uiteindelijk toch aan laster en eerroof... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 4 januari 2016 om 07:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar linkse zakken hebben zeer zeker hun best gedaan, net als de rechtse. Niet dat al die sukkels me interesseren. Laatst gewijzigd door zonbron : 4 januari 2016 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Velen hebben de macht niet echt de diepte van Vermeersch te begrijpen ...vandaar, , ik hoor niets slordigs , ik begrijp er alleen uit dat een mens zijn grondgebied mag verdedigen ... dat zal hij waarschijnlijk bedoelen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Begreep je het wel? wat kan je van mij ook zeggen?
Ik zag deze aankomen hoor. Waarom was ik zo radicaal tegen oorlog denk je? Laatst gewijzigd door Peche : 4 januari 2016 om 09:05. |
![]() |
![]() |