![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() in buurland duitsland zijn er nu iets meer dan 1 miljoen vluchtelingen, stel dat ze allemaal samen op hetzelfde moment rellen uitlokken welk leger of politiemacht gaan die gasten tegen houden. als ik zie dat de VS een
*Budget: 536 miljard euro *Actief personeel: 1.400.000 *Tanks: 8.848 *Vliegtuigen: 13.892 *Duikboten: 72 hebben hebben een vergelijkbaar land als Frankrijk op de 6 plaats *Budget: 55,5 miljard euro *Actief personeel: 202.761 *Tanks: 423 *Vliegtuigen: 1.264 *Duikboten: 10 dan maak ik mij toch serieus zorgen, wat denken jullie hierover. bron http://newsmonkey.be/article/56627 |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Die geschiedenisman uit A. moet de bevolking maar uitleggen hoe ze dat in Poitier en Wenen gedaan hebben!
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() De nieuwe culturele marxistische Vikingen.
Het was ooit anders ... ![]() ![]()
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of die het allemaal gaan doen, die bebaarde en opgespoten filmacteurs/actrices, dat lijkt mij een hoogst twijfelachtige zaak.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat niet zo hysterisch, het is best iets waar rekening moet met gehouden worden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zaten daar ook een miljoen vluchtelingen waaronder voor het overgrote deel hitsige jonge moslims? Aanhangers van een pedofiel die hun lusten op westerse vrouwen botvieren omdat hun eigen vrouwvolk maagd moet blijven tot ze uitgehuwelijkt worden aan veel oudere mannen?
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zit jouw soort daar op te wachten, misschien?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegenstelling tot jou "lijdt" Universalia, en met hem ontelbare anderen, aan een extreme vorm van realiteitszin. Iets wat de nieuwe fascisten, in hun grote linkse verblinde gelijk, volledig ontbreekt.
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat om te beginnen.
Daarna volgt de derde wereldoorlog.
#18 |
Banneling
|
![]() tot iemand van uw familie 👪 met dat schorremorrie heeft kennisgemaakt, eens zien of het dan nog gezwam zal zijn.
Een beetje uitleg bij het woord schooemorrie schorriemorrie (zn) :adderengebroed, addergebroed, boeventuig, falderappes, gajes, geboefte, gebroed, gespuis, geteisem, plebs, rapaille, satansgebroed, schorem, schorremorrie, schuim, slangengebroed, tuig, tuig van de richel, uitschot, uitvaagsel Laatst gewijzigd door Anitta : 6 januari 2016 om 10:53. |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Richt zijn hoofd ten hemel en zet het op een potje 'jammerklachten' zodat horen en zien vergaan (sorry buren ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 januari 2016 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons hopen. Hoe rapper, hoe liever.
Géén enkele multikullover, xenofiel, zeugmerkeladept die dan nog kan ontkennen dat 't niets te maken heeft met islam of de arme "oorlogs"vluchtelingen. Alhoewel ... 't Zal toch altijd "onze" schuld zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 6 januari 2016 om 14:50. |
![]() |