Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2016, 16:20   #41
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Er zijn mensen die daar hun brood mee verdienen mar ik snap dat jij dat niet begrijpt.
Met juist het tegendeel doen verdienen mensen ook hun brood. Je ziet niet eens hoe je gemanipuleerd wordt. Of je wil gewoon graag gemanipuleerd worden.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 16:31   #42
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Met juist het tegendeel doen verdienen mensen ook hun brood. Je ziet niet eens hoe je gemanipuleerd wordt. Of je wil gewoon graag gemanipuleerd worden.
Wie dan ?
Een paar politici ?
Als zij daar niet zaten , dan zaten er anderen, hun aantal blijft gelijk.
Zelfs met O VB-ers en O N-VA-ers in de kamer, zitten ze daar nog altijd met 150.
De politieke lobby tegen migratie kost de burger dus geen extra geld.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 16:51   #43
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Wie dan ?
Een paar politici ?
Als zij daar niet zaten , dan zaten er anderen, hun aantal blijft gelijk.
Zelfs met O VB-ers en O N-VA-ers in de kamer, zitten ze daar nog altijd met 150.
De politieke lobby tegen migratie kost de burger dus geen extra geld.
Je moet dat ruim zien: de familie Le Pen en hun aanhangsels, PVV in Nederland, een tros politici in Oost-Europa, ... Die mensen hebben zichzelf een dikke pree gegarandeerd door op de endeldarm te mikken.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 17:12   #44
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Ook in Bielefeld was het prijs...

http://www.nw.de/lokal/bielefeld/mit...Boulevard.html

Citaat:
Zu dritt waren die Freundinnen gegen 1 Uhr am Boulevard angekommen. Kaum hatten sie den Weg zum Kino erreicht, kam eine Männergruppe von acht bis zehn Männern auf sie zu und hielt die 23-Jährige fest. "Plötzlich war ich gefangen. Überall waren Männer, die mich geküsst haben, auf die Stirn, auf die Wangen, auf den Mund." Keiner von ihnen habe Deutsch gesprochen, sagte die Studentin. Zum Glück hatten sich die drei Freundinnen einander fest in den Armen. "Eine Hand konnte meine Freundin befreien, die andere konnte ich selbst losreißen."

Die Frauen sprechen direkt vor dem Kino Polizisten auf den widerlichen Vorfall an. "Dort standen bereits zwei andere weinende Mädels, die ebenfalls berichteten, dass sie festgehalten wurden", so die 23-Jährige. Aber geholfen hätten ihnen die Polizisten nicht. "Eine Anzeige bringe sowieso nichts, haben die Beamten gesagt", berichtete die Mutter eines weiteren Opfers.
Oud 6 januari 2016, 17:21   #45
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

In plaats van 'wir schaffen das' is het 'wir ficken das'.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 17:23   #46
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je moet dat ruim zien: de familie Le Pen en hun aanhangsels, PVV in Nederland, een tros politici in Oost-Europa, ... Die mensen hebben zichzelf een dikke pree gegarandeerd door op de endeldarm te mikken.
En dan?
Het kost de burger geen cent meer, anders waren anderen de gelukkigen geweest.
Oud 6 januari 2016, 17:26   #47
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

En vandaag dit in het Nieuwsblad...

"Het lijkt alsof de massa-aanrandingen in Keulen vooraf afgesproken waren." Dat zei de Duitse minister van Justitie Heiko Maas woensdag. Meer dan honderd vrouwen hebben intussen aangifte gedaan van aanranding tijdens oudejaarsnacht in Keulen en Hamburg. De politie heeft drie verdachten in het vizier en onderzoekt of alles vooraf gepland was.

De Duitse minister van Justitie, Heiko Maas, heeft woensdag in het ZDF-programma 'Morgenmagazin' gereageerd op de massa-aanrandingen in Keulen. "Het lijkt alsof alles afgesproken was. Zoiets ontstaat niet uit het niets, daar moet iemand achter zitten", zei de minister.

Volgens de minister van Binnenlandse Zaken Ralf Jäger zijn er inmiddels drie verdachten geïdentificeerd. Er werden echter nog geen arrestaties verricht. De minister wil ook geen details geven omdat dat het onderzoek in gevaar kan brengen.

Mogelijk behoorden de mannen tot een grotere groep die in de nacht van het oude op het nieuwe jaar vrouwen lastigviel, mishandelde en beroofde aan het station in Keulen.

Keulen en Hamburg

In de nacht van 31 december op 1 januari verzamelden duizenden feestvierders zich op het stationsplein in Keulen. Daar omsingelden (jonge) mannen een groot aantal vrouwen om hen te betasten en te beroven. Volgens de politie waren de daders tussen de 18 en 34 jaar oud, en hadden ze een Noord-Afrikaans of Arabisch uiterlijk.

Ook in Hamburg zouden zich soortgelijke feiten hebben voorgedaan. In de Reeperbahn in Hamburg werden vrouwen volgens de politie telkens omsingeld door verscheidene mannen die handtastelijk werden. De politie in Hamburg zou nog geen aanwijzingen hebben dat de incidenten samenhangen met de misdrijven in Keulen.

Honderden aangiftes

Er is intussen sprake van meer dan honderd aanrandingen en twee verkrachtingen in totaal. Dat meldt de Kölnische Rundschau op basis van politiebronnen. Drie vierde van de aangiftes heeft een seksuele inslag. "Veel vrouwen gaven in de gesprekken aan dat ze ook betast werden", zei een politiewoordvoerder.

Er duiken ook steeds meer weerzinwekkende getuigenissen op van de vrouwen. “Ik voelde een vinger in elke lichaamsopening” , getuigt een jonge vrouw aan de Duitse krant Bild. Een andere vrouw vertelt dat ze zag dat van andere slachtoffers gewoon de slip werd uitgetrokken. “Ik ben in paniek het station uitgelopen.”

Burgemeester onder vuur

Henriette Reker, de burgemeester van Keulen, was woensdag het mikpunt van spot en kritiek op sociale media nadat ze, naar aanleiding van het seksuele geweld op oudejaar, opmerkelijke "raad" had gegeven aan vrouwen. Reker stelde onder meer voor dat vrouwen ruim een armlengte afstand moesten houden van onbekenden om zich te beschermen tegen eventuele aanrandingen.

Het advies lokte een golf van sarcastisch commentaar uit op Twitter. "We hebben geen gedragsregels voor de vrouwen nodig, het zijn de daders van de feiten die rekenschap moeten afleggen", tweette de minister van Gezin, Vrouwen en Jeugd, Manuela Schwesing.

En dan blijven zeggen dat ze geïntegreerd zijn!
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 17:39   #48
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het groot gevaar is dat dit de aanzet is van een nieuwe vorm van criminaliteit. Tijdens belangrijke evenementen vrouwen isoleren en in groep verkrachten. Het heeft steeds bestaan en is schering en inslag in de Franse cités dortoirs. In veel mindere mate op openbaar transport waar soms een vrouw verkracht wordt in het bijzijn van niet reagerende medepassagiers.

Maar dit kan een gevaarlijk precedent zijn waar verkrachting in groep voortaan deel gaat uitmaken van elk evenement waar veel mensen samenstromen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 17:40   #49
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een linkse gaat een rechtse wijsmaken dat hij gemanipuleerd wordt

Als je ziet hoe zwaar links bij deze massa aanrandingen heeft proberen te manipuleren en weg te stoppen dan weet je het wel.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 17:53   #50
Tavek
Banneling

Standaard

Tijd voor legale openbare wapendracht. Mensen gaan dan ook veel sneller durven reageren, ipv als kiekens zich te verstoppen uit schrik om zelf slaag te krijgen.

Ik was ooit anti wapendracht...ooit.....nu heb ik een gezin.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 17:56   #51
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Tijd voor legale openbare wapendracht. Mensen gaan dan ook veel sneller durven reageren, ipv als kiekens zich te verstoppen uit schrik om zelf slaag te krijgen.

Ik kijk al uit naar de volgende stille mars in Keulen tegen geweld en racisme....ik vind die brandende kaarsjes dan altijd zo mooi
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 17:58   #52
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En het zal er niet op beteren voor uw gezin......Freespirit is ne slimme die moet daar zijn slaap niet voor laten hoor

Kinderen hebben is toch zo rustgevend

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 januari 2016 om 17:59.
Oud 6 januari 2016, 18:14   #53
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En het zal er niet op beteren voor uw gezin......Freespirit is ne slimme die moet daar zijn slaap niet voor laten hoor

Kinderen hebben is toch zo rustgevend
Ik denk toch dat jullie onbewust echte slechte ouders hebben gehad, als jullie zo tegen de beslissing zijn van jullie eigen ouders om jullie te nemen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 18:16   #54
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die aanranders en verkrachters zullen dan ook gewapend zijn. Dan krijg je gewoon openbare vuurgevechten, wie is daarmee gebaat? De politie moet gewoon haar werk doen. Anderzijds denk ik ook wel dat de Duitse politiediensten gewoon lieten begaan omdat ze het ook kotsbeu zijn, er zijn al dergelijke signalen uit die hoek gekomen.
Oud 6 januari 2016, 18:19   #55
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het groot gevaar is dat dit de aanzet is van een nieuwe vorm van criminaliteit. Tijdens belangrijke evenementen vrouwen isoleren en in groep verkrachten. Het heeft steeds bestaan en is schering en inslag in de Franse cités dortoirs. In veel mindere mate op openbaar transport waar soms een vrouw verkracht wordt in het bijzijn van niet reagerende medepassagiers.

Maar dit kan een gevaarlijk precedent zijn waar verkrachting in groep voortaan deel gaat uitmaken van elk evenement waar veel mensen samenstromen.
Ja en dat gaan de jongens blijven pikken als hun zusje aangevallen werd ... rellen komen daarvan zeker weten ,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 18:21   #56
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Die aanranders en verkrachters zullen dan ook gewapend zijn. Dan krijg je gewoon openbare vuurgevechten, wie is daarmee gebaat? De politie moet gewoon haar werk doen. Anderzijds denk ik ook wel dat de Duitse politiediensten gewoon lieten begaan omdat ze het ook kotsbeu zijn, er zijn al dergelijke signalen uit die hoek gekomen.
Politie wat doet dat feitelijk nog dezer dagen ze zijn geen schop in hun gat waard als het erop aan komt ...
Oud 6 januari 2016, 18:22   #57
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik kijk al uit naar de volgende stille mars in Keulen tegen geweld en racisme....ik vind die brandende kaarsjes dan altijd zo mooi
en die witte ballonnen .... zo intens & vrede vol
Oud 6 januari 2016, 18:25   #58
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Politie wat doet dat feitelijk nog dezer dagen ze zijn geen schop in hun gat waard als het erop aan komt ...
Hier in Leuven: 90 procent van hun tijd parkeerboetes schrijven.
Maar ze zijn daar dan ook extreem goed in. Je kan hier geen 10 minuten verkeerd staan of ze zijn daar.
Oud 6 januari 2016, 18:25   #59
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik zou zeggen doe het zelf eens, vooral in Duitsland. Merkel laat een miljoen vluchtelingen binnen en de politie mag alle ellende oplossen en hun stront opkuisen. Alle begrip als die dat kotsbeu zijn hoor, het is Merkel haar schuld.
Oud 6 januari 2016, 18:25   #60
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk toch dat jullie onbewust echte slechte ouders hebben gehad, als jullie zo tegen de beslissing zijn van jullie eigen ouders om jullie te nemen.
Neen je wijkt af van de feiten..... alleszins in mijn tijd moesten mijn ouders nog niet denken een wapen aan te schaffen om hun gezin te beschermen.

En mijn ouders hebben nooit staan roepen dat kinderen hebben een rustgevende situatie was....integendeel ....en toen waren het nog ''mooie'' tijden (voor kinderen)

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 januari 2016 om 18:30.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be