![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Misschien ook handig om de nodige misschien wel komende doofpotaffaires even te omzeilen? Citaat:
Wat mij ook enorm vreemd in de oren klinkt is dat de Duitse Politie zich daar zo ferm aan mispakt heeft aan die aanrandingen in Keulen. Aanrandingen Keulen: “Daders zijn jonge asielzoekers” Gelijk terugsturen is de boodschap en nooit meer de kans bieden op enig asiel, nergens meer niet in de EU of waar dan ook. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() En niemand dat er op klopte of erger?
Schandalig hoor. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() En ge moogt niet oproepen tot geweld he.
Anders wist ik het wel. |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Sterker nog: ik heb u eigenlijk alleen uw racistische gal weten spuwen zonder de intentie te argumenteren. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weiger alvast deze draad door uw off-topic gespam verder te zetten, hou maar een polemiekje tegen uzelf. GFYS
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Ze zouden beter wat leren vechten om zich te verdedigen, of mogen alleen mannelijke skinheads om rolverdelende redenen dat doen? |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#16 |
|
![]() Beter naar de Oktoberfesten gaan, Véél vrouwvriendelijker (ahum).
|
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Ach ja we kunnen er over blijven zeveren. Maar de politiek trekt er zich geen bal van aan. Een cursus hoe omgaan met vrouwen en het is weer opgelost. Geen vuiltje aan de lucht. Ik weet al wat ik voor mijn nichtje ga kopen : traangas en een teaser. Vandaag op villa politica toch 1 slimme politieker : FDW en zijn vraag om traangas te legaliseren.
Politiek gezien wordt er niets gedaan. Ze gaan het in kaart brengen ![]() Iedereen die enkele weken/maanden geleden nog zei welkom vluchtelingen is vandaag schuldig aan de verkrachtingen door die vluchtelingen! Dat ze daar maar eens HEEL GOED over nadenken!!! |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik hoop op nog heel ergere zaken dan nu. Dat Merkel en die trut van een burgemeester los op hun gezicht gaan. Want zij beiden zijn mede SCHULDIG aan al die aanrandingen en verkrachtingen. Zij hebben er groen licht voor gegeven en het stilzwijgend toegelaten. Zij hebben die vluchtelingen met open armen ontvangen. Zij hebben die vluchtelingen richting de vrouwen geduwd!
|
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Kijk het is heel simpel. De zooi die we nu meemaken is volledig terug te leiden tot een
gebrek aan respect bij de immigrant. Of een falen van Europese regeringen om respect af te dwingen bij de moslim immigranten. Men had van dag 1 het uiten van de geloofsovertuiging door hoofddoek of boerka of lange kleding voor mannen of wat dan ook moeten verbieden. Ofwel erin en je kleden en gedragen zoals de lokale bevolking ofwel eruit. Dat heeft men dus niet gedaan en dat is door de moslims gewoon aanzien als een teken van grote zwakte. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: